Chalet

3 reviews over Chalet Porlezza Lodging (Napoli-9) in het Nederlands

Heerlijk vakantieverblijf op super plek

Erica en Jeroen
11-8-2019

Heerlijk chaletje direct aan het meer van Lugano. Bij aankomst meteen de persoonlijke touch van de eigenaren in de vorm van een flesje wijn en een knabbeltje waardoor je je meteen welkom voelt. Het chalet is van alle gemakken voorzien en ook op het park is van alles te beleven. Kleine supermarkt op het park is ideaal voor broodjes in de ochtend te halen. Ook de ijssalon en het restaurant zijn erg goed. Het is een ideale plek om te verblijven maar ook als uitgangspunt om de omgeving te verkennen. Al met al een heerlijke vakantie, een absolute aanrader en wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super locatie direct aan het meer!!

Gerian Meppelink
5-7-2019

Bij aankomst kregen we gelijk een goede indruk van het chalet. Het chalet was keurig verzorgd en gezellige ingericht. Van alle gemakken voorzien, alles was aanwezig, je kon niet bedenken wat er niet was. Heerlijk vlakbij het Luganomeer, zodat je zo met een kop koffie aan het meer kon gaan zitten. Prachtige omgeving, het straalde een bepaalde rust uit. Er is veel te doen en te ondernemen. De supermarkt is vlakbij en is prima op de fiets te doen. Omdat we er in de meivakantie waren en het nog niet zo warm was in de avond hebben we niet gebruik kunnen maken van de veranda waardoor we meer binnen zaten en dan was de chalet wel iets aan de krappe kant. Verder was alles perfect en we komen zeker nog een keertje weer terug om van deze chalet te genieten.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Ingrid Schipper
3-7-2019

Heerlijk verblijf gehad. Een gezellig chalet op een mooie plaats op de camping, dichtbij het water. Pluspunten: Aanwezigheid airco, fietsen, parasol, ligbed, strandstoelen, en nog heel veel extra's. Verrassend was dat bij aankomst er wijn en een knabbeltje klaar stond. Minpunten: waren er eigenlijk niet. Alleen even geduld tot de airco begint (voordat je op allerlei knopjes gaat drukken). Zeer dicht bij het water. Je kunt zo even naar je chalet lopen om een kop koffie op te halen. Op loopafstand van het dorpje Porlezza. Een echt leuk Italiaans dorpje. We hadden jaren niet gekampeerd en zijn hotels gewend, maar dit is ons 100% meegevallen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2019

Chalet info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Porlezza Lodging (Napoli-9) in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Porlezza Lodging (Napoli-9) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.