Géén boekingskosten
ItaliëLombardijePorlezzaHotels PorlezzaHotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort

Hotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort

ItaliëLombardijePorlezza

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 25 reviews

• Sportfaciliteiten

26 Reviews over Parco San Marco Lifestyle Beach Resort

• 10Manuel H12-09-2016

Ein Hotel mit sehr vielseitigen Möglichkeiten

Den Tag geniessen bei 4,5 Sterne: Viele Angebote! Der hohe Standard des 4Sterne Superior Parco San Marco ist in ein paar Tagen nicht vollständig zu nutzen . So das super Frühstücksbuffet bis 11.00 Uhr durch Aufpreis, Oder der gemeinsame hoteleigene Privatstrand am Luganer See.
    See + Berge + Strand + Wald. Vornehm oder urig. Stadt (Lugano, Como, Mailand) oder Allein auf dem Wanderweg. So eng in einer Region sind hier viele Möglichkeiten. Die Suite war geräumig, wie eine Ferienwohnung. Im heissen Sommer hatten wir Glück mit der Wohnung im kühleren Erdgeschoss und einer Terrasse statt eines Balkons.

Einen sehr schönen Abend hatten wir im "La Masseria". Auch als Hotelgast sollte man stets reservieren, um am Abend keine Überraschung zu erleben. Mit dem eigenen Auto sind es nur kurze Wege bis zu den schönsten Plätzen am Comer See von Menaggio bis Como oder ab Lugano in das Tessin. Für uns als Paar ohne Kinder waren auch die Sonnenliegen am Relaxpool ein guter Platz.

Wir waren stets zufrieden, keine Probleme. Also empfehlen wir das gern weiter.

• 10Veerle17-08-2016

Ideaal familiehotel

Hotel Parco San Marco is een ideaal hotel voor als je met kindjes gaat. Ze zijn super kindvriendelijk en hebben heel veel faciliteiten voor de kindjes.

Het ligt prachtig gelegen tegen de een heuvel vlak aan het Lugano meer. De kamer was heel mooi! We hadden een kamer met aparte slaapkamer (zalig bed!) en een woonkamer met sofabed en met keukentje. En het beste van alles was ons reuze terras met schitterend zicht op het meer. Als de kindjes savonds in bed lagen, genoten we van een wijntje bij zonsondergang op ons terras.

We hadden half pension genomen. Het eten was heel uitgebreid met veel keuze.

Heel toffe zwembaden. Onze oudste dochter heeft heel hard genoten van de glijbanen. Het strandje aan het meer is een oase van rust en is heel mooi aangekleed.

We bleven hier oorspronkelijk 4 nachten, maar hebben ons verblijf nog met 1 nacht verlengd omdat het zo goed was en we niet weg wilden. Ik denk als we terug gaan naar Italië, dat we hier weer enkele daagjes gaan verblijven.

• 9geweldig!23-08-2015

fantastisch

Prachtig luxe resort gelegen op een helling aan de rand van het luganomeer.Zeer kindvriendelijk!! Zeer veel voorzieningen voor (kleine) kinderen.Blokken met studio's en suites met uitzicht op het meer!Prachtige tuin.Funpool en adults only pool.Nadeel:veel muggen! In het hoogseizoen moet je beslist suite met airco nemen, owv de warmte maar ook om de muggen buiten te houden.Superenthousiast en behulpzaam personeel-we hebben dit nooit eerder meegemaakt.Aan de receptie kon je nu eender wat gaan vragen... Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt!De restaurants vonden we te duur-wel erg goede kwaliteit-kinderbuffet van het betere soort.Maar toch niet de juiste verhouding prijs/kwaliteit. Ondanks het feit dat de touroperator gezegd had dat dit een resort was vooral geschikt voor kleine kinderen,waren onze grote tieners erg enthousiast.Ze apprecieerden erg de combinatie van luxe-resort met de levendige sfeer die kinderen meebrengen!!Voor herhaling vatbaar!!!

• 7jenny.nieuwenhuijze07-09-2012

Mooie appartementen maar een paar kanttekeningen!

positief: mooie, ruime gerenoveerde appartementen met prima slaapbank, goed te doen met 2 kinderen (11 en 13), prachtig resort met veel faciliteiten en mooie tuin, heerlijk privestrand aan het meer van Lugano, behulpzame staf

negatief: - heel veel muggen waar niets tegen hielp, 's avonds buiten zitten op het terras niet mogelijk - waardeloze keuken in het appartement, oud en vervallen en slecht uitgerust (slechte pannen, geen glazen). vergeten bij de renovatie. - veel extra kosten (parkeren, schoonmaak) - lawaai door ligging van de appartementen (geboekt via touroperator) direct aan de doorgaande weg - toen wij er waren, waren er niet veel Nederlandse gasten. voor sommige mensen een aanbeveling maar onze jongens vonden dat jammer. - (gelukkig op de laatste avond) vonden we een kleine schorpioen in het appartement. vast niet gevaarlijk maar toch geen prettig idee

• 7Wendy19-08-2012

Mooie omgeving, maar slechte prijs kwaliteit

Gelegen op steile berg, bij warm weer een hele opgave. Heel veel muggen! Konden s avond niet buiten zitten en ook overdag voelde je gewoon de muggen. Iedereen had enorme bulten. Accommodatie was heel duur, slechte prijs kwalteit. Veel last van geluid van de weg. Neem absoluut kamer met airco, wij hadden dit niet en bij meer dan 30 graden werd slapen vrijwel onmogelijk. Ons bed was ook slechts 1:60 bij 1:80.

Leuk was het zwembad en het meer. Ook goed eten aan het meer en heel veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Mooi is ook de omgeving, vooral restaurant la taverna in cima op 4 miuten rijden is top. Marcello heeft een speedboot killer, ligt aan het meer bij het hotel super aardige vent die er echt lol in heeft om met de kids waterfun te hebben.

Raimondo Sartorio, Managing Director, Marketing Assistant, 24-08-2012

Lieve Wendy

Dank u wel voor u commentaar: „Parco San Marco ligt in een mooie omgeving!“

Jammer dat u zoveel last van muggen had en dat het ook `s nachts zo warm was. Als u weer een keer in de zomer mocht komen, raden we aan, een Suite met airco te nemen. Deze leggen ook verder boven aan de berg, u heeft geen last meer van de straat en er zijn ook liften. We zouden het leuk vinden weer een keer van u te horen.

Hartelijk bedankt en tot ziens!

Raimondo Sartorio Managing Director

• 9Rick23-07-2012

Gewoonweg erg goed!

De tweede keer dat we hier zijn en wederom erg goed. Prachtige locatie, vriendelijk personeel, heerlijke keuken en een fijn privé strand aan het meer. Waarschijnlijk een van de beste accommodaties in de noord Italiaanse meren streek.

Raimondo Sartorio, Managing Director, Marketing Assistant, 24-08-2012

Lieve rick66 Dank u wel voor u vriendelijke woorden: „Parco San Marco is een prachtig Hotel met met vriendelijk personeel“ Fijn, dat u in onze restaurants heerlijk gegeten en ons privé strand genoten heeft. We hopen u gauw weer eens bij ons te zien.

Vriendelijke groeten

Raimondo Sartorio Managing Director

• 10Michaela19-07-2012

Das schweizer Tessin auf italienischem Boden...

... ist hier im Hotel Parco San Marco der immer wieder hoch kommende Eindruck. Das war unserer Familie angenehm. Die mediterrane Natur der Umgebung und der sehr sorgsam angelegte große Park am Berghang zwischen den Häusern des Hotels ist so perfekt nicht überall im Raum zwischen Lugano und Como zu haben. Als Draufgabe dazu ein hoteleigener Strandabschnitt am Luganer See. An den sonnigen Tagen war es richtig, eine Suite mit Klima zu buchen. Wir haben das sehr reichhaltige Buffet zum Frühstück sehr genossen. Der Service ist dabei ebenso herzlich, wie in allen anderen Momenten des Tagesablaufes. Das internationale Personal kennt die Vorlieben von Deutschen oder Schweizern recht gut. So hat sich auch unsere Tochter im Kinderclub des Hotels sehr wohl gefühlt. Das Freizeitangebot war "viel zu umfangreich" für die nur 5 Tage für uns in diesem einmalig schönem Hotel.

Raimondo Sartorio, Managing Director, Marketing Assistant, 29-07-2012

Liebe Micha-stadtroda,

vielen Dank für Ihre Bewertung und die freundlichen Worte.

Es ist schön, dass das Parco San Marco Sie mit seinem italienischen Charme begeistern konnte und dass Sie an unserem 3.000 qm grossen Privatstrand schöne und erholsame Stunden verbracht haben.

Die Kinder stehen bei uns an erster Stelle, darum möchten wir ihnen einen unvergesslichen Aufenthalt schenken! Mit dem Club Bim Bam Bino bieten wir einen Kinderclub mit Gütesiegel.

Wir würden uns freuen, Sie wieder als unsere Gäste begrüssen zu dürfen, damit Sie alles noch nicht erlebte unseres „viel zu umfangreichen Freizeitangebotes“ erkunden können.

Mit freundlichen Grüssen vom Lago di Lugano

Raimondo Sartorio Managing Director raimondosartorio(at)san-marco-hotels.com

• 9vielFamilie12-07-2012

Großeltern, Eltern wie Kinder begeistert

Unglaublich wie vielfältig ein einziges Hotel die Interessen aller perfekt abdecken kann! Wir haben uns mit Großeltern (im eigenen Zimmer) und drei Kindern (9, 4 und 2 Jahre) hier gleich zwei Wochen Urlaub gegönnt und den hohen Preis kein bisschen bereut. Uns sind immer noch mehr Details aufgefallen, die uns begeistert haben. Unglaublich freundlicher, zuvorkommender, sehr persönlicher Service. Die Kinder liebten besonders: den Strand, die Pools, die übers Gelände verteilten Spielanlagen, das nette Restaurant und die nette Kinderbetreuung mit tollen Angeboten und die Esel. Super auch, dass die Kinder abends nochmal zur Kinderbetreuung konnten, während die Erwachsenen in Ruhe zu Ende Abend gegessen haben. Meine Mutter lobte am meisten: Restaurant, Service und Spa sowie die Ausflugsmöglichkeiten in die Städte am Luganer und Comer See zu unternehmen. Mein Vater genoß die Privatsphäre vor unseren Zimmern, die Ruhe und Natur und das gute Essen. Für uns die perfekte Erholung!

Raimondo Sartorio, Managing Director, Marketing Assistant, 19-07-2012

Liebe vielFamilie,

herzlichen Dank für Ihre schöne Bewertung und vor allem Ihr Fazit “für uns die perfekte Erholung”!

Es freut uns sehr zu lesen, dass das Parco San Marco Sie in Ihrem Drei-Generationen-Urlaub trotz unterschiedlicher Interessen alle gleichermassen begeistern konnte und dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so genossen haben.

Wir hoffen Sie wieder einmal als unsere Gäste begrüssen zur dürfen!

Freundliche Grüsse

• 10Gertjan & Veronique05-09-2011

In 1 woord: GEWELDIG!

In 1 woord: GEWELDIG! Normaliter gaan wij, gezin met 2 pubers, nooit naar een zelfde plek terug omdat er zoveel te ontdekken valt in de wereld. Deze ene keer hebben wij een uitzondering gemaakt omdat we 2 jaar geleden ook zo ontzettend hebben genoten! Hier komen wij echt tot rust. Niet zo geschikt voor rolstoelen of kinderen in een buggy vanwege de trappetjes en verhogingen in het landschap. Bij verblijf in de (goedkoopste) appartementen is er geen airco, maar wat maakt nou uit. De rest van de verblijven heeft wel airco. Super service, veel faciliteiten, privé strand, en heel veel aandacht voor de gast. Zwitsers (precisie) management met Italiaanse flair! Helaas heeft onze zoon een ongelukje gehad waarbij hij zijn been heeft gebroken. Was veel gedoe met ziekenhuis. Een fijn gevoel als de manager dan op je afkomt, verblijf e.d regelt en zijn GSM nummer geeft met de opdracht: Bel me wanneer jullie hulp nodig hebben, met ziekenhuis, transport, vertaling of wat dan ook, dag of nacht! Top

Raimondo Sartorio, Marketing Assistant, 14-11-2011

Lieve Gertjan & Veronique

Heel hartelijk bedankt voor u uitvoerige verslag en u woorden: „Voor het Parco San Marco bestaat alleen maar één woord en dat is „geweldig“!“
    Fijn dat u zich ook zo goed verzorgd gevoeld heeft, toen het ongelukje met u zoon gebeurd was. We hopen dat hij weer beter is en dat zijn been weer helemaal genezen is. Over een weerzien met u en de hele familie zouden we ons verheugen.

Nogmaals vriendelijk bedankt en tot ziens!

Raimondo Sartorio Uw gastheer

• 10Luxusfreudin24-04-2011

Sehr schöne Hotelanlage mit viel Komfort

Nachdem man die Grenze nach Italien überfahren hat beginnt eine neue Herausforderung für den Autofahrer. Eine schmale Strasse führt direkt am Luganer See entlang zum Hotel. Dort begrüsst einen schon der erste Hotelangestellt und erklärt das Parken. Die gesamte Anlage ist gross, auf verschiedene Gebäude aufgeteilt.Freundliche und aufmerksame Begrüßung , ein Glas Prosecco auf der Terrasse. Der Blick ist einfach wunderschön wie auch der Garten. Ein Ort zum Urlaub machen.

Raimondo Sartorio, Marketing Assistant, 21-05-2011

Liebe Luxusfreundin,

danke für Ihren netten Kommentar: „Sehr schöne Hotelanlage mit viel Komfort“. Unser Hotel am Luganer See ist der Inbegriff für Erlebnisqualität und Gastfreundschaft in einem ungezwungenen Ambiente, für eine aufgeschlossene Generation, unabhängig von Alter und Lebenstil. Freundlichkeit, Zuvorkommenheit und den Gästen die Sonderwünsche erfüllen, das ist unser großes Bestreben. Es ist unser Ziel die Gäste rundherum zufrieden zu stellen, damit jeder sich bei uns wie zu Hause fühlt!

Herzliche Grüsse Raimondo Sartorio Ihr Gastgeber

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden