Hotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort

Hotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort

9.1Fenomenaal

Italië, Lombardije, Porlezza

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Parco San Marco Lifestyle Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

26 reviews over Hotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort

• 10Veerle17-08-2016

Ideaal familiehotel

Hotel Parco San Marco is een ideaal hotel voor als je met kindjes gaat. Ze zijn super kindvriendelijk en hebben heel veel faciliteiten voor de kindjes.

Het ligt prachtig gelegen tegen de een heuvel vlak aan het Lugano meer. De kamer was heel mooi! We hadden een kamer met aparte slaapkamer (zalig bed!) en een woonkamer met sofabed en met keukentje. En het beste van alles was ons reuze terras met schitterend zicht op het meer. Als de kindjes savonds in bed lagen, genoten we van een wijntje bij zonsondergang op ons terras.

We hadden half pension genomen. Het eten was heel uitgebreid met veel keuze.

Heel toffe zwembaden. Onze oudste dochter heeft heel hard genoten van de glijbanen. Het strandje aan het meer is een oase van rust en is heel mooi aangekleed.

We bleven hier oorspronkelijk 4 nachten, maar hebben ons verblijf nog met 1 nacht verlengd omdat het zo goed was en we niet weg wilden. Ik denk als we terug gaan naar Italië, dat we hier weer enkele daagjes gaan verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9geweldig!23-08-2015

fantastisch

Prachtig luxe resort gelegen op een helling aan de rand van het luganomeer.Zeer kindvriendelijk!! Zeer veel voorzieningen voor (kleine) kinderen.Blokken met studio's en suites met uitzicht op het meer!Prachtige tuin.Funpool en adults only pool.Nadeel:veel muggen! In het hoogseizoen moet je beslist suite met airco nemen, owv de warmte maar ook om de muggen buiten te houden.Superenthousiast en behulpzaam personeel-we hebben dit nooit eerder meegemaakt.Aan de receptie kon je nu eender wat gaan vragen... Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt!De restaurants vonden we te duur-wel erg goede kwaliteit-kinderbuffet van het betere soort.Maar toch niet de juiste verhouding prijs/kwaliteit. Ondanks het feit dat de touroperator gezegd had dat dit een resort was vooral geschikt voor kleine kinderen,waren onze grote tieners erg enthousiast.Ze apprecieerden erg de combinatie van luxe-resort met de levendige sfeer die kinderen meebrengen!!Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7jenny.nieuwenhuijze07-09-2012

Mooie appartementen maar een paar kanttekeningen!

positief: mooie, ruime gerenoveerde appartementen met prima slaapbank, goed te doen met 2 kinderen (11 en 13), prachtig resort met veel faciliteiten en mooie tuin, heerlijk privestrand aan het meer van Lugano, behulpzame staf

negatief: - heel veel muggen waar niets tegen hielp, 's avonds buiten zitten op het terras niet mogelijk - waardeloze keuken in het appartement, oud en vervallen en slecht uitgerust (slechte pannen, geen glazen). vergeten bij de renovatie. - veel extra kosten (parkeren, schoonmaak) - lawaai door ligging van de appartementen (geboekt via touroperator) direct aan de doorgaande weg - toen wij er waren, waren er niet veel Nederlandse gasten. voor sommige mensen een aanbeveling maar onze jongens vonden dat jammer. - (gelukkig op de laatste avond) vonden we een kleine schorpioen in het appartement. vast niet gevaarlijk maar toch geen prettig idee

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Wendy19-08-2012

Mooie omgeving, maar slechte prijs kwaliteit

Gelegen op steile berg, bij warm weer een hele opgave. Heel veel muggen! Konden s avond niet buiten zitten en ook overdag voelde je gewoon de muggen. Iedereen had enorme bulten. Accommodatie was heel duur, slechte prijs kwalteit. Veel last van geluid van de weg. Neem absoluut kamer met airco, wij hadden dit niet en bij meer dan 30 graden werd slapen vrijwel onmogelijk. Ons bed was ook slechts 1:60 bij 1:80.

Leuk was het zwembad en het meer. Ook goed eten aan het meer en heel veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Mooi is ook de omgeving, vooral restaurant la taverna in cima op 4 miuten rijden is top. Marcello heeft een speedboot killer, ligt aan het meer bij het hotel super aardige vent die er echt lol in heeft om met de kids waterfun te hebben.

Raimondo Sartorio, Managing Director, Marketing Assistant, 24-08-2012

Lieve Wendy

Dank u wel voor u commentaar: „Parco San Marco ligt in een mooie omgeving!“

Jammer dat u zoveel last van muggen had en dat het ook `s nachts zo warm was. Als u weer een keer in de zomer mocht komen, raden we aan, een Suite met airco te nemen. Deze leggen ook verder boven aan de berg, u heeft geen last meer van de straat en er zijn ook liften. We zouden het leuk vinden weer een keer van u te horen.

Hartelijk bedankt en tot ziens!

Raimondo Sartorio Managing Director

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Rick23-07-2012

Gewoonweg erg goed!

De tweede keer dat we hier zijn en wederom erg goed. Prachtige locatie, vriendelijk personeel, heerlijke keuken en een fijn privé strand aan het meer. Waarschijnlijk een van de beste accommodaties in de noord Italiaanse meren streek.

Raimondo Sartorio, Managing Director, Marketing Assistant, 24-08-2012

Lieve rick66 Dank u wel voor u vriendelijke woorden: „Parco San Marco is een prachtig Hotel met met vriendelijk personeel“ Fijn, dat u in onze restaurants heerlijk gegeten en ons privé strand genoten heeft. We hopen u gauw weer eens bij ons te zien.

Vriendelijke groeten

Raimondo Sartorio Managing Director

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Gertjan & Veronique05-09-2011

In 1 woord: GEWELDIG!

In 1 woord: GEWELDIG! Normaliter gaan wij, gezin met 2 pubers, nooit naar een zelfde plek terug omdat er zoveel te ontdekken valt in de wereld. Deze ene keer hebben wij een uitzondering gemaakt omdat we 2 jaar geleden ook zo ontzettend hebben genoten! Hier komen wij echt tot rust. Niet zo geschikt voor rolstoelen of kinderen in een buggy vanwege de trappetjes en verhogingen in het landschap. Bij verblijf in de (goedkoopste) appartementen is er geen airco, maar wat maakt nou uit. De rest van de verblijven heeft wel airco. Super service, veel faciliteiten, privé strand, en heel veel aandacht voor de gast. Zwitsers (precisie) management met Italiaanse flair! Helaas heeft onze zoon een ongelukje gehad waarbij hij zijn been heeft gebroken. Was veel gedoe met ziekenhuis. Een fijn gevoel als de manager dan op je afkomt, verblijf e.d regelt en zijn GSM nummer geeft met de opdracht: Bel me wanneer jullie hulp nodig hebben, met ziekenhuis, transport, vertaling of wat dan ook, dag of nacht! Top

Raimondo Sartorio, Marketing Assistant, 14-11-2011

Lieve Gertjan & Veronique

Heel hartelijk bedankt voor u uitvoerige verslag en u woorden: „Voor het Parco San Marco bestaat alleen maar één woord en dat is „geweldig“!“
    Fijn dat u zich ook zo goed verzorgd gevoeld heeft, toen het ongelukje met u zoon gebeurd was. We hopen dat hij weer beter is en dat zijn been weer helemaal genezen is. Over een weerzien met u en de hele familie zouden we ons verheugen.

Nogmaals vriendelijk bedankt en tot ziens!

Raimondo Sartorio Uw gastheer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Fam. Kwakkel-Scholten23-08-2009

Super mooi complex met veel faciliteiten

Wij zijn hier geweest van 15-22 aug. met 2 kinderen van 8 en10 jaar. Het is een prachtig complex direct ah meer met veel faciliteiten zoals funpool, fitnessruimte, aktiviteiten zoals yoga, surfen. Fijne sfeer, geen massa. Veel duitse en zwitserse families. Veel leuke eettentjes de Grotto (op park), HCP Zero, Lataverna, Lavigna enz. Paar minpunten: Het was de hele week boven de 30 gr. en er zat geen airo in het huisje (en dat voor een 4 1/2 sterren complex....!) Erg warm dus. Ook geen droogrekje voor handdoeken. Ontbijt, consumpties zijn vrij prijzig. 's Avonds is er niet veel te doen. Maar... wij zouden zeker nog een x gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Zwinkels05-08-2009

Mooie omgeving maar s'avonds weinig loos.

Omgeving prachtig. Park niets mis mee. maar s'avonds na het eten niet veel meer loos. Jammer we komen dan ook niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Nick en Majoes02-08-2009

Fantastisch park, aanrader voor iedereen.

Parco San Marco is een uitstekend park om lekker vakantie te vieren. Uitstekende service, veel activiteiten (ook voor oudere kinderen). Heerlijk zwembad, gezellig strandje, fitness, watersport, boogschieten, wijnproeven, eten. Loopafstand van Porlezza, waar het nog heerlijk Italiaans is. Lekker ijs, goed eten voor aangename prijzen. Lugano en Como in de buurt, waar echtgenotes en dochters heerlijk kunnen winkelen. Klein nadeel dat appartementen maar één slaapkamer hebben. Kinderen sliepen daardoor in de woonkamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 10ingrid en marcel28-07-2009

Echt een aanrader !! deel 1

Wat een fantastische vakantie hebben wij hier gehad. We zijn er 2 wkn geweest met onze 2 kids (2 en 8 jaar) op basis van Hotel (logies/ontbijt). De hotelkamrs (met aparte slaapkamer!) zijn wat mooier en hebben een groter terras/balkon. En je mag van alle faciliteiten gebruik maken. Als je een app. hebt moet je hier 50,= euro p/dag p/app. voor betalen. Er is zoveel te doen op dit prachtige tegen een berg aangebouwde park. En wat een mooi uitzicht over het Lugano meer ! Het eten is heerlijk op het park, vooral het ontbijt ! Maar je kunt ook prima in de buurt eten bijv. bij rest. Il Ritrovo op slechts 200 meter afstand of in Porlezza (in het winkelstraatje) bij rest. Pronto Pizza, dit is een zelfservice rest. met overheerlijke gerechten voor weinig geld (je kijkt de keuken in waar ze de pizza’s vers maken). Je moet het een keer meemaken, als je geluk hebt gaat de kok ook nog achter de piano zitten, heel leuk ! Parkeren doe je onder het hotel voor 10,= p/dag. Babybedje is ook 10,= p/dag

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Hotel Parco San Marco Lifestyle Beach Resort info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenOp aanvraag

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand3 km, > 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald