Chalet Noord Italië

8,8

22 reviews over Chalet Noord Italië in het Nederlands

Uitstekunt

Henk, 2-3-2018

Idiaal vlak bij centrum garda vij ne bus alles was prima

fantastisch

brigitte krabshuis, 27-2-2018

heerlijk genoten van natuur en accommodatie

Super

Bianca, 28-9-2017

Alles is altijd super goed geregeld door Yolanda en Rob.

Een echte aanrader en dan de nazorg ook TOP

Johan en Jeanette, 17-9-2017

We hebben hier met ons gezin ( 2 kinderen van 7) een geweldige vakantie gehad. 3 weken zon, rond de 30 graden.

We zaten in het chalet Como 4.

Het chalet is super compleet en schoon, met airco. Deze chalet is voor ons thuiskomen. Het chalet zit op een paar meter vanaf het meer, waar we veel hebben gezeten en gezwommen. Van ontbijt tot aan het avondeten heerlijk eten bij het strand. Voor de kinderen is het meer en het zwembad super leuk. Vanaf 18:00 is er trampoline springen...dat is erg handig, overdag met 35 graden hoef je er niet op hihi.

Op de camping is een restaurant waar je goed kan eten.

Er is in de omgeving zoveel te bekijken, het is super mooi! Bijvoorbeeld;

met een dagticket vd ferry in Menaggio andere dorpjes bekijken, de Valle versaszca, de stad lugano, watervallen, het balkon van italie.

Heerlijk eten bij Millenium Bug.

Kortom tot volgend jaar!!!!

Als thuis

Anja Scheper, 17-6-2017

Voor de 5e keer op rij hebben wij genoten van dit idyllische plekje aan het meer van Lugano! Chalet Parigi is ons 2e huisje geworden op deze typisch Italiaanse camping. Het chalet is super comfortabel ingericht en heeft alles wat je nodig hebt. Ieder jaar komen wij in mei hier onze gezinsvakanties houden, voor iedereen is er plaats, ook al komt die onverwacht met het vliegtuig een paar dagen meegenieten. Prima aan te vliegen vanuit Milaan. Vele plekjes in de omgeving om te ontdekken en het mooie hieraan is, je waant je alleen op de wereld, wat een natuurschoon, ieder jaar weer is er iets nieuws te ontdekken en Yolanda helpt hierbij met de nodige tips.... Vissen vangen bij het watervalletje en smorgens verse broodjes bij de naastgelegen camping, die je te voet over het strandje makkelijk bereikt. Dit jaar zijn we Venetië gaan bezoeken, dit is ongeveer 3 uur rijden vanaf de camping, prima te combineren dus. Kortom areverderci!!

Magisch mooie plek een echte aanrader

Arianne snip, 14-6-2017

Fantastische plek! Direct aan het meer.

In de ochtend zaten we heerlijk aan het meer met ons ontbijtje. Onze jongens van 5 en 6 hebben zich er enorm vermaakt. In onze chalet ( Como 4) was van alles aanwezig luchtbedjes, zwembandjes, emmertjes en schepjes. De kindjes waren heerlijk aan het spelen en papa en mama konden lekker uitrusten op een ligbed! Heerlijke relaxte en ontspannen vakantie gehad.

Prachtige omgeving!

Zeker een aanrader!!

In de meivakantie hebben we voor de tweede keer mogen genieten van een heerlijke week vakantie in dit keer Como 9.

Ook dit keer een zeer goed uitgerust chalet van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen is alles aanwezig, speelgoed, treinbaan, spelletjes, boekjes, bellenblaas en strandspullen. Diverse soorten lig- en standenstoelen om te relaxen aan het meer. En een keuken en badkamer met de eerste benodigdheden, super verzorgd.

Naast het fijne chalet kun je in een omtrek van zo'n 100 km de omgeving verkennen; pittoreske stadjes, prachtige natuur en cultuur en natuurlijk genieten van de Italiaanse keuken.

Rob en Yolanda zijn fantastische gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om het de gast naar de zin te maken. Bij thuiskomst vonden we opnieuw een kaartje in de bus met daarop de wens dat we het weer naar de zin hadden gehad. Een echte aanrader dus!

Heerlijke vakantie in een prachtige omgeving!

Familie Kok, 28-11-2016

Wij hebben afgelopen herfstvakantie met 4 volwassen en een kind van 5 jaar een chalet gehuurd Parigi 6.

Een fijne chalet met een ruime veranda. Voorzien van alle gemakken. Een ruime badkamer en keuken. De chalet staat op ongeveer 10 a 15 meter vanaf het meer. Vanaf de veranda een mooi uitzicht.

Ondanks dat we in oktober waren hebben we heerlijk weer gehad. Zeker 4 dagen met 20 graden.

Door de grote veranda aan de voorkant heb je voldoende ruimte met 4 volwassen en een kind van 5 jaar. De veranda is volledig af te sluiten wat weer een voordeel is.

Opa en oma sliepen in de ruime slaapkamer met een grote kast met voldoende opbergruimte. Wij sliepen met onze zoon op een kamer. Wij hadden ook voldoende ruimte.

Verhuurder weet veel over de omgeving en zijn zelf erg enthousiast.

Wij hebben een heerlijke week gehad en komen zeker snel weer terug. Want wij zijn verliefd geworden op Porlezza en het meer van Lugano!

Mooie omgeving

Hantel, 28-8-2016

Wij hebben in de como 4 gezeten voor ons 4tjes eigenlijk te klein.

De omgeving is echt super mooi en daar hebben we ook van genoten..

Voor hele kleine kinderen vind ik het niet echt geschikt betreft het zwembad is het peuterbadje niet echt een peuterbadje water kwam tot hun kin.

Misschien als onze kids een stuk ouder zijn dat we er nog een keer heen gaan om echt van de omgeving te genieten

Beautiful

debbie vanvliet, 24-8-2016

Mooi huisje, goed ligging, heerlijk meer. Park opzicht kan en opfrisbeurt hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Noord Italië in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Noord Italië zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Noord Italië scoort een 8.79 uit 10 op basis van 22 reviews.