Chalet Noord Italië

58 reviews over Chalet Noord Italië

• 2019
    10Familie Mondeel31-10-2019

Geweldig!!!

Het chalet Amburgo 1 staat direct aan het meer. Overal is aan gedacht .. alles is aanwezig. Heerlijk in oktober op de veranda met een kachel en een dekentje. Genieten!!

• 9fam. Diederich28-10-2019

Geweldige vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.

Een fantastische week gehad in de herfstvakantie. De afstans is goed te rijden voor 1 week vakantie. Zeer mooi, schoon en compleet chalet (Parigi 6). Helaas hebben we veel regen gehad, maar door de ruime veranda hadden we met 5 personen meer dan voldoende ruimte op de momenten dat we op de camping waren. Vanuit het chalet kijk je op de meer, de afstand is zo klein dat je al snel meerdere keren per dag even naar het meer loopt om van het uitzicht te genieten. In de omgeving voldoende te doen, zoals een bezoek aan Como of Milaan. De mooie bergwegen zijn ook fantastisch om te rijden en het uitzicht vanaf het balkon van Italië is ook een aanrader. In Porlezza zelf zijn meerdere supermarkten , restaurants en een heerlijke ijssalon. Ook in het restaurant op de camping was het heerlijk eten.

• 10Fam. Bove27-10-2019

De herfst is prachtig in Porlezza

Al jaren komen we in Porlezza voor de zomervakantie. Het was onze wens om ook een keer de herfst daar te zien. Vorige week verbleven we in Como 9, een prima chalet met alles wat je nodig hebt om je verblijf prima door te komen. Voor het eerst een kachel aangehad in Porlezza ! We hebben een bezoek gebracht aan Milaan en Como, prima te doen als dagtochten. De natuur is in oktober prachtig en zeker de moeite waard om ook dan naar Porlezza te gaan !

• 9fam. Kiffen22-09-2019

Geweldige vakantie in een compleet chalet.

Wij hebben dit jaar een week in huisje "Como-9" gezeten. Het was van alle gemakken voorzien en de bedden liggen heerlijk. Bij aankomst stond er een flesje wijn klaar zodat we meteen konden proosten op een mooie vakantie. Op de camping is een kleine winkel, maar wij gingen meestal naar de supermarkt welke op nog geen kilometer van de camping af zit. Het chalet staat op een kleine 30 meter van het meer waar je heerlijk kunt zwemmen en varen. Er is ook airco en TV aanwezig. In de week dat wij er waren, 10-17 augustus, was er een feest in Italië welke afgesloten werd met een grote, spectaculaire vuurwerkshow boven het meer. We hebben mooie reisjes in de omgeving gemaakt met onze oude kever en een wandelroute gedaan richting de waterval. In het huisje ligt een map met daarin vele tips voor een dagje uit dus je hoeft je niet te vervelen. Wil je een leuke vakantie in een schoon chalet en Italiaanse sferen? Doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Barbara20-09-2019

Prachtige uitvalsbasis voor dagjes uit

Vlak aan het water en tussen de bergen: een prachtig plekje dus. Camping is ietwat verouderd, maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Het chalet is prima voor een gezin. De fietsen waren erg prettig om naar de supermarkt te gaan. Alleen de markt in Porlezza is leuk, verder is er niet veel te doen in het stadje. De broodjes bij de kampwinkel zijn prima. Er zijn veel uitstapjes mogelijk vanaf de camping. Contact met Rob en Yolanda is prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Peter Janssen17-09-2019

Geweldig!

Last-minute geboekt via de e-mail zonder problemen. Snel en goede reactie van de verhuurders, maandag geboekt en op woensdag gearriveerd. Sleutel opgehaald bij de receptie en bij aankomst stond er een lekker flesje wijn klaar. Wij hadden chalet Amburgo 1, van alle gemakken voorzien! We hadden ons wat ruimte in de auto kunnen besparen als we hadden geweten dat er zoveel aanwezig was in de chalet. Onze zoon van 2,5 heeft heerlijk gespeeld op het kiezelstrand waar we zicht op hadden vanaf de veranda. Prachtige locatie met alles erop en eraan! Goede pizzeria op de camping en genoeg supermarkten in de buurt. De carrefour is zelfs 24/7 geopend. Al met al een heerlijke relaxte vakantie in een mooi stukje Italië.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10nancy smit08-09-2019

aanrader

Porlezza is klein en fijn. Wij verbleven in Como 4 (zeer compleet ingericht chalet).Nieuwe douche met boiler.Toilet werkt prima, keuken is goed uitgerust. Nederlandse tv-zenders. Airco is aanwezig, wat soms toch heel lekker is in augustus. Overdekte terras kan je ook gebruiken wanneer wind of regen, doordat het afsluitbaar is met zeil. Bedden zijn top! Er staan zelfs fietsen klaar. Ontvangst is top: flesje wijn, knabbeltje, ook toiletpapier en allerlei schoonmaakmiddelen. Uitzicht vanaf terras is prachtig. Rustig straatje, geen parkeerplaats voor chalet. Omgeving is mooi, Italie en zwitserland bieden fenomenale uitzichten. Restaurant op camping is ook favoriet bij Italianen: dus top! Voldoende grote supermarkten in de buurt, Carrefour in het dorp heeft een heel uitgebreid assortiment. De eigenaren zijn zeer makkelijk te bereiken wanneer je een vraag hebt en hebben hun hart verpand aan deze locatie: dat merk je aan alles! topvakantie!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Daisy03-09-2019

Genoten!

Super tijd gehad in Italië! Wij hadden de como 9 en alles was perfect en aanwezig. De como is completer qua huisraad als m’n eigen huis hihi

Ook ons zoontje kwam niets te kort en heeft heerlijk gespeeld met de overvolle speelgoed kisten! Ook het hekje op de veranda is een uitkomst waardoor er geen gevaar was om eraf te vallen of weg te lopen.... echt een heerlijke tijd hebben we gehad en zeker voor herhaling vatbaar!! 2021 willen wij graag weer!

Voor de mensen die nog gaan vergeet geen surf schoentjes mee te nemen vanwege de kiezel steentjes bij het meer.

De stad Porlezza is klein maar fijn, op zaterdag heb je de markt ook echt heel leuk! Como en Lugano zijn schitterende steden om te zien....

We hebben genoten en tot over 2 jaar! Bedankt Yolanda en Rob dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8G.Bies01-09-2019

We hebben een prachtige week gehad !

We hebben Como 4 geboekt, een gezellig chalet op 30 m van het meer van Lugano De auto kun je bij het chalet parkeren, alleen wordt het daardoor erg vol in het laantje. Wij hebben ervoor gekozen de auto op de centrale parkeerplaats te zetten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Oerlemans01-09-2019

Uitmuntend

Als je naar 1 van deze chalets gaat dan hoef je echt alleen maar kleding, handdoeken en eventueel beddengoed mee te nemen want voor de rest is het echt helemaal perfect en compleet ingericht ( lees alles aanwezig )

Gereisd met partner in juli 2019

6 tips over Chalet Noord Italië

• Mayke Herberts, 27-03-2019

Heeft u uitzicht op vakantie, wij hebben vakanties met uitzicht!!!

• Anouk, 20-06-2015

Loop in Porlezza een stukje omhoog naar het gele kerkje, daar heb je een prachtig uitzicht over het dorpje. Haal ook zeker een ijsje bij de ijssalon! Rij rond met de auto/fiets en ontdek de mooie omgeving, en geniet van de chalets zo heerlijk dicht bij het meer!

• Fam de Graaf, 29-09-2014

chalet Parigi is heel ruim en heeft een hele grote veranda!

0 vragen over Chalet Noord Italië

Chalet Noord Italië info