Chalet Noord Italië

36 reviews over Chalet Noord Italië in het Nederlands

Fantastisch!

Familie Sieben
1-11-2018

Vakantie met net een beetje extra. Bij chalet Noord Italië staat persoonlijke aandacht en het iedereen naar de zin maken heel hoog in het vaandel. Ze hebben tips voor uitjes, helpen je de weg te vinden als je het niet meer weet, zijn uiterst gastvrij en hebben duidelijk een passie, dat (naast uiteraard de schitterende omgeving en heerlijke complete chalets) heeft ervoor gezorgd dat wij vorige week voor de 2e keer genoten hebben van een fantastische vakantie. Ondanks dat wij nu alles gedaan en gezien hebben wat we wilden, zouden we alleen voor de gastvrijheid en passie van Rob en Yolanda nog eens terug willen.

Lieve mensen, super bedankt voor een onvergetelijke week, wij hebben als gezin herinneringen for life gemaakt, en uit de grond van mijn hart zeg ik hopelijk tot ziens!

Fenomenaal😍

Judith Van der Linden
27-10-2018

Fantastische nazomer gehad in Porlezza. Wij verbleven in Como 9, een schoon en ruim chalet met heerlijke grote douche cabine. Twee slaapkamers, keuken, zithoek en grote veranda. Er is écht overal aan gedacht, keukengerei is vollop aanwezig, speelgoed voor de kinderen, spelletjes en er lag zelfs een bootje onder het huisje. Echt fantastisch. We hebben heerlijk weer gehad en daarom veel heerlijke momenten aan het strandje doorgebracht. Het strand ligt aan t einde van t straatje, ideaal!

Het zwembad was gesloten, maar we hebben het geen moment gemist, het meer biedt genoeg.

De omgeving is schitterend, authentieke dorpjes en natuurlijk de prachtige bergmeren en vergezichten. Wij hebben Como bezocht, wat alleen voor de rit ernaartoe al een aanrader is. Ook de berg op gereden naar het kruis dat vanaf de camping zichtbaar is, fenomenaal uitzicht! Ook Milaan bezocht, prachtige stad.

Kortom, Porlezza en Chalet noord italie is zeer goed bevallen!

aan iedereen aan te bevelen !!

Harm en Ina
19-10-2018

Amburgo I, prachtig chalet op toplocatie aan het meer met geweldig uitzicht. Zeer compleet en gezellig chalet. Veel informatie in het gastenboek (super handig) en bij aankomst een fles wijn. Aanwezig airco, kachel en niet te vergeten horren voor elk raam, dat is super!!! (je kan het niet bedenken of het is aanwezig )EHBO, gereedschap, speelgoed voor de kinderen en lektuur. Een telefoontje en ze staan altijd voor je klaar. We hebben een geweldige tijd gehad in Amburgo I. Vergeten doen we dit nooit meer. Bedankt voor alles !!! Hopelijk tot volgend jaar.

Fantasties

Jan Nellen
21-9-2018

Wij hebben een chalet gehuurd op de Internationale Camping in Porlezzo, Italie. Prachtig chalet, Amburgo 1, direct aan het water. Alles wat in de broche staat klopt. Mooi uitzicht. Elke dag een ander beeld vanaf het terras, Op de camping lekker ijs in het winkeltje. Goede Pizzarestaurant:

il Pinguino, bij de ingang van de camping. Bij Restaurant Millenium Bug, 20 minuten lopen vanaf de ingang kun je ook goed eten.

Onze vakantie was zo goed dat we weer geboekt hebben voor volgend jaar.

Pluim voor de eigenaars van deze chalet

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

Fam Uijl
30-8-2018

We hebben met ons gezin twee geweldige weken vakantie gehad in parigi 6.

Het is een prachtig chalet wat in een gezellig straatje staat, waar ook veel Italiaanse mensen wonen. Er is een ruime veranda met een schuine uitkijk op het meer (staat ongeveer 10 meter van het meer). het chalet is van alle gemakken voorzien en er is veel extra's zoals luchtbedden, boeken.

we hebben iedere dag aan het meer gezeten, soms van s'morgens tot s'avonds laat met een prachtig uitzicht op de bergen. Het water is heerlijk van temperatuur Een aanrader is ook om een dag een bootje te huren op de camping!

De camping heeft een klein maar gezellig winkeltje met o.a verse broodjes en heerlijk ijs. ook is er een prima restaurant !

De omgeving is prachtig, Porlezza met de zaterdagmarkt en de boottrip van Menaggio naar Bellagio .

Bij terugkomst lag er een lief kaartje van Rob en Yolanda op de mat!

we zijn verliefd geworden op Porlezza en komen zeker terug!

Fantastische vakantiebestemming!

Dick
27-8-2018

De vakantie aan het Lugano meer in chalet Como 4 was voor ons als gezin de eerste keer in Italie. Het chalet is zeer compleet en leuk ingericht. Zelfs een tv, DVD, speelgoed etc. Ook hadden we 2 fietsen tot onze beschikking bij dit chalet. De bedden slapen goed en de airco maakt het heel aangenaam.

De straatjes waar de chalets aan staan zijn relatief smal , maar er kan een auto voor dit chalet geparkeerd worden. Wel zo fijn. Het chalet staat ca. 15m van het meer. 's Ochtends stoeltje aan het meer en koffie drinken met een fantastisch uitzicht! Het meer is mooi helder en verfrissend tijdens een warme zomer. Langs de kant is het ondiep en dus ook voor de allerkleinste geschikt. Voor de sportvisser is ook veel plezier te beleven, grote (kop)voorns, baars en snoekbaars zijn heel goed te vangen!

De eigenaren (Yolanda & Rob) zijn zeer klantgericht. Ze hebben er i.i.g. een fan bij!

We kijken uit naar volgend jaar; wederom in Como 4.

De sfeer is uitstekend, daar wil je echt niet weg en de mensen daar zijn ontzettend lief. Een mooi uitzicht, wat wil je nog meer?!

Heerlijke vakantie!

Marloes
30-7-2018

We hebben 10 dagen in huisje COMO 4 gezeten en hebben een prima vakantie gehad. Prachtige omgeving, veel uitstapjes gemaakt en genoten van een mooie meer vlakbij het chalet of het buitenzwembad. Chalet is knus, niet super groot, maar wel van alles gemakken voorzien. Zeker een aanrader! Op de camping zelf hebben we wel gezellige animatie gemist, hiervoor zijn we uitgeweken naar de camping ernaast ( slechts 10 minuten wandelen ), waar wel leuke avonden werden georganiseerd.

Heerlijke vakantie!

Marloes
30-7-2018

Verwennerij in de zon!

Sandra Onclin
13-7-2018

Wat een fantastische vakantie hebben wij weer beleeft. Een gezellig en compleet chalet (met airco!) met een lekkere veranda en op een fantastische lokatie. 10 meter van het strand dus vanuit je chalet direct aan het meer. Fenomenaal! Keuken is zeer uitgebreid ingericht met gasstel en magnetron. Chalet zeer compleet inclusief boeken, speelgoed en opblaasspeelgoed. Aanwezigheid van fietsen is ook heel fijn! In de omgeving is erg veel te zien en te beleven. Op de camping zit een prima restaurant (niet duur! ) maar ook in de omgeving kun je erg lekker eten. Op korte afstand diverse grote supermarkten. Chalet Noord Italie is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Noord Italië in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Noord Italië zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.