Chalet Noord Italië

• 8.6Inrichting
  • 8.5Ruimte

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet infoTonen op kaart

Contact

70 Reviews over Noord Italië

• 7Sam Meester05-10-2021

Compleet en een super mooie omgeving

Mooie omgeving voir de echte wielerfanaat. Super mooi gebied met mooie beklimmingen. Vlakbij het chalet is de Della Cava een klim met 1100 hoogtemeters ,prachtige kllim met prachtige uitzichten. Ook is er een klim naar de Balkon van Italië een klim met 1250 hoogtemeters met een adembenemende uitzicht naar Zwitserland.

• 7Natuur
  • 8Sam Meester07-09-2021

Ontzettend leuk racefiets gebied ,mooie klimmen

Top verblijf,prima charlet. Voor de echte racefiets liefhebber is dit een prachtig gebied met mooie lange klimmen . De echte uitdaging is de Stelle cava.

Erg mooie (pittige) beklimming startende bij Porlezza een Italiaans dorpje aan het Lugano meer. De klim begint redelijk rustig, zo'n 2,5km 6%. Daarna vanaf het dorpje Corrido ga je de bewoonde wereld uit en slinger je voor 7,5km met een gemiddelde van boven de 9% omhoog. Vooral de laatste 1,5km bij het dorpje Val Rezzo zitten een aantal haarspeldbochten met stukken van dik boven de 10%, richting de 20%. Daarna eindig je in een mooie groene strook met wat vee (ezels) en begin je aan de afdaling richting Val Cavargna. Ook naar de BALKON VAN ITALIE is een uitdaging. Deze klim van ruim 20km met stukken van 10% brengt je op een hoogte van 1300 m.Met een fantastisch uitzicht over Zwitserland. Deze fietstochten kun je vanaf je charket starten.

• 10Familie Schreijnders30-08-2021

Fantastisch, compleet en zeer goed verzorgd!

Wat een geweldige en heerlijke week hebben wij gehad in dit prachtige complete chalet Como 9. Lieve Yolanda, Rob en Quyaro, wij willen jullie enorm bedanken voor het mede mogelijk maken van deze geweldige week. Jullie chalet is top en zeeeer compleet. Als er wat was dan werd er meteen actie ondernomen en er kwamen leuke tips van marktjes en mooie plekjes in de buurt. Onze week is er 1 om niet snel te vergeten. 1 week is eigenlijk te kort. Hier hebben we van geleerd ;-) maar toch neemt niemand deze heerlijke week van ons af. Nogmaals dank en wij raden dan ook iedereen aan om hier een prachtig compleet chalet te huren met een ontzettend mooie ligging aan het meer van Lugano. Hopelijk tot snel!

• 8Jim24-08-2021

Porlezza is mijn tweede thuis

Top vakantie gehad bij Chalet Noord Italië in Porlezza. Chalet 'Como 4' bijna direct gelegen aan het meer (ongeveer 20 meter).Chalet zeer compleet ingericht én met airco beschikbaar.Rob en Yolanda zijn zeer direct betrokken en je kan altijd bij ze terecht voor vragen of op/aanmerkingen.Hoge service vind ik persoonlijk heel belangrijk en Rob en Yolanda bieden dat!Afgelopen zomer was het mijn 8e keer in Porlezza en Chalet Noord Italië stak er met kop en schouders boven uit.

• 9Sandra Onclin24-08-2021

Super verblijf

Wederom een heerlijke vakantie gehad geboekt bij chalet noord italie. We verbleven in chalet Parigi, zo langzamerhand voelt dat als "ons" chalet. Heerlijke, grote veranda met lounge setje en een tafel met stoelen om aan te eten of te chillen. Het chalet ligt op een paar meter van het strandje, waar je zo het water in loopt. Een volledig chalet, voor ons is alles aanwezig dus zonder zorgen van je vakantie genieten. Ontzettend veel te zien en te genieten in de omgeving, maar ook verder weg. In Italië hoef je je nooit te vervelen :-)

• 9Geraldine10-08-2021

Geweldig

Goed chalet op een fantastische plek. Chalet is van alle gemakken voorzien.Fijne verhuurders die zelf in de buurt wonenZijn al eerder op deze camping geweest, maar in een ander chalet.Amburgo 2 ligt perfect met een prachtig uitzicht over het meer.We komen zeker nog een keer.

• 9André & Jolanda02-08-2021

Fantastische week mogen beleven!

Het chalet was super verzorgd en zeer compleet! Het uitzicht dat wij hadden op Amburgo 2 was zo prachtig. Een skybox aan het Luganomeer.

• 9Eric Jan26-07-2021

Prima chalet met fantastisch uitzicht op het meer

We hebben een fantastische week gehad in het 4 persoons chalet Amburgo 1. Het chalet is voorzien van alle benodigdheden voor een ontspannen vakantie zoals airconditioning. Vanaf de ruime veranda heb je een fenomenaal uitzicht op het meer van Lugano.

• 8Dirkje van der Molen en Cor Wijngaard12-07-2021

Fantastische vakantie op een Fantastische plek

Het chalet como 4 is voorzien van alle gemakken en de verhuurders Jolanda en Rob zijn gastvrije mensen en reageren indien mogelijk snel op een vraag of probleem zoals bij ons het geval was( tv deed het niet) en lossen dit meteen op.

• 9Bas Meerijk16-08-2020

Aanrader

Een mooie camping, leuk stadje, mooi chalet van alle gemakken voorzien, mooi helder meer, goed contact met de verhuurders. Het was niet druk op de stranden, alle ruimte. Dit had wel deels te maken door Covid19, als die voorbij is is het nog steed prima te doen. 1 tip: Wil je een boot huren, reserveer deze minimaal een dag van te voren anders is de kans groot dat de boten zijn verhuurd.

Chalet Noord Italië info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij