Chalet Noord Italië

29 reviews over Chalet Noord Italië in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Marloes
30-7-2018

We hebben 10 dagen in huisje COMO 4 gezeten en hebben een prima vakantie gehad. Prachtige omgeving, veel uitstapjes gemaakt en genoten van een mooie meer vlakbij het chalet of het buitenzwembad. Chalet is knus, niet super groot, maar wel van alles gemakken voorzien. Zeker een aanrader! Op de camping zelf hebben we wel gezellige animatie gemist, hiervoor zijn we uitgeweken naar de camping ernaast ( slechts 10 minuten wandelen ), waar wel leuke avonden werden georganiseerd.

Heerlijke vakantie!

Marloes
30-7-2018

Verwennerij in de zon!

Sandra Onclin
13-7-2018

Wat een fantastische vakantie hebben wij weer beleeft. Een gezellig en compleet chalet (met airco!) met een lekkere veranda en op een fantastische lokatie. 10 meter van het strand dus vanuit je chalet direct aan het meer. Fenomenaal! Keuken is zeer uitgebreid ingericht met gasstel en magnetron. Chalet zeer compleet inclusief boeken, speelgoed en opblaasspeelgoed. Aanwezigheid van fietsen is ook heel fijn! In de omgeving is erg veel te zien en te beleven. Op de camping zit een prima restaurant (niet duur! ) maar ook in de omgeving kun je erg lekker eten. Op korte afstand diverse grote supermarkten. Chalet Noord Italie is een aanrader!

Genieten❤

Yvonne Wijnands
27-5-2018

Genieten, met een grote G! Wat een warm welkoms gevoel toen we de deur open deden van ons chalet paragi 6, zo compleet en overal aan gedacht. Het zijn de kleine dingen die het hem doen, maar dit was meer als klein. Mooie ruime veranda en met een schuine uitkijk op het meer. Wat troffen wij het met het weer, 5 mei tm 12 mei. Veel gezien en gedaan in de mooie omgeving, niet te beschrijven hoe mooi. De camping is typisch Italiaans, er is een speeltuintje met trampoline, een heerlijke pizzaria en een zwembad (nog niet los toen wij er waren maar werd niet gemist door onze kinderen 11jr-5jr-3jr, die vermaakten zich prima in en aan t meer, net als wij ) Wij kijken terug op een hele fijne week, we hebben weer een hoop mooie herinneringen verzameld en komen zeker nog eens terug, nog lang niet uitgekeken daar en wat een rust valt er over je heen aan het Luganomeer ❤ Nogmaals bedankt, we hebben echt genoten van jullie mooie vooral erg complete chalet!

Een prima plek om te zijn!!

Fam. Wajer
25-5-2018

Van 5 mei 2018 t/m 12 mei 2018 verbleven wij een week in een chalet van Chalet Noord Italië de Vienna 4! Op camping Internationale in Porlezza.

De ligging van het chalet is super! Slechts 10 stappen van het meer met het prachtige uitzicht.

De inrichting van het chalet is prima met alle benodigde voorzieningen knus en huiselijk!

De omgeving is prachtig er is genoeg te zien en te doen. De berg op met magnefiek uitzicht, genieten van het Luganomeer en Comomeer het bezoeken van pittoreske plaatsjes, een boottrip maken! Het is erg leuk om deze omgeving te ontdekken.

Ook eten bij de pizzaria op de camping en restaurant Milleniumbug is een heerlijke aanrader.

Kortom wij hebben genoten!

En de service is top!

Super chalet op een top locatie direct a/h meer!

Familie Kok
18-5-2018

Voor de tweede keer een chalet gehuurd via Chalet Noord Italië. Dit keer hadden wij een chalet gehuurd direct aan het meer. Amburgo 1. Vanaf de veranda heb je een geweldig uitzicht op het meer.

De chalet is ruim en heeft een mooie grote veranda. De chalet is voorzien van airco en alle ramen zijn voorzien van horren. Het campingbedje past net naast het 2 persoonsbed.

Ondanks dat wij vroeg in het seizoen zijn geweest hebben wij een heerlijke tijd gehad. Mooi weer met 's avonds wat regen en onweer. De oudste heeft zelfs nog in het meer gezwommen.

Een dagje naar de Valle Verzasca (Zwitserland, Lavertozza) is zeker een aanrader. De omgeving is sowieso prachtig.

In de chalet ligt allerlei informatie over uitstapjes in de omgeving. Rob en Yolanda hebben het allemaal goed voor elkaar en staan voor je klaar.

Zeker een aanrader om een chalet te huren bij Chalet Noord Italie.

Huisje was top alleen klein voor 4 vol en 1 kind en jammer dat het terrein pas na 5 juni werd onderhouden, het zwambad pas eind juni open ging, zou in onze week al zijn en de toiletten / douchjes waren in slechte staat

Uitstekunt

Henk
2-3-2018

Idiaal vlak bij centrum garda vij ne bus alles was prima

fantastisch

brigitte krabshuis
27-2-2018

heerlijk genoten van natuur en accommodatie

Super

Bianca
28-9-2017

Alles is altijd super goed geregeld door Yolanda en Rob.

Een echte aanrader en dan de nazorg ook TOP

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Noord Italië in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Noord Italië zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Noord Italië scoort een 8.6 uit 10 op basis van 29 reviews.