Chalet Mooi-Italie

16 reviews over Chalet Mooi-Italie

• 2018
    10jeu Frusch12-12-2018

supervakantie

Zonnecreem meenemen.goed humeuren de zon doet de rest

Alleen gereisd in juni 2017

• 8Fam. Kuiper26-08-2018

Top chalet!!!

Top chalet, in een prachtige omgeving, hebben een heerlijke vakantie gehad voor de 2e keer in Torino 9!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9A Moerenhout26-06-2018

Super verzorgde challet op geweldige locatie

We hebben genoten met onze zoon van 1 jaar in het challet! Een hygiënisch stacaravan van alle gemakken voorzien en fijne bedden en een zeer goede airco! Het was een fijne rustige plek met veel schaduw. Het is een leuke kindvriendelijke camping, (waar veel Nederlanders komen, dus daar moet je wel van houden) maar waar ook heel veel locale mensen komen. Het Comomeer ligt zo dichtbij dat wij er 3x naartoe zijn gegaan in een week en zelf een bootje hebben gehuurd. Heerlijke vakantie gehad! En super verzorgde stacaravan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Marion en Johan21-06-2018

Komen zeker terug

Alles was perfect geregeld, chalets van alle gemakken voorzien oa heerlijke bedden. Handige informatie aanwezig over wat te doen in de omgeving. Ook de fietsen bij het chalet zijn erg handig. Aanrader vonden wij restaurant Zenzero lekker eten en fijne bediening.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Lars13-06-2018

Volgendekeer 2 weken echt helemaal top!!

Wat hebben wij het ontzettend fijn gehad echt een aanrader! Ondanks dat we er maar een week waren echt heerlijk! De chalets zijn van alle gemakken voorzien en de veranda is helemaal top. Jong gezin met peuter van 2,5 echt een heerlijke plek met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Familie Sangers21-05-2018

Heerlijk verblijf 😄

Zo dicht bij het meer is heerlijk voor de kinderen! De omgeving nodigt uit voor de mooiste uitstapjes, de chalets zijn groot genoeg voor een gezin met 3 kinderen en de veranda is lekker ruim. Op het park zelf is een prima zwembad en speeltuintje, en een een klein winkeltje. Dichtbij allerlei supermarkten en leuke dorpjes met typisch Italiaanse restaurantjes. Je zit vlakbij de grens met Zwitserland en ook daar kan je mooie uitstapjes maken, bijvoorbeeld naar de Monte Tamaro en het zwembad Splash. We hebben weer genoten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 7Yolanda12-04-2018

Geweldige vakantie gehad

Porlezza is een mooie bestemming om een fijne vakantie te beleven. Het meer is zo ontzettend mooi, vooral vroeg in de ochtend zie je de vissen springen. Ook de wind was zeer aangenaam, aangezien het erg warm was. Ik kan niks negatiefs bedenken. Er is geen zwembad, maar dat is ook niet nodig. Je zit direct aan het meer.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9M. Voorneveld30-05-2016

Kom hier zeker weer terug

Chalet is van alle comfort voorzien. Prachtige locatie in een schitterende omgeving. Handig het boekje met uitstapjes. Dit was voor mij de tweede keer, maar ga zeker weer terug. Ik was met een groep vrienden, leuk dat we chalets tegenover elkaar hadden. Kortom dit is echt voor herhaling vatbaar en zal het ook iedereen aanraden. Kan niet wachten om weer terug te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Fam. Tempelman29-05-2016

Heerlijk ontspannen met een prachtig uitzicht

Alles wat je nodig hebt is er, tot aan fietsen en gezelschapsspellen toe. Er ligt een boekje met allerlei leuke ideeën voor uitstapjes en informatie over de camping, supermarkten, restaurants en andere dingen die handig zijn om te weten. Er zijn boeken aanwezig, strandstoelen, een ligstoel en naast het chalet is een parkeerplaats. Er is een prachtige veranda die af te sluiten is bij slecht weer. Het chalet is smaakvol ingericht en zeer compleet. Wij hebben alle vier heerlijk genoten en waren van alle gemakken voorzien. Het zwembad was nog niet open maar zag er leuk uit.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10M.voorneveld01-06-2015

Verliefd op ...porlezza

Genoten van een prachtige week italie in een schitterende omgeving aan het meer van Lugano. Prachtig chalet, heerlijke veranda. Inrichting chalet is smaakvol en praktisch. Alles is aanwezig. Heerlijk geslapen op goede bedden. Badkamer is helemaal oke. Kortom dit is echt een aanrader. Ik kom hier zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2015

5 tips over Chalet Mooi-Italie

• Wilma, 14-04-2013

De prachtige stad Lugano. Dagje Milaan is goed te doen. Het Como-meer. Natuurlijk de markt in het dorpje Porlezza zelf op zaterdag. Het Balkon van Italie met het prachtige uitzicht. In lugano de berg Monte-Bre op met de trein, kortom genoeg te doen en te beleven

• Judith, 14-04-2013

Restaurant Millenium Bug is een aanrader, bestel niet te veel want je krijgt echt een enorm bord vol! Lekker vlees van de grill en vriendelijke bediening.

• Torrence, 11-04-2013

Pronto Pizza in het winkelstraatje van Porlezza is echt Italiaans en charmant! Ook met kinderen leuk om naar Mennagio te gaan, klein plaatsje met prachtig uitzicht over het Comomeer.

1 vraag over Chalet Mooi-Italie

• Hanne Peters, 02-12-2018

Is er nu wel een zwembad bij de camping? Staan foto's op de site

Chalet Mooi-Italie info

• Aantal personen5 tot 6