Géén boekingskosten

Meer chalet info

16 Reviews over Mooi-Italie

• 10jeu Frusch12-12-2018

supervakantie

Zonnecreem meenemen.goed humeuren de zon doet de rest

• 8Fam. Kuiper26-08-2018

Top chalet!!!

Top chalet, in een prachtige omgeving, hebben een heerlijke vakantie gehad voor de 2e keer in Torino 9!!

• 9A Moerenhout26-06-2018

Super verzorgde challet op geweldige locatie

We hebben genoten met onze zoon van 1 jaar in het challet! Een hygiënisch stacaravan van alle gemakken voorzien en fijne bedden en een zeer goede airco! Het was een fijne rustige plek met veel schaduw. Het is een leuke kindvriendelijke camping, (waar veel Nederlanders komen, dus daar moet je wel van houden) maar waar ook heel veel locale mensen komen. Het Comomeer ligt zo dichtbij dat wij er 3x naartoe zijn gegaan in een week en zelf een bootje hebben gehuurd. Heerlijke vakantie gehad! En super verzorgde stacaravan!

• 10Marion en Johan21-06-2018

Komen zeker terug

Alles was perfect geregeld, chalets van alle gemakken voorzien oa heerlijke bedden. Handige informatie aanwezig over wat te doen in de omgeving. Ook de fietsen bij het chalet zijn erg handig. Aanrader vonden wij restaurant Zenzero lekker eten en fijne bediening.

• 9Lars13-06-2018

Volgendekeer 2 weken echt helemaal top!!

Wat hebben wij het ontzettend fijn gehad echt een aanrader! Ondanks dat we er maar een week waren echt heerlijk! De chalets zijn van alle gemakken voorzien en de veranda is helemaal top. Jong gezin met peuter van 2,5 echt een heerlijke plek met kinderen.

• 9Familie Sangers21-05-2018

Heerlijk verblijf 😄

Zo dicht bij het meer is heerlijk voor de kinderen! De omgeving nodigt uit voor de mooiste uitstapjes, de chalets zijn groot genoeg voor een gezin met 3 kinderen en de veranda is lekker ruim. Op het park zelf is een prima zwembad en speeltuintje, en een een klein winkeltje. Dichtbij allerlei supermarkten en leuke dorpjes met typisch Italiaanse restaurantjes. Je zit vlakbij de grens met Zwitserland en ook daar kan je mooie uitstapjes maken, bijvoorbeeld naar de Monte Tamaro en het zwembad Splash. We hebben weer genoten!

• 7Yolanda12-04-2018

Geweldige vakantie gehad

Porlezza is een mooie bestemming om een fijne vakantie te beleven. Het meer is zo ontzettend mooi, vooral vroeg in de ochtend zie je de vissen springen. Ook de wind was zeer aangenaam, aangezien het erg warm was. Ik kan niks negatiefs bedenken. Er is geen zwembad, maar dat is ook niet nodig. Je zit direct aan het meer.

• 9M. Voorneveld30-05-2016

Kom hier zeker weer terug

Chalet is van alle comfort voorzien. Prachtige locatie in een schitterende omgeving. Handig het boekje met uitstapjes. Dit was voor mij de tweede keer, maar ga zeker weer terug. Ik was met een groep vrienden, leuk dat we chalets tegenover elkaar hadden. Kortom dit is echt voor herhaling vatbaar en zal het ook iedereen aanraden. Kan niet wachten om weer terug te gaan.

• 10Fam. Tempelman29-05-2016

Heerlijk ontspannen met een prachtig uitzicht

Alles wat je nodig hebt is er, tot aan fietsen en gezelschapsspellen toe. Er ligt een boekje met allerlei leuke ideeën voor uitstapjes en informatie over de camping, supermarkten, restaurants en andere dingen die handig zijn om te weten. Er zijn boeken aanwezig, strandstoelen, een ligstoel en naast het chalet is een parkeerplaats. Er is een prachtige veranda die af te sluiten is bij slecht weer. Het chalet is smaakvol ingericht en zeer compleet. Wij hebben alle vier heerlijk genoten en waren van alle gemakken voorzien. Het zwembad was nog niet open maar zag er leuk uit.

• 10M.voorneveld01-06-2015

Verliefd op ...porlezza

Genoten van een prachtige week italie in een schitterende omgeving aan het meer van Lugano. Prachtig chalet, heerlijke veranda. Inrichting chalet is smaakvol en praktisch. Alles is aanwezig. Heerlijk geslapen op goede bedden. Badkamer is helemaal oke. Kortom dit is echt een aanrader. Ik kom hier zeker weer terug.

Chalet Mooi-Italie info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Osteno, 32, I-22018