Chalet Luganomeer (Fam. Moolenkamp)

Chalet
Chalet Luganomeer (Fam. Moolenkamp)
9,1

4 reviews over Chalet Luganomeer (Fam. Moolenkamp) in het Nederlands

Prachtig Chalet

Fam. Regeling,
20-9-2017

Prachtig,ruim en goed onderhouden chalet op 15 meter van het meer. Chalet is van alle gemakken voorzien en compleet ingericht. Chalet heeft een ruime veranda die ook afgesloten kan worden. De eiganeren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. De camping heeft een winkeltje waar je iedere ochtend je broodje en de krant kan halen. Voor op de camping staat een restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een kleine prijs,ook kan je hier je maaltijd afhalen. ' heerlijke pizzas ' Wij hebben altijd aan het meer gezeten maar houd je liever van het zwembad dan is deze ook op de camping. Wij hebben genoten van het chalet en het prachtige Italie en komen zeker weer.

Super plek heel dicht bij het meer

Wilco,
24-8-2017

Top verblijf in huisje new york 3 heel dicht bij het meer !

Gezellige camping !

Veel Nederlander

Schoon zwembad

Top week gehad !!

Fantastisch!

Familie Witvoet
25-11-2016

Deze chalets zijn gelegen op een heerlijk Italiaanse camping met hier en daar verblijven van de local people die hier hun weekendhuisje hebben.

De ligging van ons chalet zo dicht bij het strand en meer en tussen de bergen maakte het tot een ultiem verblijf, heerlijk genieten van zon en water. Maar ook de prachtige omgeving heeft veel te bieden. Schitterende natuur en natuurlijk een dagje winkelen in Milaan.

Op de receptie een vriendelijke Nederlands sprekende dame.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Minpuntje is misschien dat sommige paadjes smal zijn, aan de andere kant vermindert dit zeker de mogelijkheid tot te hard rijden van het weer kindveiliger maakt.

Chalet is functioneel qua grootte en inrichting. Wij hadden een chalet van de fam. Moolenkamp. Bij de receptie werd direct actie ondernomen op moment dat er een probleem in chalet was. Probleem werd ook direct door de vriendelijke klusjesman verholpen. Chalets erg dicht op elkaar, maar voor de kids erg praktisch want ze konden zo bij elkaar binnen lopen en er werd door iedereen op elkaars kinderen gelet. Speeltuin en zwembad nog gratis, voor voetbalveld en trampoline moet betaald worden. Ik was erg onder de indruk van de omgeving. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Luganomeer (Fam. Moolenkamp) in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Luganomeer (Fam. Moolenkamp) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.