Chalet Luganomeer Chalets

Chalet Luganomeer Chalets
8,7

2 tips over Chalet Luganomeer Chalets

Robert, 21-6-2017

Een van onze persoonlijke favorieten is restaurant "Il Ritrovo". Dit prachtige restaurant ligt direct aan het meer van Lugano en vanuit het restaurant en terras heb je een fantastisch uitzicht over het meer.

Er is een uitgebreide keuze qua pizza's en deze worden in een originele houtgestookte oven gebakken. De gemiddelde prijs voor een pizza is ongeveer acht euro.

Naast pizza's is er ook keus uit mooie gerechten zoals risotto met groene asperges, rolletjes gevuld konijn of pasta met kreeft.

Robert, 21-6-2017

In de directe omgeving van Porlezza vind je meerdere mooie restaurants, en dit is een van de pareltjes! Net boven Porlezza in het gehucht Begna vind je Trattoria Della Vigna, een klein en gezellig familierestaurant.

Het restaurant ligt in het gehucht Begna, ongeveer 500 meter boven Porlezza en is na een stevige wandeling te voet te bereiken. Vanaf het terras heb je een fantastisch uitzicht over het meer.

Hou er wel rekening mee dat er geen pizza's worden geserveerd.