Chalet Luganomeer Chalets

Chalet
Chalet Luganomeer Chalets
8,7

22 reviews over Chalet Luganomeer Chalets in het Nederlands

Heel erg fijne chalet in een prachtige omgeving!!

Fam Tannemaat
28-8-2018

Prachtige chalet op een fijne plek op de camping

Wij verbleven in chalet 227, de vijfpersoons kinderchalet Met kleine kinderen een prima chalet Met drie kids op een kamer was soms wat lastig maar gelukkig was er ook een slaapbankje

Wij hadden prachtig weer hierdoor was het soms wel wat te warm in de chalet maar met de ventilator ging het prima en we waren het grootste gedeelte van de dag toch buiten en op de prachtige veranda

De ligging van de chalet is fijn het is een rustig straatje en op nog geen 5 minuten van het meer en een geweldige beek

De dvd speler, de dvd's de duplo, de fietsen die klaar staan, het wijntje wat in het rek hangt bij aankomst maken het welkom erg prettig

De camping is wat achterstallig, iets waar ik me zorgen om maakte van te voren maar gerustgesteld door de eigenaar wat klopte. Het is ook een beetje anders denken rustig aan ;-) Het zwembad is super voor kids het meer, de beek geweldig en de omgeving fantastisch

Top chalet, mooie omgeving, prima service, doen!

Rob Oude Wolbers
21-8-2018

Hoe leuk is het niet om na een lange reis aan te komen in een luxe chalet, waar je al maanden naar uit kijkt! De eerste indruk is fantastisch, super schoon, gezellig en

er is zelfs een lekkere Italiaanse wijn aanwezig, om zo de vakantie feestelijk te beginnen. De omgeving is prachtig, en allerlei tips voor leuke uitjes in de omgeving liggen al klaar. Een echte aanrader!

Prima chalet, mooi zwembad, prachtige ligging.

Ria en Harrie
17-7-2018

We verbleven in een comfortabel chalet, maar door het fantastische weer waren we vrijwel uitsluitend op de overdekte veranda te vinden. Robert, de eigenaar, doet zijn best om het zijn gasten naar de zin te maken. Vanwege een defect aan het modem hadden we geen tv-ontvangst (WK voetbal was gaande) maar hij regelde vanuit Nederland dat er een monteur van de camping naar on chalet kwam om de boel te repareren. Klasse!

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 27-7-2018

Beste Ria en Harrie,

Bedankt voor jullie mooie recensie. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.

Fijn chalet in een geweldige omgeving

Rogier & Manon
30-10-2017

We hebben geweldige nazomerdagen gehad aan het meer van Porlezza in Italië. Fijne chalets op een rustig deel van de camping. Echt even helemaal weg. De omgeving is geweldig met mooie plaatsen als Menaggio en Como, heerlijke restaurants en prachtige en uitdagende fiets- en autoroutes. Komen graag weer terug om te genieten van 'la bella Italia'

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 27-11-2017

Hallo Rogier & Manon,

Fijn dat jullie zo genoten hebben in Italië! Bedankt voor jullie mooie recensie en hopelijk mogen we jullie nog een keer weer verwelkomen.

Prima verblijf ! Kiezen we Porlezza,kiezen we 247a

Rob en Ineke Beltman.
15-8-2017

Afgelopen week hebben we gebruik gemaakt van jullie prima verzorgd en van alle gemakken voorziend chalet in Porlezza. Fijn is het om na de reis in het chalet gelijk voor alle meegebrachte spullen een plekje te kunnen vinden in het chalet. De informatiemap bevat meer dan genoeg info vwb het verkennen van de vakantiebestemming en uitleg van de div apparatuur. Voor het slapen hebben jullie goede matrassen in het chalet en de tv voorziening is prima geregeld. Het chalet ligt op een mooie rustige plaats op de camping met voldoende plek voor de auto.

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-8-2017

Beste familie Beltman,

Bedankt voor jullie mooie review en fijn dat het chalet jullie zo goed is bevallen. Hopelijk mogen wij jullie opnieuw verwelkomen.

Comfortabel chalet op een geweldige plek.

Joske en Gerwin
14-7-2017

Super fijn verblijf in een omgeving waar je heerlijk kunt eten en fietsen.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-7-2017

Beste Joske en Gerwin,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie hebben genoten.

Ook voor de tweede keer fantastisch

Wim en Lucie Pleiter
5-7-2017

Net als voor twee jaar geleden genoten van een prima chalet met fijne voorzieningen in een nog steeds prachtige omgeving.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-7-2017

Beste Lucie en Wim,

Fijn dat jullie ook deze keer weer hebben genoten. Elk jaar ontdekken wij nog nieuwe leuke/mooie hotspots, misschien een reden om over twee jaar weer Porlezza te bezoeken?

Heerlijk chalet met veranda. Lekker buiten zitten maar toch overdekt. Veel dingen te bekijken in de omgeving, ook leuk voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar :-)!!

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 24-6-2017

Hallo E&S,

Bedankt voor jullie leuke reactie. We vinden het leuk jullie al meerdere jaren vakantie vieren in ons chalet, en hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen. Er is in de omgeving nog veel te bezichtigen, nieuwe ontdekkingen zullen we delen via ons infoboek in het chalet en op de website.

Mooie omgeving! Net chalet.

Marloes
21-6-2017

Mooi chalet met voldoende ruimte. Netjes schoon en eigenlijk van alle gemakken voorzien. Omdat we vroeg in het seizoen waren ook heerlijk rustig op de camping en het aanliggende meer. Helaas was het zwembad nog wel dicht, maar eigenlijk hadden we ook wel genoeg aan het meer! Omgeving is prachtig. Met hele kleine kinderen wel regelmatig lastig met een kinderwagen of buggy.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 24-6-2017

Beste Marloes,

Bedankt voor jullie recensie. We vinden het fijn om te lezen dat ons chalet is bevallen en dat jullie hebben genoten. In het voorjaar is inderdaad het zwembad nog gesloten, dit is omdat het onverwarmd is.

Prima vakantieverblijf in prachtige omgeving

Fam. M.
12-10-2016

Chalet is voorzien van alles wat je nodig hebt om vakantie te vieren, vooral op de veranda is het heerlijk vertoeven. Het chalet is vooral geschikt vooral gezinnen met kinderen tot een jaar of 12.

De omgeving is werkelijk geweldig; zoveel te doen en te zien; Lugano, Lago Maggiore, "het balkon van Italië", Prachtige waterval (wel koud!) , een duik in het meer, een heerlijke fietstocht, lekker eten etc. etc.

Met dank aan Robert (eigenaar) voor de vele info over de omgeving en het flesje wijn bij aankomst.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 21-6-2017

Beste Joke en Gert,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Bij elk bezoek ontdekken wij ook nog nieuwe pareltjes in de omgeving, voor een volgend verblijf hebben we een paar nieuwe tips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Luganomeer Chalets in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Luganomeer Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.