Chalet Luganomeer Chalets

Meer chalet info

26 reviews over Chalet Luganomeer Chalets

• 8Fam. Eilander08-06-2020

Prettige service

Wij zouden komende zomer naar Italië gaan, maar door de Corona hebben we de reis geannuleerd. Zonder enige problemen kregen we onze aanbetaling terug. De communicatie verliep erg prettig en begripvol. We hopen volgend jaar wel te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Fam. Snippert07-06-2020

Annuleren met terugstorten van aanbetaling

Helaas hebben we moeten besluiten alsnog onze zomervakantie te moeten annuleren ivm het hele virusgebeuren. Daar was uiteraard alle begrip voor en hebben binnen 24 uur (2 uur zelfs) onze aanbetaling teruggestort gekregen. Top! Na 2017 komen we graag in de zomer van 2021 weer naar dit mooie plekje.....

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Esther07-02-2020

Een goed verblijf en van alle gemakken voorzien.

Met z'n 5en verbleven we in het Chalet. Alles was aanwezig en de fietsen erbij waren top. Veel buiten gezeten onder de veranda en gezwommen in het meer, wat op loopafstand is. Omgeving is prachtig.

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 10-06-2020

Hallo Esther,

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie, hopelijk mogen we jullie later nog een keer verwelkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    7fam. Knol29-08-2019

Prima chalet op loopafstand van het meer!

Mooi verblijf gehad voor de duur van 1 week. Chalet had alles wat je nodig had en was prima ingericht en voorzien van horren die je ook wel nodig had. We konden gebruik maken van een prive parkeerplek wat enorm prettig was. Het meer op loopafstand waar je een prachtig uitzicht geniet. Persoonlijk contact gehad met de eigenaren die op dat moment in een eigen chalet verbleven, zeer gastvrij en altijd aanspreekbaar. Alles prima geregeld dus en zeker een aanrader!

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 10-06-2020

Beste familie Knol,

We vonden het leuk jullie te ontmoeten tijdens de vakantie. Bedankt voor de mooie recensie en misschien tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Fam Tannemaat28-08-2018

Heel erg fijne chalet in een prachtige omgeving!!

Prachtige chalet op een fijne plek op de camping Wij verbleven in chalet 227, de vijfpersoons kinderchalet Met kleine kinderen een prima chalet Met drie kids op een kamer was soms wat lastig maar gelukkig was er ook een slaapbankje Wij hadden prachtig weer hierdoor was het soms wel wat te warm in de chalet maar met de ventilator ging het prima en we waren het grootste gedeelte van de dag toch buiten en op de prachtige veranda De ligging van de chalet is fijn het is een rustig straatje en op nog geen 5 minuten van het meer en een geweldige beek De dvd speler, de dvd's de duplo, de fietsen die klaar staan, het wijntje wat in het rek hangt bij aankomst maken het welkom erg prettig De camping is wat achterstallig, iets waar ik me zorgen om maakte van te voren maar gerustgesteld door de eigenaar wat klopte. Het is ook een beetje anders denken rustig aan ;-) Het zwembad is super voor kids het meer, de beek geweldig en de omgeving fantastisch

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 11-11-2018

Beste familie Tannemaat,

Bedankt voor jullie mooie recensie en fijn dat jullie genoten hebben

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Rob Oude Wolbers21-08-2018

Top chalet, mooie omgeving, prima service, doen!

Hoe leuk is het niet om na een lange reis aan te komen in een luxe chalet, waar je al maanden naar uit kijkt! De eerste indruk is fantastisch, super schoon, gezellig en er is zelfs een lekkere Italiaanse wijn aanwezig, om zo de vakantie feestelijk te beginnen. De omgeving is prachtig, en allerlei tips voor leuke uitjes in de omgeving liggen al klaar. Een echte aanrader!

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 11-11-2018

Beste Rob,

Fijn dat het chalet jullie goed is bevallen. Hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Ria en Harrie17-07-2018

Prima chalet, mooi zwembad, prachtige ligging.

We verbleven in een comfortabel chalet, maar door het fantastische weer waren we vrijwel uitsluitend op de overdekte veranda te vinden. Robert, de eigenaar, doet zijn best om het zijn gasten naar de zin te maken. Vanwege een defect aan het modem hadden we geen tv-ontvangst (WK voetbal was gaande) maar hij regelde vanuit Nederland dat er een monteur van de camping naar on chalet kwam om de boel te repareren. Klasse!

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 27-07-2018

Beste Ria en Harrie,

Bedankt voor jullie mooie recensie. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Rogier & Manon30-10-2017

Fijn chalet in een geweldige omgeving

We hebben geweldige nazomerdagen gehad aan het meer van Porlezza in Italië. Fijne chalets op een rustig deel van de camping. Echt even helemaal weg. De omgeving is geweldig met mooie plaatsen als Menaggio en Como, heerlijke restaurants en prachtige en uitdagende fiets- en autoroutes. Komen graag weer terug om te genieten van 'la bella Italia'

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 27-11-2017

Hallo Rogier & Manon,

Fijn dat jullie zo genoten hebben in Italië! Bedankt voor jullie mooie recensie en hopelijk mogen we jullie nog een keer weer verwelkomen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Rob en Ineke Beltman.15-08-2017

Prima verblijf ! Kiezen we Porlezza,kiezen we 247a

Afgelopen week hebben we gebruik gemaakt van jullie prima verzorgd en van alle gemakken voorziend chalet in Porlezza. Fijn is het om na de reis in het chalet gelijk voor alle meegebrachte spullen een plekje te kunnen vinden in het chalet. De informatiemap bevat meer dan genoeg info vwb het verkennen van de vakantiebestemming en uitleg van de div apparatuur. Voor het slapen hebben jullie goede matrassen in het chalet en de tv voorziening is prima geregeld. Het chalet ligt op een mooie rustige plaats op de camping met voldoende plek voor de auto.

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-08-2017

Beste familie Beltman,

Bedankt voor jullie mooie review en fijn dat het chalet jullie zo goed is bevallen. Hopelijk mogen wij jullie opnieuw verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Joske en Gerwin14-07-2017

Comfortabel chalet op een geweldige plek.

Super fijn verblijf in een omgeving waar je heerlijk kunt eten en fietsen.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-07-2017

Beste Joske en Gerwin,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie hebben genoten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Chalet Luganomeer Chalets info