Chalet Luganomeer Chalets

Meer chalet info
Tonen op kaart

25 reviews over Chalet Luganomeer Chalets

• 9Esther07-02-2020

Een goed verblijf en van alle gemakken voorzien.

Met z'n 5en verbleven we in het Chalet. Alles was aanwezig en de fietsen erbij waren top. Veel buiten gezeten onder de veranda en gezwommen in het meer, wat op loopafstand is. Omgeving is prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    7fam. Knol29-08-2019

Prima chalet op loopafstand van het meer!

Mooi verblijf gehad voor de duur van 1 week. Chalet had alles wat je nodig had en was prima ingericht en voorzien van horren die je ook wel nodig had. We konden gebruik maken van een prive parkeerplek wat enorm prettig was. Het meer op loopafstand waar je een prachtig uitzicht geniet. Persoonlijk contact gehad met de eigenaren die op dat moment in een eigen chalet verbleven, zeer gastvrij en altijd aanspreekbaar. Alles prima geregeld dus en zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Fam Tannemaat28-08-2018

Heel erg fijne chalet in een prachtige omgeving!!

Prachtige chalet op een fijne plek op de camping Wij verbleven in chalet 227, de vijfpersoons kinderchalet Met kleine kinderen een prima chalet Met drie kids op een kamer was soms wat lastig maar gelukkig was er ook een slaapbankje Wij hadden prachtig weer hierdoor was het soms wel wat te warm in de chalet maar met de ventilator ging het prima en we waren het grootste gedeelte van de dag toch buiten en op de prachtige veranda De ligging van de chalet is fijn het is een rustig straatje en op nog geen 5 minuten van het meer en een geweldige beek De dvd speler, de dvd's de duplo, de fietsen die klaar staan, het wijntje wat in het rek hangt bij aankomst maken het welkom erg prettig De camping is wat achterstallig, iets waar ik me zorgen om maakte van te voren maar gerustgesteld door de eigenaar wat klopte. Het is ook een beetje anders denken rustig aan ;-) Het zwembad is super voor kids het meer, de beek geweldig en de omgeving fantastisch

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 11-11-2018

Beste familie Tannemaat,

Bedankt voor jullie mooie recensie en fijn dat jullie genoten hebben

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Rob Oude Wolbers21-08-2018

Top chalet, mooie omgeving, prima service, doen!

Hoe leuk is het niet om na een lange reis aan te komen in een luxe chalet, waar je al maanden naar uit kijkt! De eerste indruk is fantastisch, super schoon, gezellig en er is zelfs een lekkere Italiaanse wijn aanwezig, om zo de vakantie feestelijk te beginnen. De omgeving is prachtig, en allerlei tips voor leuke uitjes in de omgeving liggen al klaar. Een echte aanrader!

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 11-11-2018

Beste Rob,

Fijn dat het chalet jullie goed is bevallen. Hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Ria en Harrie17-07-2018

Prima chalet, mooi zwembad, prachtige ligging.

We verbleven in een comfortabel chalet, maar door het fantastische weer waren we vrijwel uitsluitend op de overdekte veranda te vinden. Robert, de eigenaar, doet zijn best om het zijn gasten naar de zin te maken. Vanwege een defect aan het modem hadden we geen tv-ontvangst (WK voetbal was gaande) maar hij regelde vanuit Nederland dat er een monteur van de camping naar on chalet kwam om de boel te repareren. Klasse!

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 27-07-2018

Beste Ria en Harrie,

Bedankt voor jullie mooie recensie. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Rogier & Manon30-10-2017

Fijn chalet in een geweldige omgeving

We hebben geweldige nazomerdagen gehad aan het meer van Porlezza in Italië. Fijne chalets op een rustig deel van de camping. Echt even helemaal weg. De omgeving is geweldig met mooie plaatsen als Menaggio en Como, heerlijke restaurants en prachtige en uitdagende fiets- en autoroutes. Komen graag weer terug om te genieten van 'la bella Italia'

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 27-11-2017

Hallo Rogier & Manon,

Fijn dat jullie zo genoten hebben in Italië! Bedankt voor jullie mooie recensie en hopelijk mogen we jullie nog een keer weer verwelkomen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Rob en Ineke Beltman.15-08-2017

Prima verblijf ! Kiezen we Porlezza,kiezen we 247a

Afgelopen week hebben we gebruik gemaakt van jullie prima verzorgd en van alle gemakken voorziend chalet in Porlezza. Fijn is het om na de reis in het chalet gelijk voor alle meegebrachte spullen een plekje te kunnen vinden in het chalet. De informatiemap bevat meer dan genoeg info vwb het verkennen van de vakantiebestemming en uitleg van de div apparatuur. Voor het slapen hebben jullie goede matrassen in het chalet en de tv voorziening is prima geregeld. Het chalet ligt op een mooie rustige plaats op de camping met voldoende plek voor de auto.

Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-08-2017

Beste familie Beltman,

Bedankt voor jullie mooie review en fijn dat het chalet jullie zo goed is bevallen. Hopelijk mogen wij jullie opnieuw verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Joske en Gerwin14-07-2017

Comfortabel chalet op een geweldige plek.

Super fijn verblijf in een omgeving waar je heerlijk kunt eten en fietsen.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-07-2017

Beste Joske en Gerwin,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie hebben genoten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Wim en Lucie Pleiter05-07-2017

Ook voor de tweede keer fantastisch

Net als voor twee jaar geleden genoten van een prima chalet met fijne voorzieningen in een nog steeds prachtige omgeving.

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-07-2017

Beste Lucie en Wim,

Fijn dat jullie ook deze keer weer hebben genoten. Elk jaar ontdekken wij nog nieuwe leuke/mooie hotspots, misschien een reden om over twee jaar weer Porlezza te bezoeken?

Gereisd met partner in juni 2017

• 9E&S22-06-2017

Weer een geweldige vakantie gehad. Toplocatie!

Heerlijk chalet met veranda. Lekker buiten zitten maar toch overdekt. Veel dingen te bekijken in de omgeving, ook leuk voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar :-)!!

Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 24-06-2017

Hallo E&S,

Bedankt voor jullie leuke reactie. We vinden het leuk jullie al meerdere jaren vakantie vieren in ons chalet, en hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen. Er is in de omgeving nog veel te bezichtigen, nieuwe ontdekkingen zullen we delen via ons infoboek in het chalet en op de website.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

2 tips over Chalet Luganomeer Chalets

• Robert, 21-06-2017

Een van onze persoonlijke favorieten is restaurant "Il Ritrovo". Dit prachtige restaurant ligt direct aan het meer van Lugano en vanuit het restaurant en terras heb je een fantastisch uitzicht over het meer.

Er is een uitgebreide keuze qua pizza's en deze worden in een originele houtgestookte oven gebakken. De gemiddelde prijs voor een pizza is ongeveer acht euro.

Naast pizza's is er ook keus uit mooie gerechten zoals risotto met groene asperges, rolletjes gevuld konijn of pasta met kreeft.

• Robert, 21-06-2017

In de directe omgeving van Porlezza vind je meerdere mooie restaurants, en dit is een van de pareltjes! Net boven Porlezza in het gehucht Begna vind je Trattoria Della Vigna, een klein en gezellig familierestaurant.

Het restaurant ligt in het gehucht Begna, ongeveer 500 meter boven Porlezza en is na een stevige wandeling te voet te bereiken. Vanaf het terras heb je een fantastisch uitzicht over het meer.

Hou er wel rekening mee dat er geen pizza's worden geserveerd.

1 vraag over Chalet Luganomeer Chalets

• MG, 20-10-2018

Tieners

Hallo, is deze camping geschikt voor kinderen vanaf 13 jaar?

Chalet Luganomeer Chalets info

• Aantal personen5 tot 6