Géén boekingskosten

Meer chalet info

9 Reviews over Lugano Chalets

• 10Huismann15-09-2020

Super vakantie!

Wij zijn in het laagseizoen geweest dus het was heerlijk rustig op de camping. De chalets zijn goed onderhouden, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig (zelfs een goede douche en goede matrassen!). Nog geen minuut lopen en je bent bij het meer waar je lekker een duik kunt nemen met een prachtig uitzicht. Ook in de omgeving is genoeg te zien en te doen. Er zitten fietsen bij het huisje waarmee je binnen een paar minuten op de boulevard bent. Wij hebben genoten van onze vakantie en verblijf in Luganochalets!

• 8Jansma10-08-2020

Fantastisch wederom!

Mooie rustige chalets bij het meer. Airco aambevolen. We zaten in Rotterdam 12. Fijne communicatie en van alle gemakken vooezien. Incl airco, fietsen en horren.

• 9Toine Burgers04-08-2019

Geweldige vakantie gehad met mijn 2 kids Vorig jaar ook al geweest Het meer en de omgeving zijn geweldig De chalet is van alle gemakken voorzien Zelfs nederlandse tv Bij de vodafoon winkel in het dorp kan je een WiFi ontvanger kopen voor 45 euro Dat is inclusief onbeperkt you tube en Netflix Scheelt een hoop data Volgend jaar gaan we weer

• 9Peter Strooy19-07-2018

Absoluut verrassend veelzijdige en unieke vakantie

Dit chalet is echt een geweldige accomodatie aan het Italiaanse deel van het meer van Lugano. Gelegen in het knusse Porlezza biedt het alles wat je voor een heerlijke doe- of rustvakantie nodig hebt. Het chalet is helemaal compleet uitgerust voor twee volwassenen en 2/3 kinderen en heeft een zalig overdekt terras zodat je ook bij minder fraai weer toch buiten kan zitten. Prima bedden, een goed ingerichte keuken, fantastische douche en toilet, Nederlandse TV zenders, twee degelijke fietsen... kortom supercompleet! Het chalet bevindt zich op 150 meter van het meer, met een fijn kiezelstrand en een prima zwembad met glijbanen op de camping alsmede speeltoestellen en voetbaldveldje. De omgeving? Veel mogelijkheden op korte afstand van Porlezza. Zowel op Italiaans als mede op Zwiters grondgebied. Milaan op slechts 1,5 uur rijden, het Comomeer op 20 minuten, Lago Magiorre op een uur rijden. De ideale uitvalsbasis voor een geweldige vakantie!

• 8Jolanda Smits-Zwolle16-05-2016

Fijne vakantie gehad in een prima chalet!

Afgelopen meivakantie waren we vanaf 24 april 10 dagen in nr 245 van de chalets van deze verhuurder. We hadden geluk met het weer, bijna elke dag zon en we hebben ons heel goed vermaakt. Onze kinderen van 5,7 en 12 vonden het gezellig om geregeld even met andere vooral Nederlandse kinderen te spelen op de camping. Camping was lang niet vol, maar ook niet leeg. Het is inderdaad een camping die wel wat opgeknapt zou mogen worden maar het is er nog steeds prima vertoeven. De laantjes met de chalets van Nederlandse eigenaren zijn keurig en zo de onze ook. Ook best veel afstand tussen de chalets en natuurlijk een heerlijke veranda. Chalets zijn gezellig en praktisch ingericht, veel planken en haken. Omgeving prachtig veel uitstapjes gemaakt en elke dag een cappuccino en een ijsje aan de boulevard van Porlezza waar je even heenfietst verveelt nooit. Evenals het strand direct aan de camping waarbij je prachtig op het meer en de bergen kijkt.

• 10bert & margret26-01-2016

voor de vierde keer een super mooie vakantie gehad

Zeer nette ruime chalets, goed verzorgd. Gezellig camping, het is er leuk voor jong en oud veel vertier,mooi groot zwembad. Porlezza zelf is ook een erg leuk plaatsje. Omgeving is een plaatje, uitzicht is adembenemend mooi. Veel te bezichtigen en te doen. Boeken al meerdere jaren bij lugano chalets, voor herhaling vatbaar! Zo geen minpunten te bedenken..

• 9familie met 3 kinderen17-01-2016

Heerlijk relaxte vakantie met voor ieder vermaak

Inmiddels voor de 2e keer in een chalet van Lugano Chalets onze vakantie gevierd. Vooraf waren we sceptisch over de camping door de negatieve verhalen op zoover, maar daar hebben wij geen last van gehad. De communicatie met Lagano Chalets verliep al heel aangenaam. Het chalet is prima verzorgd, lekkere bedden en alles wat je nodig hebt is er, stoelkussens etc maken het ook net wat luxer. De 2 fietsen die bij het chalet zitten zijn helemaal ideaal. De chalets staan in een leuke laan die ruimer is dan andere, heerlijk met een bbq erbij. Laan is rustig en toch dicht bij meer/zwembad/winkel. Wij hebben 2 heerlijke vakanties gehad met alles wat we nodig hebben, mooie omgeving, leuke plaatsjes in de buurt, veel mogelijkheden voor verschillende soorten uitstapjes, natuur, riviertje, het meer, lekkere restaurants in de buurt en de kinderen vonden het zwembad, speeltuin en minidisco ook erg leuk. De kinderen hebben echt een super vakantie gehad en willen daar elk jaar wel heen. We hebben er ook een keer met minder weer gezeten en zelfs toen hebben we een heerlijke vakantie gehad.

• 9Frank en wilma16-01-2016

Prachtig gedeelte van italie

Juli 2015 hebben we een geweldige vakantie gehad in porlezza We hadden een prachtige chalet van lugano chalets gehuurd met alles erop en eraan zelfs fietsen. Deze hebben we veel gebruikt Ligging is perfect en dicht bij het strand Camping staat wel vol met chalets maar wij zaten aan de goede kant Vd camping Erg gemoedelijk en prachtige natuur en lekker eten. Echt een aanrader voor jong en oud!!

• 9Robert04-01-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Meerdere jaren zijn wij hier op vakantie geweest, mooie chalets en van alle gemakken voorzien. De chalets zijn goed verzorgd en de bedden hebben goede matrassen. Ondanks dat het een drukke camping is staan de chalets op een rustig deel waardoor je hier niets van merkt. Met twee minuten lopen zit je op het strand of in het zwembad.

Het is voor ons een ideale vakantiebestemming met kinderen en wij komen zeker nog eens terug. Bedankt voor de mooie vakanties!

Chalet Lugano Chalets info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)