Camping International Camping

Camping International Camping
6,4

Omschrijving
International Camping in Porlezza ligt bij het schitterende Luganomeer. Verder is het een simpele camping met een barretje en restaurant met ijssalon. Hier komen ook veel Italianen, dus geen uitgebreide Nederlandse animatie op International Sport Camping Porlezza. Wel kun je lopend Porlezza en het meer bereiken, waar af en toe feestjes zijn.

578 reviews over Camping International Camping in het Nederlands

Volgend jaar weer

E. Riedel,
1-12-2018

Fijne Italiaanse camping met een beetje privacy maar vooral veel gezelligheid.

Nooit meer!

Jessie,
24-10-2018

Vreselijk, hutje mutje, dicht op elkaar, hier wil je niet zijn!

Een paar caravans aan het water zijn mooi door het uitzicht maar verder vergane glorie, omgeving is mooi. Iedere dag jankende waterscooters die de rust verstoren, het plezier van een enkeleing vergald het voor de rest!!!!!

Nooit meer!!!

Fantastische vakantie gehad in Torino 2

Monique Biemond,
30-9-2018

Wij hebben bijna 2 weken door gebracht in chalet Torino 2.

Chalet staat met de gehele breedte van de veranda recht aan het meer.

Dit was voor ons een must.

Het chalet is leuk, gezellig en compleet ingericht. Erg fijn is de afwasmachine en de vele verschillende koffie apparaten.

Auto kun je bij het chalet parkeren.

Op de veranda een eethoek met gemakkelijke stoelen en een loungebank heerlijk voor een middagdutje.

Je loopt vanaf de veranda zo het kiezelstrandje op waarvoor ook meubilair aanwezig is. En je stapt zo het meer in, wat wil je nog meer.

Op de camping is een miniwinkeltje, wel iedere dag verse broodjes, en een ijshoekje en koffiecorner.

Door de ligging van de camping zijn er vele leuke uitstapjes te maken, Gandria. Como en met funicolare omhoog naar Brunate en lopend naar de vuurtoren. Valle Verzasca, de stuwdam, de brug en sonogno met wandeling naar waterval. Grote markt in Luino op woensdag. Bergamo.

Zeker vaker terug!

G. Schouten,
24-9-2018

Typisch Italiaanse camping. Veel Italianen hebben hier hun tweede huis, met mooie creaties. In de straatjes bij het meer staan mooie ingerichte chalets, waar veel Nederlanders zitten. Her en der over de camping staan ook verouderde chalets, maar het is maar net hoe druk je je hier over maakt. Wanneer je aan het meer een chalet huurt, zit je prima, mooi uitzicht over het meer, en korte loopafstand naar het meer. De toiletgebouwen zijn ze aan het vernieuwen. Verder is er speelgelegenheid, en een mooi zwembad met glijbanen.

Door de prachtige omgeving en het mooie schone meer, komen wij hier zeker terug.

Zeer slecht onderhouden camping

Sietse,
17-9-2018

Laat ik beginnen met het negatieve. De camping is slecht onderhouden. Naast mooie chalets staan er bouwsel die meteen met een shovel verwijdert moeten worden. De eigenaar van de camping dacht schijnbaar ik gooi een gekleurd lampje in een perkje dat leukt de boel op. Nou niet dus! Wij zijn op veel Italiaanse campings geweest maar deze heeft een hoog fort oranje gehalte. Oude sanitair gebouwen en slecht onderhoud van het groen maakt het dat de boel er vreselijk slecht uitziet. We hadden een prachtig chalet met alle comfort. Ligging mooi dicht aan het meer. Nette camping winkel. Prachtige omgeving. Algemeen beeld is een camping die in zeer slechte staat is.

fantastisch

Henriette,
17-9-2018

Prachtige week gehad! Fantastisch huisje met alles er op en er aan en dicht bij het strand. Omgeving is erg mooi en veel mogelijkheden voor dagjes uit. Kinderen hebben zich perfect vermaakt op de camping omdat er ook veel andere Nederlandse gezinnen ( met kinderen ) waren. Zwembad zijn we niet zo vaak geweest, het meer op een paar meter afstand is meer dan geweldig. We komen hier zeker een keer terug.

p.s. Sanitair van de camping hoeft niet gebruikt te worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!!

Maria en Otto,
16-9-2018

We hebben een chalet gehuurd, vienna 11 bij een Nederlandse particulier. Het chalet zag er netjes, gezellig en perfect uit. Alles was aanwezig. Schoon sanitair en keuken en aandacht voor elk detail. Typische Italiaanse camping, basic zonder franje en daardoor voel je je ook echt in Italië. We waren te vroeg voor de incheck maar hebben de tijd gebruikt op de markt in Porlezza op slechts 10 minuutjes lopen

De camping heeft een heerlijk zwembad en een een fantastisch meer met kraakhelder water. Tevens is er een gezeliige bar/ijswinkel/kleine supermarkt met lekkere broodjes voor in de ochtend. Het persoonlijke contact met.de eigenaren Orlando en Yolanda verliep perfect. Dit hebben we als zeer prettig ervaren. Naast de camping ligt een fantastische park met picknickplaats, speeltuintje,voetbalveld,volleybalveld en surfschool. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Nooit maar dan ook nooit weer

Patrick,
16-9-2018

Nooit boeken het is de meest waardeloze camping ooit.

Speeltoestellen die kapot zijn, toiletten bij het zwembad zijn ranzig, de glijbaan bij het zwembad ging 2x per dag een uurtje aan, het park is zeer slecht onderhouden overal overwoekerd met onkruid en dode struiken en bomen.

De huisjes hebben maar 4 ampere stroom dus meerdere apparaten te gelijk aan gaat niet, wijzelf hadden een huisje met boiler en dan kon de koffiezetter of grill of afzuigkap niet eens aan.

Wij gaan echt nog wel een keer terug

Fam van Barneveld,
16-9-2018

De camping zelf stelt niet veel voor. Oud en alle chalets heel dicht op elkaar. Ons chalet gehuurd bij touroperator super mooi chalet met alles er op en eraan! Via whats app contact met de eigenaren was ook heel prettig. Nederlandse tv aanwezig. Schoon bij aankomt. Nette badkamer en keuken.

Meer is prachtig. Wij liepen altijd door het beekje en daar is een mooi grasveld waar je heerlijk kan genieten van het weer zon en schaduw. Strandje bij de camping is heel smal en met steentjes.

Wij zijn nu 3 keer op deze camping geweest! Kids vermaken zich prima in het zwembad en het meer!

Camping winkel is prima voor verse broodjes. In de buurt zitten diverse supermarkten.

Genoten

Fam tolkamp,
15-9-2018

Mooi verzorgd chalet van ned eigenaren como straat . Dicht bij het water. Chalet is heel mooi compleet. Goede airco, prima bedden. Kinderen kunnen zich er goed vermaken. Onze kinderen hadden voorkeur voor het meer boven het zwembad. Restaurant bij de camping goed betaalbaar, lekker en zeer gastvrij. Voor het inchecken moet je wel de tijd nemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Camping in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.