Vakantiehuis Enza

ItaliëLombardijePorlezza

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Enza voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 1 review

6VoldoendeScore uit 1 review
  • 6Waardering
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Enza

• 6Gert23-09-2010

ruim vakatniehuis in lawaaige omgeving

Het huis ligt in een woonwijk van het stadje Porlezza op 2 minuten lopen vanaf het meer van Lugano (strandje) en winkels. Het bestaat uit 2 etages met eigen ingang, waarvan wij de onderste huurden. Het huis is erg ruim en schoon maar het meubilair is gedateerd (jaren zestig?). Dat was geen probleem omdat we dat van te voren wisten. De website geeft een prima indruk van het huis. De keuken is wel erg laag voor de gemiddelde Noord-Europeen. Pluspunten van het huis: de ruimte, de centrale ligging in het dorp en eigen parkeerterrein op eigen erf. Het grote minpunt is dat pal achter het huis de toegangsweg en de parkeerplaats van vakantiecomplez Porto Letizia ligt. Elke avond en met name in het weekend rijdt hier de (vakantie-) jeugd uit de verre omtrek heen en weer om naar Cafe Panama of het strand te gaan. Een constant geluid van automotoren, autoradio's en het slaan van portieren. Zowel binnen als buiten erg goed te horen. Voor rustzoekers geen geschikte plek.

Vakantiehuis Enza info

Veilig betalen met