Chalet Eluca

1 review over Chalet Eluca in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Gezin met kleine kinderen
19-12-2013

Het is een prachtig chalet voorzien van alle gemakken. Keurig onderhouden. Het 2persoonsbed heeft een goed matras wat erg lekker ligt. Het afsluitzeil op de veranda is erg fijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Eluca

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Eluca in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Eluca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.