Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)

Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)

8.3Fantastisch

Italië, Lombardije, Porlezza

8.3Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info
Tonen op kaart

18 reviews over Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)

• 2018
    8M&S09-09-2018

Super compleet,leuk ingericht vakantie chalet met van alle gemakken voorzien en direct aan het meer gelegen.Top. De camping is een prachtige uitval basis voor de fantastische omgeving. In het restaurant kun je heerlijk eten,tevens is er een winkeltje/bakker/ijssalon op de camping wat erg handig is voor de verse broodjes bij het ontbijt. De sport&spel activiteiten op het park zouden goedkoper of vrij mogen zijn voor camping gasten,zodat mensen hier meer gebruik van maken. Personeel op het park is ook zeer vriendelijk. Al met al een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Henriiette08-09-2018

Top!

Prachtige week gehad! Fantastisch huisje met alles er op en er aan en dicht bij het strand. Omgeving is erg mooi en veel mogelijkheden voor dagjes uit. Kinderen hebben zich perfect vermaakt op de camping omdat er ook veel andere Nederlandse gezinnen ( met kinderen ) waren. Zwembad zijn we niet zo vaak geweest, het meer op een paar meter afstand is meer dan geweldig. We komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam dost07-09-2018

Wij hebben genoten, prachtige omgeving om te wande

Gezellig compleet ingericht chalet.

Gereisd met partner in april 2018

• 8L Rouwenhorst06-09-2018

Kom graag een keer terug!

Gezellige camping, mooi en schoon huisje van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Suzanne22-07-2018

Goede week gehad

Het is super verzorgd door de eigenaar. Wij zaten in Rotterdam 10 en het was van alle gemakken voorzien. We hadden niet veel spullen nodig wat makkelijk was aangezien we met het vliegtuig waren (aanrader). De omgeving is echt schitterend en daar kwamen we voor. Een week vonden we voor de kids wel lang genoeg. De camping heeft niet veel te bieden en het zwembad is best een stukje lopen. Het huisje staat in de middag tot 19.30 uur in de brandende zon en dan is het best heet. Gelukkig is er airco in het huisje. Al met al een goede week gehad. Misschien dat we als partners nog eens terug komen, met kinderen kiezen we toch liever voor een ander park.

Fam Voorpostel, Eigenaar, 23-07-2018

Suzanne,Dank je wel voor de reactie gelukkig staat ons chalet niet zo ver van het meer en konden de kinderen er heerlijk zwemmen.En wie weet komen jullie nog eens met je tweetjes terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Familie Diepeveen09-08-2017

Geweldig genoten! voor herhaling vatbaar.

Het chalet is super leuk ingericht en alles bij de hand wat je nodig hebt. De ligging op de camping is ideaal, mooi uitzicht en lekker dicht bij het meer van lugano. De mensen zijn erg aardig. Wij en de kinderen hebben een top vakantie gehad! we gaan zeker nog een keer.

Fam Voorpostel, Eigenaar, 11-08-2017

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 7Fam Voorveld08-08-2017

Geweldig

Wij zijn voor de 4e keer nu in Polezza op de camping en het bevalt nog steeds zeer goed . Het chalet is van alle gemakken voorzien. Volgend jaar zelfs met airco uitgerust dus wat wil je nog meer. Het is typisch een Italiaanse camping met aan de meerkant de houten chalets en op de rest vd camping de chalets en caravans vd Italianen. De omgeving is zeer mooi met genoeg bezienswaardigheden . In het dorp Polezza en er iets buiten genoeg goede supermarkten waar je je boodschappen kunt kopen. Er zijn helaas nog wel een paar verbeterpunten zoals dat je voor het voetbalveld op de camping moet betalen . 20 euro voor een uur voetbal vind ik veel geld en animatie voor de jeugd is er te weinig. Er zijn wel in onze tijd dat wij er waren een paar keer een Karaoke avond georganiseerd dus dat was wel gezellig . Verder kun je op de camping goed eten voor een goede prijs bij de Pizzeria . Wij hebben alweer een voorvoeging gedaan voor volgend jaar . Groetjes Fam Voorveld Hengelo

Fam Voorpostel, Eigenaar, 11-08-2017

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Ciabna07-08-2017

Top locatie

Het huisje is super mooi, schoon en heeft alles wat je van een huisje verwacht.

Fam Voorpostel, Eigenaar, 07-08-2017

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Marc Eenkhoorn01-08-2017

Geweldige chalet

Fantastische chalet in Italië. In 2016 geweest en komen zeker nog een keer weer. 14 dagen top vakantie gehad. Voor 4 personen kan wel, is wat krapjes.Met 2 of 3 personen geen probleem. Huisje heeft alles wat je nodig hebt. koelkast,waterkoker,Senseo,tv enz. Camping is bij ingang vrij oud maar daar moet je even door heen. Er is genoeg te doen in de buurt.Zwembad is mooi groot en op t meer is altijd wat te doen. Voor de fietsers, top locatie!! Je fietst zo de bergen in om te beginnen met een leuke klim van 15 km. Op de fiets naar leuke plaatjes zonder mega klimwerk mooi te doen. Plaatjes als Mennaggio en Como en Lugano erg mooi. De hygiene van de douche en toilet op de camping is minder goed. Het campingwinkeltje is wel voor noodvoorzieningen genoeg. De Carrefour supermarkt is dicht bij en alle dagen open. Klein minpuntje voor die omgeving, neem iets mee tegen muggen.

Fam Voorpostel, Eigenaar, 01-08-2017

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8jansen in de wal01-08-2017

GEWELDIG wij zijn er nu voor de VIERDE keer

fantastisch fijn Chalet, van alle gemakken voorzien, ligt aan een prachtig meer, met een geweldige omgeving. fam .Voorpostel bedankt voor jullie gastvrijheid.

Fam Voorpostel, Eigenaar, 01-08-2017

Gereisd met partner in april 2017

1 tip over Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)

• rik, 04-09-2014

De veranda is echt super.

0 vragen over Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)

Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International) info

• Aantal personen2 tot 4