Vakantiehuis Casa Violetta

2006

Wij hebben hier, met ons dochtertje van 2 jaar, twee weken

Anne-marie
19-8-2006

Wij hebben hier, met ons dochtertje van 2 jaar, twee zalige weken doorgebracht. Het is een leuk vakantie huisje bij lieve mensen. De tuin is afgesloten en de auto kan je in de tuin parkeren. Het meer is op 5 min. lopen, zo ook het centrum en een grote supermarkt op 2 min. Het enige "nadeel" is, dat het aan de doorgaande weg ligt en je het verkeer langs hoort gaan.

Gereisd Anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Violetta in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Violetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.