Géén boekingskosten
ItaliëLombardijePorlezzaAppartementen PorlezzaAppartement Casa Porlezza Lungo Lago

Appartement Casa Porlezza Lungo Lago

Meer appartement info

30 Reviews over Casa Porlezza Lungo Lago

• 10Jan06-10-2019

fantastisch appartement

Alleen geschikt voor comfortzoekers die vanuit een perfecte locatie alles kunnen doen en bezichtigen maar ook een daagje thuis verblijven als een weldaad ervaren.

• 10Jetty28-09-2019

Casa Porlezza Lungo Lago echte aanrader !

Prachtig appartement met een schitterend terras en geweldig uitzicht. Voor het 4e jaar naar Casa Porlezza Lungo Lago geweest ! Wij vinden hier alles wat wij willen gewoon niets doen tijdens onze vakantie ! Eten drinken wandelen en genieten van een boek of uitzicht op het geweldige terras. Er is genoeg in de omgeving te doen als je daar behoefte aan hebt. zie andere reviews! Zodra wij Porlezza en Casa porlezza Lungo Lago binnenkomen zijn wij thuis. ik heb normaal last van heimwee maar hier niet dus dat zegt genoeg !

• 10Fam Dambacher06-09-2019

Geweldig appartement met mooi uitzicht

Een fantastisch appartement met prachtig uitzicht over het meer. Het appartement is zeer goed onderhouden, schoon en van alle gemakken voorzien. Na een dagje uit was het iedere keer weer heerlijk "thuiskomen". Nagenieten van een mooie dag op het balkon met een super uitzicht! De ligging is perfect en er is veel te doen en zien in de omgeving. (Milaan, Como, Lugano, bootje huren enz.) Wij hebben een geweldige vakantie gehad! De tijd was tekort voor wat wij allemaal wilden doen en zien........dus tot volgend jaar ;)

• 10Fam. Overklift07-08-2019

Mooi, schoon appartement met fantastisch balkon!

De ligging kan niet beter, elke ochtend wakker worden met een prachtig uitzicht. Een balkon zo groot, mooi en sfeervol aangekleed. Het appartement is heel goed onderhouden, veel kastruimte, goede bedden, goede douche, keuken voorzien van alle luxe en alle kamers hebben rolluiken. Helaas geen airco ( wij hadden 2 weken +30° ). Het meer is schoon. We hadden een bootje gehuurd (mag zonder vaarbewijs) dit is echt een aanrader. Ook de ligging is perfect. Milaan, Lugano of Porlezza zelf. Genoeg keuze om actief te doen in de buurt of juist een hele dag op je balkon te luieren. De tweede week kregen we een kermisje voor de deur. De sfeer zat er echt in. Erg gezellig. Ook vrij entree op de camping met een leuk zwembad met glijbanen. Ga op zaterdag ook zeker kip halen op de markt, zo lekker! Dan is ook heel belangrijk; het contact met de eigenaren. Dit is echt goed! Heb je een vraag, krijg je snel antwoord. Een echte aanrader dus!

• 10Familie Dassen16-07-2019

Waanzinnig! Grote aanrader! Voor jong en oud!

Wat een waanzinnig appartement! Het uitzicht fenomenaal! Maar het is niet alleen het appartement met uitzicht wat zo goed is, het contact met de beheerders is uitstekend! We hoefde maar wat te vragen en binnen de kortste keren antwoord. Meedenken en altijd vriendelijk. Altijd met een flesje dettol op vakantie, gewoon even de wc en douche zuiver maken, maar in dit appartement nog geen poetsdoek nodig gehad! Dit vonden wij een waanzinnig pluspunt. Zelfs onder de bedden en banken ( ja ik kijk altijd ) geen stofje te ontdekken. Kruiden in de keuken, flesjes water en wc papier, strijkijzer tot babystoeltje het is allemaal aanwezig! Wat je gebruikt vul je aan, top concept!

Bijgelegen camping, super voor de kids, veel NLders. Ook goed onderhouden en schoon. Bedje kost €3,- en overal toezicht in het zwembad. Wel echt een stuk lopen, maar dat mag de pret niet drukken.

Je hoeft de deur niet uit in dit appartement! Voor jong & oud, top!

Anita Termeer, Eigenaar, 18-07-2019

Dank je wel voor jullie revieuw familie Dassen. Jullie waren leuke gasten. Tot een volgende keer.

• 10Bianka04-07-2019

Geweldig!!!!

Wat een verschrikkelijk mooi appartement. En het uitzicht......... onbetaalbaar. Het appartement is zeer compleet, alles wat je nodig hebt is er. Je hoeft alleen je kleding, beddengoed en handdoeken mee te nemen. In de omgeving is er genoeg te doen om elke dag een uitstap te maken maar het is zeker geen straf om een hele dag om het grote balkon door te brengen met loungeset. Op zaterdag is de markt voor de deur wat heel gezellig is en onder het appartement zit restaurant Zenzero waar je heerlijk kan eten. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 10Henny Westerveld30-09-2018

Met open mond en stil van verbazing

Vroeg in de ochtend uit Nederland vertrokken voor de rit naar Porlezza, de afstand is goed te doen in 1 dag en nog voldoende tijd over voor de (brood)nodige rust onderweg, Maar dan kom je ook ergens, wat een mooi appartement en vooral wat een balkon, een adembenemende view, een lekker wijntje ingeschonken en er eens echt voor gaan zitten, nu heb je balkon's en balkon's maar dit balkon overtreft alles zo'n zee van ruimte met eettafel, loungeset, ligstoelen enz Ook binnen ontbreekt er aan niets, stijlvol ingericht, zeer uitgebreide keuken voor als je wilt koken maar dat is zeker niet nodig genoeg eetgelegenheden in de buurt, De bedden zijn ook prima, mooie badkamer en een hele mooie omgeving die wij dan ook goed verkent hebben, nu wij dus de weg een beetje kennen in de omgeving moeten wij zeker nog 1 keer terug om alles waar wij niet aan toe zijn gekomen alsnog te doen en weer te genieten van het appartement met de view. Een aanrader

• 10Jetty24-09-2018

Het was weer magnifiek !

Het was voor ons de 3e keer in het appartement ! het was weer super! alleen maar gerelaxt ! De gang was opgeknapt mooi strak ( vorig jaar de slaapkamers en de badkamer) In dorp zelf veel eetgelegenheden en terrasjes ( nu aantal gesloten ivm vakantie) alles op loopafstand. Ja terras blijft magnifiek lekker groot altijd zon/ schaduw en uitzicht zo mooi. wij zeggen tot volgend jaar weer !

• 9Colette Vervoort21-08-2018

Het was een geweldige vakantie. Heel fijn om na een dagje uit of relaxen aan het meer weer terug te komen in het fantastische appartement. Echt genieten. Wij hebben nog lang niet alles in de omgeving gezien. Reden dus om nog een keer terug te komen. Ook de aankomstdag op zondag is fijn. Wij komen zeker nog terug in Porlezza.

• 10Fantastisch appartement met schitterend uitzicht09-07-2017

Echt genieten appartement is geweldig !

Appartement heeft echt alles ( behalve wasmachine) goed welkom boek met nuttige tips ! appartement heeftl ruime slaapkamers goede matrassen, de keuken met afwasmachine, oven, koelkast met vriezer veel servies en bestek. Het terras met uitzicht op het meer dat is zo mooi ! heerlijke loungebank grote tafel met stoelen en ligbedjes. allemaal perfect verzorgd. Wij hebben die week het was super weer alleen maar op het terras "geleefd" Ik hoop snel terug te kunnen heb nu al heimwee .

Appartement Casa Porlezza Lungo Lago info

• CafeNiet beschikbaar