Chalet Bruxelles 5 en 7

Meer chalet info

25 reviews over Chalet Bruxelles 5 en 7

• 9Esther14-08-2020

Geweldig genoten

Een mooi Chalet, fijne plek, mooie omgeving. Snelle service van de verhuurder! Zwembad zijn we niet geweest, het Luganomeer was meer dan voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Anique02-08-2020

Prettige/mooie italiaanse omgeving voor vakantie

Enorm genoten van een weekje vakantie in Porlezza! Er zijn genoeg activiteiten te doen, maar je kunt ook zeker de rust opzoeken! Chaletje is ons goed bevallen en komen zeker weer eens terug!

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Fam. Zandink27-07-2020

Super verblijf

Een chalet gehuurd voor 3 weken van de Fam Olde Luttikhuis. We komen hier al een aantal jaren achter elkaar en het voelt steeds als 'thuis' komen. Het chalet staat vlak bij het meer. Vanaf je veranda heb je een klein beetje uitzicht op het meer. Het is goed ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Eigen doche/wc en keuken. Twee slaapkamers met prima bedden. Je slaapt gegarandeerd goed!!

Het meer is fantastisch. 's Avonds kun je lekker aan het meer zitten met prachtig uitzicht. Overdag is het gezellig met de bootjes in de haven en het zwembad en de speeltuin zijn ook heerlijk voor kleine kinderen. Ook grotere kinderen hebben vertier met o.a. vissen en 's avonds verzamelen ze zich bij de receptie.

Een echte aanrader voor een super vakantie. Het weer is grotendeels altijd goed. Ook in de buurt heb je leuke activiteiten die je kunt ondernemen. Alles staat prima in een map genoteerd. Fam. Olde Luttikhuis bedankt!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Joyce S10-11-2019

Geweldig

Wat heb ik met mijn gezin een gave vakantie gehad hier!! Super kindvriendelijk.. Huisje fijn ingericht en van alle gemakken voorzien! Wij gaan zeker nog een keer!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Jacqueline07-11-2019

Fantastische vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad ondanks de regen. Mooi punt om van daar uit uitstapjes te maken. Dagje Milaan , Valle Vesazca geweldig mooi om te zien.Het huis is zeer netjes en alles wat je nodig bent is er. Je zit vlak aan het strand vanaf de veranda kun je zelf een stuk strand en het meer zien. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Sandra30-10-2019

Fijn verblijf

Wij hebben een hele fijne herfstvakantie gehad. Het Chalet was erg mooi en schoon, en ik vond het erg huiselijk door de kleine dingen waaraan gedacht is (bv de Nederlandse leesboeken die er stonden) persoonlijk miste ik wel een vaatwasser😃 Ook de ligging van het chalet was mooi, paar stappen van het meer af, uitzicht op het meer prachtig. Wel erg smalle straatjes waar de chalets in staan, auto parkeren naast je chalet is mogelijk maar kost wat moeite😉 Chalet van Bruxelles 7 was top👍🏻

De camping zelf vonden wij minder, wij zaten natuurlijk buiten het seizoen, dus supermarkt/ijsbar op de camping waren gesloten, verder is er 1 speeltuin die onderhoud vraagt. De camping is oud en matig onderhouden. Zwembad was dicht, Verder was er op de camping niks te doen en hadden we een auto om de omgeving te ontdekken. Omgeving is mooi en leuk om ook zo dichtbij Zwitserland te zitten. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Met mooi najaarsweer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Marlieke Thijs12-09-2019

Prachtige ligging en van alle gemakken voorzien!

Het chalet was van alle gemakken voorzien en meer dan kindvriendelijk. Er was aan alles gedacht. Airco en ventilators aanwezig, kinder servies en noem zo maar op. Voor ons gezin met jonge kinderen was het perfect. De veranda kon helemaal worden afgesloten voor de veiligheid, en het chalet lag zo dicht bij het meer dat je prachtig uitkeek op het water. Ook uitstapjes naar Milaan, Luino en lugano waren zeker de moeite waard.

Wij kunnen dit chalet zeker aanraden om te kunnen genieten van een heerlijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stephan24-08-2019

Het chalet en het meer maken je vakantie super!

Van 10 augustus 2019 t/m 24 augustus 2019 hebben wij gebruik mogen maken van “via Bruxelles 7” van de Familie Oude Luttikhuis.

Reservering Ergens in februari zagen wij op Facebook dit chaletje voorbij komen. Wij hebben direct contact opgenomen met de Familie Oude Luttikhuis. Het contact was voor het verblijf en tijdens het gebruik super.

Het verblijf. Het chaletje was bij aankomst schoon en keurig ingericht. Alles lag op zn plek en alles was aanwezig. Bij aankomst vroeg de Familie Oude Luttikhuis of we een goede reis hadden gehad en of alles naar wens was, erg netjes.

Het verblijf in het algemeen was prima. Met mooi weer heb je niet veel nodig. De veranda (afsluitbaar) was super. Een verlengstuk van je woonkamer.

Omgeving Het meer lag aan onze voeten. Een paar meter lopen en we lagen aan het meer. Absolute meerwaarde!

In de ochtend ontbijten aan het meer. Heerlijk. Familie Oude Luttikhuis bedankt voor deze ervaring

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jessica24-08-2019

Prima vakantie !

Heerlijke vakantie gehad aan het lugano meer. Chalet was prima. Alles was in het huisje aanwezig. Chalet stond op paar stappen van het meer vandaan ideaal. Camping was prima te doen. Kinderen hebben zich vermaakt. Zwembad vonden wij minder. Kan wel wat renovatie gebruiken.

Zeker voor het meer en de chalet komen wij terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Debby12-08-2019

Top week!

Ontzettend leuke chalet, waar je het lugano meer vanaf je veranda al kan zien. Prachtige omgeving. Ook onze kinderen van 8, bijna 12 en 15 hebben het er naar hun zin gehad. Vooral in het meer vermaakten ze zich met rubberboot duikbrillen en een dag op een gehuurde boot. Kortom wij vonden het top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Chalet Bruxelles 5 en 7 info