Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer chalet info

30 Reviews over Bruxelles 5 en 7

• 8Coby08-09-2021

Super

Heel fijn huisje, alles is aanwezig .

• 9Esther26-08-2021

Wederom voor herhaling vatbaar

Heerlijke plek, mooie locatie. Chalets ingericht met alles wat je nodig hebt

• 9Veronique Schonewille24-08-2021

Dikke aanrader!

Twee jaar terug hebben we gebivakkeerd in chalet bruxelles 5 en dit jaar in nummer 7. Het voelde als thuiskomen aan het meer! Ondanks dat er zeker wel onderhoud gepleegd wordt oogt de camping een beetje als vergane glorie, maar het chaletje is top en ook de voorzieningen op de camping zijn goed. Het zwembad zijn wij niet geweest. Vanaf het kindvriendelijke chalet rol je zo het prachtige meer in waar wij en onze kinderen keer op keer weer genieten. Echt een aanrader! We hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar :)

• 8Suzanne Odink20-08-2021

Super mooi vakantie

Wij hebben een mooie vakantie gehad in Porlezza. Chalet was mooi en goed onderhouden. Ligging dicht bij het meer wat prachtig is. Camping is genoeg te doen voor de jeugd.

• 7Ruimte
  • 9Fam Zandink17-08-2021

Fantastisch!!

Prachtige chalets! Mooi dicht bij het meer. Echt een aanrader om te boeken. Mooie omgeving tussen de bergen.

• 9Ruimte
  • 9Esther14-08-2020

Geweldig genoten

Een mooi Chalet, fijne plek, mooie omgeving. Snelle service van de verhuurder! Zwembad zijn we niet geweest, het Luganomeer was meer dan voldoende.

• 8Anique02-08-2020

Prettige/mooie italiaanse omgeving voor vakantie

Enorm genoten van een weekje vakantie in Porlezza! Er zijn genoeg activiteiten te doen, maar je kunt ook zeker de rust opzoeken! Chaletje is ons goed bevallen en komen zeker weer eens terug!

• 9Fam. Zandink27-07-2020

Super verblijf

Een chalet gehuurd voor 3 weken van de Fam Olde Luttikhuis. We komen hier al een aantal jaren achter elkaar en het voelt steeds als 'thuis' komen. Het chalet staat vlak bij het meer. Vanaf je veranda heb je een klein beetje uitzicht op het meer. Het is goed ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Eigen doche/wc en keuken. Twee slaapkamers met prima bedden. Je slaapt gegarandeerd goed!!

Het meer is fantastisch. 's Avonds kun je lekker aan het meer zitten met prachtig uitzicht. Overdag is het gezellig met de bootjes in de haven en het zwembad en de speeltuin zijn ook heerlijk voor kleine kinderen. Ook grotere kinderen hebben vertier met o.a. vissen en 's avonds verzamelen ze zich bij de receptie.

Een echte aanrader voor een super vakantie. Het weer is grotendeels altijd goed. Ook in de buurt heb je leuke activiteiten die je kunt ondernemen. Alles staat prima in een map genoteerd. Fam. Olde Luttikhuis bedankt!!

• 9Joyce S10-11-2019

Geweldig

Wat heb ik met mijn gezin een gave vakantie gehad hier!! Super kindvriendelijk.. Huisje fijn ingericht en van alle gemakken voorzien! Wij gaan zeker nog een keer!!

• 9Jacqueline07-11-2019

Fantastische vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad ondanks de regen. Mooi punt om van daar uit uitstapjes te maken. Dagje Milaan , Valle Vesazca geweldig mooi om te zien.Het huis is zeer netjes en alles wat je nodig bent is er. Je zit vlak aan het strand vanaf de veranda kun je zelf een stuk strand en het meer zien. Wij komen zeker terug.

Chalet Bruxelles 5 en 7 info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Osteno 40, I-22018