Chalet Brevar Porlezza (Camping International)

Chalet Brevar Porlezza (Camping International)

Chalet
Chalet Brevar  Porlezza (Camping International)

We hebben een aantal aanbieders voor Brevar Porlezza (Camping International) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

24 reviews over Chalet Brevar Porlezza (Camping International) in het Nederlands

Miranda Kuipers Pals
10-7-2019

8 jaar geleden ook hier geweest en er is niets veranderd. Echte authentieke Italiaanse camping. Heerlijk gegeten in het restaurant, wat heel erg verbeterd is. Mooie plek waar we stonden, heerlijk rustig. Bij calamiteiten werd er door Jack, de eigenaar, direct gehandeld en hebben dit als zeer prettig ervaren. Omgeving is prachtig. Als je moeite doet om contact te maken met de Italiaanse bewoners dan kom je er snel achter dat het een warm volk is.

Wij komen zeker terug!

JILLINGS
1-7-2019

Het is een fantastiche omgeving en een heerlijk meer. Prachtig zwembad met glijbanen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topvakantie!

Mark Messing
24-6-2019

Mooie locatie aan het meer van Lugano, lekker zwembad op de camping en mooie omgeving om te racefietsen. Huisje heeft een goede overdekte buitenplaats om te eten en te zitten. Porlezza is een leuke plaats met winkels, restaurants en terrassen.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Direct boeken

Aan te raden, vooral voor natuurliefhebbers

P.Th. Verheij
27-5-2019

Pittoreske camping, prachtig gelegen aan het meer, mooie omgeving. De camping zelf kampt met achterstallig onderhoud. De chalets zien er over het algemeen goed uit. Zwembad was in mei gesloten, evenals de campingwinkel. Wel heerlijk rustig in mei.

Was voor de vierde keer weer perfect! Tot gauw !

Raymond van Eijk
23-10-2018

Het was weer geweldig! Nu voor de vierde keer in Chalet Parigi I. Het voelde echt als thuiskomen. Fantastische plek vlak aan het meer van Lugano. Het chalet is van alles voorzien wat je nodig hebt. Er stond zelfs een extra gaskachel in chalet zodat we 's avonds nog lang op de veranda konden zitten! Alles weer perfect geregeld. Warm ontvangst door Jack. Onze dochter van twee heeft ook genoten. We komen zeker gauw weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijk weekje weg met de ukkepukken

Familie Linssen
23-10-2018

Fijne vakantie gehad met onze kinderen (3 en 1 jaar oud). Chalet (Rotterdam) is prettig ingericht (Ikea-spulletjes, fijne bedden). Fijn dat er een poortje zit om de veranda af te sluiten. Auto konden we direct naast het chalet parkeren. Camping zelf heeft op meerdere punten wel een update nodig. Zoals toiletgebouwen die buiten gebruik zijn (verder) af te breken of te herstellen. Zwembad vonden we niet zo geschikt voor onze kids. Daartegenover is het strandje echt heel dichtbij en goed overzichtelijk (waterschoenen zijn een echte musthave). Leuk watervalletje waar onze oudste niet bij weg te slaan was. Naast de camping (makkelijk via het strandje te bereiken) ligt nog een camping waar ze voor de kinderen leuke dingen organiseren. Op diezelfde camping kun je ook goed uit eten (ook met de allerkleinste kiddo’s). Kortom een hele fijne week gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

Fam. Classen
19-10-2018

Wederom kunnen we terug kijken op twee prachtig mooie vakantieweken in een Brevar chalet. Alles compleet en een hele goede service. Persoonlijk kennis mogen maken met de eigenaar en leuke tips mogen ontvangen. Porlezza aan het meer van Lugano is een geweldig mooi stukje aarde. Echt een aanrader en voor ieder wat wils. Het voelt sinds bijna vijf jaar steeds weer als thuiskomen. Porlezza tot volgend jaar!

Gereisd Met partner in september 2018

Fam. A
9-9-2018

We hebben 1 week een chalet gehuurd van een Nederlandse eigenaar in het straatje Monaco. Het inchecken verliep soepel. Op advies van de eigenaar zijn we rond 18.00 uur aangekomen, geen wachtrij. Het chalet zag er keurig netjes uit Alles wat je nodig hebt was aanwezig. Het bestelde linnenpakket lag netjes op het bed klaar en zag er netjes en fris uit. We lagen 30m van het geweldige mooie meer af waar je heerlijk kan zwemmen. Een leuk zwembad met beperkte opening van de glijbanen. Dit was voor ons geen probleem de bar/ijsbar ziet er mooi uit. Het ijs is heerlijk. De camping is gedetailleerd maar dat vinden we niet storend. De omgeving is prachtig en je kan genoeg uitstapjes maken. In Porlezza liggen restaurants waar je heerlijk kan eten, ook de camping heeft een restaurant waar je goed kan eten We hebben genoten, jammer dat de week snel voorbij ging. We komen zeker nog een keer terug.

Super vakantie!!!

Kitty
3-7-2018

Mijn man en ik waren hier op deze camping voor de 2e keer! En niet voor niks! Gezellige Italiaanse camping! Leuk contact met de Italianen! Veel te doen in de omgeving! Waterval, grot, Como, Pianomeer, het dak van Italië en het plaatsje Porlezza veel bezocht! De service van Brevar is top en persoonlijk! Ons chalet aan het water was ideaal! Ruim, schoon, gezellig en een ruime veranda met loungebank! En zo'n prachtig uitzicht! Volgend jaar is al weer geboekt! We hebben nog zoveel dingen niet gezien! Kortom: SUPER!

Gereisd Met partner in juni 2018

Super

Karin Blomsteel
5-6-2018

Onwijs mooie locatie chalet staat gelijk aan het meer met een prachtig uitzicht. Fijne camping met een heerlijk restaurant waar je iedere avond heerlijk kan eten. Het enige wat ik mis is een vaatwasser als deze er is is het echt helemaal te gek. echt een heerlijk vakantie stekje. Super mooi omgeving en de map met info in het chalet is erg uitgebreid. Onwijze mooie golfbanen in de buurt. Kortom een echte aanrader. Wij denken volgend jaar weer.

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Brevar Porlezza (Camping International) in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Brevar Porlezza (Camping International) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Chalet Brevar Porlezza (Camping International)