Chalet Brevar Porlezza (Camping International)

Chalet Brevar Porlezza (Camping International)

6.7Voldoende

Italië, Lombardije, Porlezza

6.7Voldoende

• 6.8Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Brevar Porlezza (Camping International) voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info

21 reviews over Chalet Brevar Porlezza (Camping International)

• 2019
    10Dennis07-11-2019

fantastisch

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad geboekt bij brevar vakantie Het Chalet is van alle gemakken voorzien prachtige ligging pal aan het meer en een prachtig uitzicht( parigi 0 ) ) In het huisje ligt een map met daarin vele tips voor een dagje uit dus je hoeft je niet te vervelen,de omgeving is geweldig met mooie plaatsen als Menaggio , Como, Lugano,Milaan. wil je een leuke vakantie in een Italiaanse sferen? Doen! En niet te vergeten de heerlijke pizza.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2Jolanda Taal01-09-2019

Verschrikkelijkste camping/caravan ooit!!

Aankomen in een, smerige caravan is een hele teleurstelling na een lange reis.... schimmel, ontlasting aan de wc bril, vieze vloer, vlekken in de dekbedden en noem maar op, zodra je in de caravan kwam had je jeuk en kwam de schimmellucht je tegemoet. Meteen eigenaresse gebeld, die kon een schoonmaakster sturen maar heb het zelf allemaal maar gedaan, dit krijg je niet binnen een half uurtje schoon. Zelf ook maar een nieuwe bezem gekocht want de bezem die er stond was kapot en de receptie wilde ons geen nieuwe geven. De camping was ook een rampenplan, dat het geen 5 sterrencamping was dat wisten we door de recensies maar dit....onvoorstelbaar, alles vies, oud, kapot en verrot, kan er niks anders van maken. Overal glas, hondenpoep, lege flessen, enzv. Zijn in de maling genomen met misleidende foto's..iets waar je zo lang naar uitkijkt, je op verheugd...kon zo meedoen met het programma "Red mijn vakantie" of "Helse vakanties"

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Miranda Kuipers Pals10-07-2019

8 jaar geleden ook hier geweest en er is niets veranderd. Echte authentieke Italiaanse camping. Heerlijk gegeten in het restaurant, wat heel erg verbeterd is. Mooie plek waar we stonden, heerlijk rustig. Bij calamiteiten werd er door Jack, de eigenaar, direct gehandeld en hebben dit als zeer prettig ervaren. Omgeving is prachtig. Als je moeite doet om contact te maken met de Italiaanse bewoners dan kom je er snel achter dat het een warm volk is.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8JILLINGS01-07-2019

Wij komen zeker terug!

Het is een fantastiche omgeving en een heerlijk meer. Prachtig zwembad met glijbanen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Mark Messing24-06-2019

Topvakantie!

Mooie locatie aan het meer van Lugano, lekker zwembad op de camping en mooie omgeving om te racefietsen. Huisje heeft een goede overdekte buitenplaats om te eten en te zitten. Porlezza is een leuke plaats met winkels, restaurants en terrassen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8P.Th. Verheij27-05-2019

Aan te raden, vooral voor natuurliefhebbers

Pittoreske camping, prachtig gelegen aan het meer, mooie omgeving. De camping zelf kampt met achterstallig onderhoud. De chalets zien er over het algemeen goed uit. Zwembad was in mei gesloten, evenals de campingwinkel. Wel heerlijk rustig in mei.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Raymond van Eijk23-10-2018

Was voor de vierde keer weer perfect! Tot gauw !

Het was weer geweldig! Nu voor de vierde keer in Chalet Parigi I. Het voelde echt als thuiskomen. Fantastische plek vlak aan het meer van Lugano. Het chalet is van alles voorzien wat je nodig hebt. Er stond zelfs een extra gaskachel in chalet zodat we 's avonds nog lang op de veranda konden zitten! Alles weer perfect geregeld. Warm ontvangst door Jack. Onze dochter van twee heeft ook genoten. We komen zeker gauw weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 7Familie Linssen23-10-2018

Heerlijk weekje weg met de ukkepukken

Fijne vakantie gehad met onze kinderen (3 en 1 jaar oud). Chalet (Rotterdam) is prettig ingericht (Ikea-spulletjes, fijne bedden). Fijn dat er een poortje zit om de veranda af te sluiten. Auto konden we direct naast het chalet parkeren. Camping zelf heeft op meerdere punten wel een update nodig. Zoals toiletgebouwen die buiten gebruik zijn (verder) af te breken of te herstellen. Zwembad vonden we niet zo geschikt voor onze kids. Daartegenover is het strandje echt heel dichtbij en goed overzichtelijk (waterschoenen zijn een echte musthave). Leuk watervalletje waar onze oudste niet bij weg te slaan was. Naast de camping (makkelijk via het strandje te bereiken) ligt nog een camping waar ze voor de kinderen leuke dingen organiseren. Op diezelfde camping kun je ook goed uit eten (ook met de allerkleinste kiddo’s). Kortom een hele fijne week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Classen19-10-2018

Geweldig

Wederom kunnen we terug kijken op twee prachtig mooie vakantieweken in een Brevar chalet. Alles compleet en een hele goede service. Persoonlijk kennis mogen maken met de eigenaar en leuke tips mogen ontvangen. Porlezza aan het meer van Lugano is een geweldig mooi stukje aarde. Echt een aanrader en voor ieder wat wils. Het voelt sinds bijna vijf jaar steeds weer als thuiskomen. Porlezza tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Fam. A09-09-2018

We hebben 1 week een chalet gehuurd van een Nederlandse eigenaar in het straatje Monaco. Het inchecken verliep soepel. Op advies van de eigenaar zijn we rond 18.00 uur aangekomen, geen wachtrij. Het chalet zag er keurig netjes uit Alles wat je nodig hebt was aanwezig. Het bestelde linnenpakket lag netjes op het bed klaar en zag er netjes en fris uit. We lagen 30m van het geweldige mooie meer af waar je heerlijk kan zwemmen. Een leuk zwembad met beperkte opening van de glijbanen. Dit was voor ons geen probleem de bar/ijsbar ziet er mooi uit. Het ijs is heerlijk. De camping is gedetailleerd maar dat vinden we niet storend. De omgeving is prachtig en je kan genoeg uitstapjes maken. In Porlezza liggen restaurants waar je heerlijk kan eten, ook de camping heeft een restaurant waar je goed kan eten We hebben genoten, jammer dat de week snel voorbij ging. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Chalet Brevar Porlezza (Camping International) info