Aparthotel
8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Blu Hotel Acquaseria voor je op een rij gezet:

9 reviews over Aparthotel Blu Hotel Acquaseria in het Nederlands

Fantasties, heerlijke vakantie gehad!

Henriet Nijland,
20-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen kerstVakantie geweest. Geweldig hotel, schoon, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een taxibusje van het hotel brengt je dagelijks naar de piste voor een klein bedrag. Op loopafstand van het gezellige dorp.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie!

Hans,
23-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie voor de actieve vakantie, motorrijden, mountainbike, hiken, wandelen. Super vriendelijk personeel, hotel netjes en schoon. Zwembad is meer een Welnessbad niet geschikt om te zwemmen, maar openbaar zwembad op 10 minuten lopen. Eten was super 3 gangen diner met keuze uit 3 voor, hoofd en na gerechten. 2x een buffet gehad, was ook super alleen de Italiaanse gasten verliezen dan hun beleefdheid, alsof ze weken niet hadden gegeten. Hier kan het hotel niets aan doen zal wel opvoeding zijn. Wij kregen zelfs lunchpakketten mee tijdens onze wandelingen. Hoorde bij All Inclusief. Wij vinden het echt een aanrader maar minder geschikt voor mensen met kleine kinderen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel o.a. geboekt omwille van zijn gunstige ligging t.o.v. Passo Gavia en Passo del Tonale. Bij aankomst kregen wij meteen een upgrade naar een suite, terwijl we een junior suite geboekt hadden. Het hotel is erg schoon, het personeel erg behulpzaam. Het eten was gevarieerd en zeer lekker. Er is een uitgebreid buffet en een 3-gangen diner. Er zijn meerdere parkeergelegenheden (zowel overdekt als buiten). Het hotel heeft ook een mooie wellness en de massage was erg goed. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van de wellness. Vanaf een 3e keer moesten we 15 euro betalen om toegang te krijgen. Dit is wel een minpunt. Ook de wifi was zeer traag. Al bij al een super (fiets-)vakantie gehad in dit hotel en zeker een aanrader voor actieve vakantiegangers.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Niet voor herhaling vatbaar!

Lies Neyens
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een suite geboekt, deze was top, zeer ruim! Het eten was geen 4 sterren waard, ééntonig. Weinig keuze voor de kinderen. Zwembad maar tot 15u30 toegankelijk voor de kinderen, op skivakantie opteren wij om te skiën en niet om te zwemmen namiddag. Helaas hebben onze kinderen niet kunnen zwemmen. Skiroom verschrikkelijk, geen aparte lockers per kamer, maar 1 grote ruimte en bijgevolg 1 grote puinhoop. Niet genoeg bottenwarmers voor elke gast, niet genoeg plaats voor de skilatten voor elke gast. Bijgevolg hebben we onze skies op onze kamer opgeborgen, we beschikten over eigen materiaal. 1 dag waren de skies van ons zoontje vermist, ze waren 's avonds weer terecht. Op kosten van hotel skilatten kunnen gaan huren. Wifi een grote ramp, werkt amper, hebben ons een roamingbundel afgesloten voor 75 euro. Skiservice waardeloos, 5 €/pp, maar er rijdt slecht 1 busje waar per keer 8 personen mee kunnen gaan, voor een hotel met 95 kamers is dit onvoldoende, soms tot 30 minuten moeten wachten. Onpersoonlijke sfeer, kortom ons zien ze hier nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Hier in sept 2014 een week geweest. Toen zeer tevreden daarom nu (juni/juli 2015) weer een week terug geweest. Ook nu weer zeer tevreden. Mooi hotel qua inrichting en zeer goede keuken. Vanuit dorp Ponte di Legno kun je op korte afstand diverse bergen op en dalen in en mooie wandelingen maken. je hoeft eigenlijk niet ver weg. Zeer rustig en hoofdzakelijk een bestemming voor Italianen.

Gereisd met partner in Sat Jun 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel in mooie omgeving.

Arie
17-9-2014

Hotel is relatief nieuw en ziet er mooi uit, gebouwd in plaatselijke stijl. Kamer comfortabel ingericht, mooie badkamer. Restaurant: ontbijtbuffet prima, lunch: uitgebreid saladebuffet + pasta + vlees of visgerecht en dessert, diner: saladebuffet, daarna 1e, 2e gang en dessert volgens keuzemenu en aan tafel geserveerd. Wij vonden het eten uitstekend en de hele week smakelijk gegeten. AI-concept (zomer seizoen) is beperkt, maar verder prima. SPA (sauna, grote whirlpool) ziet er mooi uit en vriendelijk personeel. Deze regio (en ook dit hotel) is primair vakantiegebied voor Italianen. Hiernaast natuurlijk ook Duitsers, maar vrijwel geen Nederlanders gezien. In de zomer kom je hier vooral voor Wandelen, mountainbiken of wielrennen; overal erg rustig. Bereikbaarheid Ponte di Legno: nog lange afstand over b-wegen en de nodige passen; houd rekening met de nodige reistijd. Plezierig hier een week geweest en aan te bevelen !

Gereisd met partner in augustus 2014

Goed hotel enkel voor volwassenen

Fam Plas
7-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aquaseria is een goed hotel maar er zijn wel wat minpunten als je met kinderen gaat. Avondeten pas om half 8, zwembad maar open van 15 tot 17 uur. Dus na het skiën rennen om toch nog even te kunnen zwemmen. Verder personeel , aan balie matig vriendelijk, de mètre restaurant verschrikkelijk onvriendelijk echt een vreselijke arrogante man, wel super zijn Riccardo en Ruben van de animatie. Eten is lekker, maar voor de kids niet geweldig, kamers zijn netjes en mooi

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

Geen familiehotel

Katleen
2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel acquaseria is mooi hotel dicht bij skipistes, eten was lekker. Negatieve punten: kinderen mogen maar tussen 13 en 15u in zwembad en te weinig eten voorzien voor kinderen in kinderrestaurant toen we bijvroegen was dit onmogelijk. Personeel niet hulpvaardig. Hotel helemaal niet kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker aan te raden!!!

julie
26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is goed gelegen tegenover de pistes en licht zeer rustig ,mooie moderne kamers en de appartementen zijn groot met ingerichte keuken en wasmachine en al, met 1 of twee aparte slpk en 1 of 2 bk en met mooi tuintje zeker aan te raden en zeer hondvriendelijk tot zelfs gratis eten voor de hond

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blu Hotel Acquaseria in Ponte di Legno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blu Hotel Acquaseria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.