Appartement Residence La Cava

ItaliëLombardijePognana Lario

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence La Cava voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 25 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 25 reviews
  • 7Waardering
  • 5.5Inrichting
  • 7.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

27 Reviews over Residence La Cava

• 7Vakantie13-08-2019

Prachtige omgeving, heerlijk rustig

Prachtige ligging met mooi uitzicht op Comomeer. Appartementen zijn echt in "jaren zestig sfeer". Uitzicht maakt een hoop goed, want appartementen zijn wel erg gedateerd. Lades die niet meer sluiten, deuren die constant dichtvallen, douchewand die niet meer kan sluiten (dus de badkamer loopt vol water als je doucht). Een goede klusjesman zou dit allemaal gemakkelijk kunnen verhelpen, maar gebeurt niet. Maar zoals gezegd, het uitzicht is fantastisch, het is heerlijk rustig (verwacht geen animatieteams oid). Beddengoed (er zijn nog dekens) apart huren, 10 euro per set. Omgeving zelf is super, houd wel rekening met winkels/supermarkten die echt verder weg liggen, circa 25 minuten rijden in Como. Dorp zelf heeft geen winkels.

• 10Ita Franchini10-01-2017

Fantastic place

Strong nature breathtaking panorama from all the apartments. We will go again with friends. Nice clients good company . September nice and warm. Business trip.

• 10Dick25-07-2016

What a wonderfull place!

With a terrace of 60 m2 and a very nice and comfortable appartment, club La Clava in Pognana is the best place you can wish for a holiday.

We enjoyed it very much here in Pognana. Unfortunately we'd booked for only one week because the other reviews we had seen about this place were not that good. But we don't understand how you can be negative about this place. Yes, wireless could be better (there is only free wireless at the reception or paid wireless at the swimmingpool) and in your appartment is no television. But the views and atmosphere are never better beter at Lake Como than here in Club La Clava in Pognana.

We will come back here again!

• 10Niels Legaard Christensen17-06-2014

Autentic italien holiday

The resort is very authentic with all apartments placed on the side of the lake with a gorgeous panoramic view. The park is beautiful and you will enjoy swimming in the Como lake. If you are looking for unspoiled italian easy lifestyle this is the place to be. If you prefer crowdy touristic amusement parks and entertainment you should go to somewhere else. We give La Cava our strongest recommendations to all lovers of life out there. Keywords: Amazing view, kind and helpfull staff, reasonably priced, lovely simple food at the small restaurant at the póol area.

• 9Bibiane Groenhart28-08-2013

Heerlijke relaxte vakantie

Wij komen sinds 2008 iedere zomer in La Cava en vinden het er fantastisch. Prachtig uitzicht over het meer en de bergen vanaf balkon, woonkamer en slaapkamers. Praktisch, simpel maar slim ingericht appartement met genoeg bergruimte en bureautje in kinderkamer. Het appartement is altijd schoon. De appartementen aan het einde van het complex hebben veel privacy.

La Cava heeft directe toegang tot het Comomeer wat uitzonderlijk is in de buurt. Onze kinderen (12 en 6 jaar) vermaken zich prima in het zwembad, het meer of op de tennisbaan, terwijl wij van het uitzicht en de prachtige tuin genieten. In het clubgebouw zijn lekkere pizzas te verkrijgen. Personeel is zeer vriendelijk.. Kortom er heerst een heerlijke relaxte sfeer .Prijs, kwaliteit verhouding is prima, zeker voor de regio.

• 5R.Windmuller07-08-2013

Geen aanrader!!

Prachtige ligging en uitzicht. De appartementen zijn schoon maar inrichting is verouderd en sober. Weinig luxe. Door het onbreken van Airco heel warm in de avond hetgeen een goede nachtrust beperkt. Om appartement te bereiken moesten er 91 trappen gelopen worden tot bij lift. Dit is bij het in- en uitruimen van auto met 30 graden geen pretje. Voor mensen slecht ter been niet geschikt. Bed was te klein en lag door. Sober zwembad met een hoog chloorgehalte. Grasveld en omgeving zwembad matig onderhouden. Tevens te weinig ligstoelen voorhanden zodat we deze van kamer moesten meenemen. Zwemmen in Como meer is mogelijk door sprong van aanlegstijger. Men kon echter alleen uit het water via een roestige lader waarvan de treden zo smal zijn dat ze snijden in je voet. Pizza's in restaurant zijn wel aan te bevelen.

• 8Hugo14-09-2012

fantastische vakantie

Mooi ontworpen appartementen, tegen een rots aan. Wel veel trappen, maar ook een liftje. Prachtig uitzicht op het meer. Comomeer is het mooiste meer van Italie. heerlijke restauranjes in schitterende dorpjes in de buurt. Dus!

• 8Meeus Bart26-08-2012

Gewèèèèèèèldig

Accommodatie is geweldig gelegen tegen een rotswand a.h. comomeer. Vermits de accommodatie toch iets verouderd is, en het keukengerei vrij gering is, compenseert "de ligging, de faciliteiten van het complex zoals het veilige zwembad voor de kids en volwassenen, gratis tennissen, badmington, tafeltennis en het vriendelijk personeel" dit allemaal. Pognana Lario waar de residentie ligt heeft buiten een kleine supermaket niets te bieden, maar je bent gelegen op 15 min. van Como waar je grote supermarkten kunt vinden. Wij hadden een 4d geboekt, en hebben bij aankomst een 4E type gekregen waarmee we dus een prachtig groot terras hadden suplementair bij het balkon. Wij hebben 9 prachtige dagen gehad, een reis om nooit te vergeten, en de kids waren supergelukkig ook omwille van het kleinere zwembad, waardoor zij in contact kwamen met verschillende kinderen, aan het zwembad is ook het restaurantje gelegen waar je 's middags en 's avonds kan eten.

• 3Hoppe,Ralf19-08-2012

Außer phänomenaler Aussicht, Wetter, wenig nettes

Anstatt 14, 7 Tg am Ort. Die Anlage zu Bewerten ist nicht leicht, weil negatives zu Bewerten ist. Die Wohng mit Möbeln, verwohnt. Bei dem Herd funktionierte nur die 1 El.platte.3x Gas, nur zur Zierde? Kein TV, Radio oder Klima bei 30 C. jeden Tg. Die Koffer in die Wohnungen oder wieder zurück bringen, eine olympische Disziplin (viele Stufen)! Der Fahrstuhl beginnt in der Mitte der Anlage. In den See gelangen kein Problem, aber hinaus nur für junge Leute denn die Leiter beginnt direkt an der Wasseroberfl. Man ist ohne PKW von jeder Unternehmung (Joggen,usw.)abgeschn.In einer Bewertung wird gesagt das man in 15 Min.in Como sei? Wie man das schafft bei den Serpentinen ist ein Witz. Min.30 Min, dann aber bei Italienischer Fahrweise! Keine Bettwäsche ist ja o.k. nicht mal Bettlaken für die BETTBEZÜGE ist frech! Kühlschrank war unsauber.Die Bewertung Michael's aus 2011 ist passend. Nochmal am Comer See,JA,im La Cava NEIN. Etwas gutes am Ende, Personal nett, kann das negative nicht toppen.

• 4Francine31-07-2012

Nooit boeken!

Ons appartement lag op 136 treden lopen van de parkeerplaats, niet ideaal dus. Het appartement was redelijk schoon maar er miste heel veel inrichting, er was niet eens een koffiezetapparaat, waterkoker of een comfortabele stoel. Het meubilair voor de woonkamer waren 2 eenpersoonsbedden, dus geen rugleuning. Het balkon was wel heel erg mooi met prachtig uitzicht maar geen privacy. Veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Raad niemand aan om dit appartement te boeken.

Appartement Residence La Cava info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij