Appartement Residence La Cava

Laatste review

Heerlijke relaxte vakantie

Bibiane Groenhart,
28-8-2013

Wij komen sinds 2008 iedere zomer in La Cava en vinden het er fantastisch. Prachtig uitzicht over het meer en de bergen vanaf balkon, woonkamer en slaapkamers. Praktisch, simpel maar slim ingericht appartement met genoeg bergruimte en bureautje in kinderkamer. Het appartement is altijd schoon. De appartementen aan het einde van het complex hebben veel privacy.

La Cava heeft directe toegang tot het Comomeer wat uitzonderlijk is in de buurt. Onze kinderen (12 en 6 jaar) vermaken zich prima in het zwembad, het meer of op de tennisbaan, terwijl wij van het uitzicht en de prachtige tuin genieten. In het clubgebouw zijn lekkere pizzas te verkrijgen. Personeel is zeer vriendelijk.. Kortom er heerst een heerlijke relaxte sfeer .Prijs, kwaliteit verhouding is prima, zeker voor de regio.

Kenmerken

28-8-2013

Geen aanrader!!

R.Windmuller
7-8-2013

Prachtige ligging en uitzicht. De appartementen zijn schoon maar inrichting is verouderd en sober. Weinig luxe. Door het onbreken van Airco heel warm in de avond hetgeen een goede nachtrust beperkt. Om appartement te bereiken moesten er 91 trappen gelopen worden tot bij lift. Dit is bij het in- en uitruimen van auto met 30 graden geen pretje. Voor mensen slecht ter been niet geschikt.

Bed was te klein en lag door. Sober zwembad met een hoog chloorgehalte.

Grasveld en omgeving zwembad matig onderhouden. Tevens te weinig ligstoelen voorhanden zodat we deze van kamer moesten meenemen.

Zwemmen in Como meer is mogelijk door sprong van aanlegstijger. Men kon echter alleen uit het water via een roestige lader waarvan de treden zo smal zijn dat ze snijden in je voet. Pizza's in restaurant zijn wel aan te bevelen.

fantastische vakantie

Hugo
14-9-2012

Mooi ontworpen appartementen, tegen een rots aan. Wel veel trappen, maar ook een liftje. Prachtig uitzicht op het meer. Comomeer is het mooiste meer van Italie. heerlijke restauranjes in schitterende dorpjes in de buurt. Dus!

Gewèèèèèèèldig

Meeus Bart
26-8-2012

Accommodatie is geweldig gelegen tegen een rotswand a.h. comomeer. Vermits de accommodatie toch iets verouderd is, en het keukengerei vrij gering is, compenseert "de ligging, de faciliteiten van het complex zoals het veilige zwembad voor de kids en volwassenen, gratis tennissen, badmington, tafeltennis en het vriendelijk personeel" dit allemaal. Pognana Lario waar de residentie ligt heeft buiten een kleine supermaket niets te bieden, maar je bent gelegen op 15 min. van Como waar je grote supermarkten kunt vinden. Wij hadden een 4d geboekt, en hebben bij aankomst een 4E type gekregen waarmee we dus een prachtig groot terras hadden suplementair bij het balkon. Wij hebben 9 prachtige dagen gehad, een reis om nooit te vergeten, en de kids waren supergelukkig ook omwille van het kleinere zwembad, waardoor zij in contact kwamen met verschillende kinderen, aan het zwembad is ook het restaurantje gelegen waar je 's middags en 's avonds kan eten.

Nooit boeken!

Francine
31-7-2012

Ons appartement lag op 136 treden lopen van de parkeerplaats, niet ideaal dus. Het appartement was redelijk schoon maar er miste heel veel inrichting, er was niet eens een koffiezetapparaat, waterkoker of een comfortabele stoel. Het meubilair voor de woonkamer waren 2 eenpersoonsbedden, dus geen rugleuning. Het balkon was wel heel erg mooi met prachtig uitzicht maar geen privacy. Veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Raad niemand aan om dit appartement te boeken.

Betoverend!

Fam.Hoogenboom
18-9-2011

Na een fijne korte reis kwamen we aan in pognana lario.

We werden zeer gastvrij en hoffelijk ontvangen.

Aangekomen in het app.werden we stil van het mooie uitzicht.

Binnen was alles lekker schoon en licht van kleur.

Ik ben allergisch voor slechte bedden,maar wat heb ik daar heerlijk geslapen!

En als je dan wakker wordt,dan kijk je vanuit je bed op het meer.

Alles was prachtig begroeid en een mooie tuin.

Een fijn klimaat met heerlijke schone lucht.

prachtig uitzicht

Gea Boezerooij
28-7-2011

Het appartement is schoon maar erg eenvoudig en weinig sfeervol. De douche is warm en heeft een goede harde straal. De bedden zijn erg hard. Wij hadden een 4 persoonsappartement met een groot balkon met prachtig uitzicht. Als het regent kun je op het balkon droog overdekt zitten. In de keuken kun je prima koken, 3 gaspitten en 1 warmhoudplaat. Genoeg pannen en keukengerei. De tuin te bereiken met een glazen lift is mooi en groot. Het zwembad is schoon. Er zijn genoeg ligbedden en stoelen. In het meer kun je prima zwemmen. Steigers met trappetjes waar je vanaf kan duiken.

Hele mooie ligging.

lakeman
18-8-2010

Wij zijn hier met een groep van 6 personen heen geweest, dus een 6 persoons appartement genomen. Door de beoordelingen op verschillende sites waren wij een beetje huiverig waar we terecht zouden komen. Bij aankomst de auto op de parkeerplaats gezet en waar we gelijk zagen wat een mooi uitzicht er is en wat een mooi meer het Comomeer is. Via de trapjes naar het appartement (voor mensen die iets minder te been zijn niet zo makkelijk). Bij binnenkomst zagen wij dat het er allemaal heel erg netjes uitzag en dat we een gigantisch groot balkon hadden met een prachtig uitzicht. Wij zijn hier een week verbleven en hebben ons heel erg goed vermaakt.De plaats Bellagio is een echte aanrader erg gezellig, leuke straatjes en goede restaurantjes. Voor ons zeker een plek om nog eens naar toe te gaan.

Al 30 jaar ons geliefde vakantieoord!

Maria en Irene
28-11-2009

Zoekt u aan het mooiste meer het mooiste plekje? Dat is Residence LA CAVA!

Appartementen uit de jaren 60 zijn gebouwd tegen de rotswand met daardoor een oogverblindend uitzicht direkt op het romantische Comomeer.

De serene rust die daarvan uitgaat is betoverend!

Een glazen lift leidt naar een tuin met palmen, cipressen, olijf- en laurierbomen.

Hier bevindt zich het zwembad en een restaurantje met pizza's uit de houtoven.

Vanaf de steigers kan men een duik nemen in het meer.

Appartementen met groot terras zijn aan te bevelen.

Vanuit Pognana zijn alle plaatsjes gelegen aan het meer per bootdienst te bereiken.

Wie zich in dit mooie complex druk maakt over een deurkruk of een schorpioentje kan beter thuisblijven!!!!!!

Wij gaan niet terug...

Ilse
18-10-2009

Gelukkig hadden we een week volop zon, waardoor we optimaal van het balkon en het uitzicht hebben kunnen geneieten en zo min mogelijk binnen hoefden te doen...appartement was niet schoon, gammele badkamer en wc, vieze dekens op bed, keuken minimaal...Dus lekker erop uit (met de auto!), buiten de deur eten (Como is leuk!) dan is het bij goed weer prima te doen. Foto's die wij bij boeking hebben gezien op internet kwamen niet overeen met hoe accommodatie er in het echt uitzag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence La Cava in Pognana Lario, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence La Cava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.