Vakantiehuis Dono il Lago

34 reviews over Vakantiehuis Dono il Lago in het Nederlands

Heerlijk vertoeven

Rick Wormgoor
15-5-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De omgeving is prachtig en autenthiek. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We zouden hier zo weer heen gaan.

Prachtig uitzicht en traditionele sfeer

Familie Mulder
6-5-2017

We hebben met ons gezin met drie kinderen van 5, 9 en 11 jaar een heerlijke vakantie gehad. Een mooie echte Italiaanse omgeving in dit authentieke plaatsje. Vanuit Pognana hebben wij verschillende leuke uitstapjes gemaakt. Naar Milaan, Como, en naar de leuke Italiaanse plaatsjes langs het meer Bellagio, Menaggio en Varenna.

De woning was heeft prima voorzieningen en is door de eigenaren van allerlei tips en informatie voorzien. Aanwezig waren, wat wij praktisch vonden, spelletjes, opladers, reisgidsen en basis eet- en kookbenodigdheden zoals thee, koffie, wijn en olie (wel later weer aanvullen natuurlijk). Heel praktisch bij aankomst!

In de tuin, met verschillende terrassen, heb je fantastisch uitzicht op het Comomeer. Hier voel je je heerlijk relaxed in Italiaanse sferen. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Mooi authentiek gebouw waren gelijk in italiaanse sferen. In het appartement ontbreekt het aan niets. Vanuit de tuin echt fantastisch uitzicht op het como meer. Aanrader!

Prachtig uitzicht, Italië op zijn best!

M. Kampen
4-9-2016

De weg ernaar toe is al een beleving op zich.

Marieke van Amersfoort
4-9-2016

Uitzicht was fantastisch evenals het ontvangst. Er is super veel ruimte en we werden aangenaam verrast door het welkomspakket. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

fantastisch

Dirk
4-9-2016

Mooie ligging en van alle gemakken voorzien.

Voel je inwoner van 'n echt Italiaans stadje!

Klaas Kasper
28-7-2016

Lekker plekje, veel ruimte buiten, super uitzicht. Er is in de loop van de tijd veel verbeterd, bij gekomen, uitgebreid. Het appartement en alles wat erbij hoort ligt prachtig. Je voelt je inwoner van een echt Italiaans middeleeuws stadje. Het uitzicht is spectaculair, en niet alleen vanwege het uitzicht op de villa van george.

Fantastis

Nicolette E. van Kruiselbergen
27-7-2016

Prachtige lokatie, erg gezellige inrichting, leuke omgeving met veel restaurantjes, bars en supermarkt.

Prachtige authentieke accommodatie

T. Rompas
27-7-2016

Als je van een spectaculair uitzicht over het meer en op de bergen houdt, dan moet je hier zijn. En de eigenaren hebben humor, want er is zelfs gezorgd voor een Clooney-verrekijker. Want je kijkt op zijn huis aan de overkant van het meer. En dan is er ook nog een nespresso apparaat! Heerlijk verblijf gehad met de kinderen (9 en 11). Mooi gerenoveerd huis, fijne tuin, zonnebedden en alles tip top verzorgd. Ook aankomst goed geregeld met de vriendelijke gatekeeper. Absoluut een mooi plekje om terug te komen. Wij hebben enorm genoten!

geweldig

J. Gordijn
25-7-2016

Mooi uitzicht, wat moeilijker bereikbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dono il Lago in Pognana Lario, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dono il Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dono il Lago scoort een 8.69 uit 10 op basis van 34 reviews.