Vakantiehuis Dono il Lago

ItaliëLombardijePognana Lario

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Dono il Lago voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 34 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 34 reviews
  • 8.2Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

34 Reviews over Dono il Lago

• 8Rick Wormgoor15-05-2017

Heerlijk vertoeven

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De omgeving is prachtig en autenthiek. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We zouden hier zo weer heen gaan.

• 9Familie Mulder06-05-2017

Prachtig uitzicht en traditionele sfeer

We hebben met ons gezin met drie kinderen van 5, 9 en 11 jaar een heerlijke vakantie gehad. Een mooie echte Italiaanse omgeving in dit authentieke plaatsje. Vanuit Pognana hebben wij verschillende leuke uitstapjes gemaakt. Naar Milaan, Como, en naar de leuke Italiaanse plaatsjes langs het meer Bellagio, Menaggio en Varenna. De woning was heeft prima voorzieningen en is door de eigenaren van allerlei tips en informatie voorzien. Aanwezig waren, wat wij praktisch vonden, spelletjes, opladers, reisgidsen en basis eet- en kookbenodigdheden zoals thee, koffie, wijn en olie (wel later weer aanvullen natuurlijk). Heel praktisch bij aankomst! In de tuin, met verschillende terrassen, heb je fantastisch uitzicht op het Comomeer. Hier voel je je heerlijk relaxed in Italiaanse sferen. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

• 10roger04-09-2016

heerlijk uitgerust met een fantastisch uitzicht

Mooi authentiek gebouw waren gelijk in italiaanse sferen. In het appartement ontbreekt het aan niets. Vanuit de tuin echt fantastisch uitzicht op het como meer. Aanrader!

• 9M. Kampen04-09-2016

Prachtig uitzicht, Italië op zijn best!

De weg ernaar toe is al een beleving op zich.

• 10Marieke van Amersfoort04-09-2016

Uitzicht was fantastisch evenals het ontvangst. Er is super veel ruimte en we werden aangenaam verrast door het welkomspakket. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

• 10Dirk04-09-2016

fantastisch

Mooie ligging en van alle gemakken voorzien.

• 9Klaas Kasper28-07-2016

Voel je inwoner van 'n echt Italiaans stadje!

Lekker plekje, veel ruimte buiten, super uitzicht. Er is in de loop van de tijd veel verbeterd, bij gekomen, uitgebreid. Het appartement en alles wat erbij hoort ligt prachtig. Je voelt je inwoner van een echt Italiaans middeleeuws stadje. Het uitzicht is spectaculair, en niet alleen vanwege het uitzicht op de villa van george.

• 9Nicolette E. van Kruiselbergen27-07-2016

Fantastis

Prachtige lokatie, erg gezellige inrichting, leuke omgeving met veel restaurantjes, bars en supermarkt.

• 10T. Rompas27-07-2016

Prachtige authentieke accommodatie

Als je van een spectaculair uitzicht over het meer en op de bergen houdt, dan moet je hier zijn. En de eigenaren hebben humor, want er is zelfs gezorgd voor een Clooney-verrekijker. Want je kijkt op zijn huis aan de overkant van het meer. En dan is er ook nog een nespresso apparaat! Heerlijk verblijf gehad met de kinderen (9 en 11). Mooi gerenoveerd huis, fijne tuin, zonnebedden en alles tip top verzorgd. Ook aankomst goed geregeld met de vriendelijke gatekeeper. Absoluut een mooi plekje om terug te komen. Wij hebben enorm genoten!

• 9J. Gordijn25-07-2016

geweldig

Mooi uitzicht, wat moeilijker bereikbaar

Vakantiehuis Dono il Lago info

Facilities