Pognana Lario

Reviews over Pognana Lario

Heerlijk vertoeven

Rick Wormgoor,
    15-5-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De omgeving is prachtig en autenthiek. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We zouden hier zo weer heen gaan.

Gereisd met partner in april 2017

Prachtig uitzicht en traditionele sfeer

Familie Mulder,
    6-5-2017

We hebben met ons gezin met drie kinderen van 5, 9 en 11 jaar een heerlijke vakantie gehad. Een mooie echte Italiaanse omgeving in dit authentieke plaatsje. Vanuit Pognana hebben wij verschillende leuke uitstapjes gemaakt. Naar Milaan, Como, en naar de leuke Italiaanse plaatsjes langs het meer Bellagio, Menaggio en Varenna.

De woning was heeft prima voorzieningen en is door de eigenaren van allerlei tips en informatie voorzien. Aanwezig waren, wat wij praktisch vonden, spelletjes, opladers, reisgidsen en basis eet- en kookbenodigdheden zoals thee, koffie, wijn en olie (wel later weer aanvullen natuurlijk). Heel praktisch bij aankomst!

In de tuin, met verschillende terrassen, heb je fantastisch uitzicht op het Comomeer. Hier voel je je heerlijk relaxed in Italiaanse sferen. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

heerlijk uitgerust met een fantastisch uitzicht

roger,
    4-9-2016

Mooi authentiek gebouw waren gelijk in italiaanse sferen. In het appartement ontbreekt het aan niets. Vanuit de tuin echt fantastisch uitzicht op het como meer. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig uitzicht, Italië op zijn best!

M. Kampen,
    4-9-2016

De weg ernaar toe is al een beleving op zich.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Marieke van Amersfoort,
    4-9-2016

Uitzicht was fantastisch evenals het ontvangst. Er is super veel ruimte en we werden aangenaam verrast door het welkomspakket. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Pognana Lario scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews