Sorteren

Reviews over Pognana Lario

Heerlijk vertoeven

Rick Wormgoor
    15-5-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De omgeving is prachtig en autenthiek. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We zouden hier zo weer heen gaan.

Prachtig uitzicht en traditionele sfeer

Familie Mulder
    6-5-2017

We hebben met ons gezin met drie kinderen van 5, 9 en 11 jaar een heerlijke vakantie gehad. Een mooie echte Italiaanse omgeving in dit authentieke plaatsje. Vanuit Pognana hebben wij verschillende leuke uitstapjes gemaakt. Naar Milaan, Como, en naar de leuke Italiaanse plaatsjes langs het meer Bellagio, Menaggio en Varenna.

De woning was heeft prima voorzieningen en is door de eigenaren van allerlei tips en informatie voorzien. Aanwezig waren, wat wij praktisch vonden, spelletjes, opladers, reisgidsen en basis eet- en kookbenodigdheden zoals thee, koffie, wijn en olie (wel later weer aanvullen natuurlijk). Heel praktisch bij aankomst!

In de tuin, met verschillende terrassen, heb je fantastisch uitzicht op het Comomeer. Hier voel je je heerlijk relaxed in Italiaanse sferen. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Fantastic place

Ita Franchini
    10-1-2017

Strong nature breathtaking panorama from all the apartments. We will go again with friends. Nice clients good company . September nice and warm.

Business trip.

heerlijk uitgerust met een fantastisch uitzicht

roger
    4-9-2016

Mooi authentiek gebouw waren gelijk in italiaanse sferen. In het appartement ontbreekt het aan niets. Vanuit de tuin echt fantastisch uitzicht op het como meer. Aanrader!

Prachtig uitzicht, Italië op zijn best!

M. Kampen
    4-9-2016

De weg ernaar toe is al een beleving op zich.

Pognana Lario scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews