Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Cascina Pezzolo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Agriturismo Cascina Pezzolo in het Nederlands

Prachtige boerderij

Hans en Janneke
23-8-2014

Prachtige verbouwde boerderij op een super locatie als je op doorreis bent naar het zuiden van Italië. De eigenaar is erg vriendelijk, we voelden ons erg welkom. de kamers zijn met zorg ingericht en zijn erg schoon. Het ontbijt is met zorg bereid en bijna alles komt van de boerderij af. Wij konden uitgerust de volgende dag onze reis vervolgen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima doorreis accommodatie!!

Mu
1-8-2013

Niet ver van de snelweg, Vriendelijk ontvangst. Mooie opgeknapte boerderij met ruime kamers en grote achtertuin. Gekoelde dranken tegen betaling. Magnetron om eea op te warmen. Prima Italiaans ontbijt. Grote supermarkt in de buurt. Kleine kinderen zijn meer dan welkom, bedje en kinderstoel aanwezig. Een prima accommodatie op weg naar het Zuiden! Prima prijs/kwaliteit!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Cascina Pezzolo in Pieve Fissiraga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Cascina Pezzolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.