Reviews over Peschiera Borromeo

Perfect hotel voor een bezoek aan Milaan

heer Platschorre
    16-9-2012

Het hotel ligt net buiten de stad. Gratis shuttlebus service naar het metrostation. Je auto kun je gratis parkeren bij het hotel. Lekker ontbijtje bij de prijs inbegrepen. Het hotel is verder schoon, netjes en alles is volgens mij vrij nieuw. Omdat wij met een kleintje reisden stond er netjes een babybed klaar bij aankomst. Wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel bij een volgend bezoek aan Milaan.

Pareltje langs de weg

CvA
    12-5-2010

OP onze doorreis naar Toscane een overnachtingshotel gezocht. Nabij Linate gestuit op dit hotel. Voor een zeer goede p/k (112 EUR) een prachtige kamer met ontbijt en parkeerplaats bij hotel. Zeker aanrader. Ontbijt zeer goed.