Hotel Le Torrette

11 reviews over Hotel Le Torrette in het Nederlands

Prima hotel

Van den kieboom,
5-5-2018

Eten heel goed.kamer klein maar prima.wifi prima.minpuntjes waren -dat we elke dag moesten vragen of de airco aan mocht(wordt beneden per kamer geregeld).-we hadden dit hotel gekozen omdat er geen huisdieren toegelaten werden,er liep toch een hond van een gast rond in het hotel, zelfs in het restaurant en hier werd niets van gezegd.

prachtig gelegen aan een meer

j vink
20-9-2016

Mooi hotel gelegen aan een meer

Vraag wel een kamer met meer zicht

Kleine kamer ,met een douche die nauwelijks bereikbaar was

Onbijt en diner prima

Heerlijk Italiaanse gerechten

Miste wel een rauwkorst buffet

Wifi was slecht

En er was nauwelijks informatie

Fijne vakantie ,maar niet om nog eens terug te komen

Een verrassing in Italië!

Annette en Peter Goedhart
29-6-2016

Een gezellig en fijn familie hotel. Schone kamers met airco. Het eten is meer dan goed! Het uitzicht over het meer is fantastisch. De medewerkers zijn erg behulpzaam en niets is hen teveel. Het hotel is erg centraal gelegen, dus geschikt voor uitstapjes. Alle info, die je nodig hebt, wordt vriendelijk gegeven.

Mensen erg aardig

Jaco
17-7-2015

Prima hotel, mensen willen alles voor je doen en erg aardig.

Ligging goed voor uitstapjes. Kamer schoon ,alleen een beetje klein.

Diner, elke dag keuze uit een menu. Prima.

Wij blijven nog een paar dagen....uitzicht mooi over een meer.

Italiaanse droomplek tussen italiaanse bergen

Jan en Jose Blauw
26-9-2013

Fantastisch hotel met alle comfort voor een zeer nette prijs met half pension. Iedere dag een 3 of 4 gangen menu van een fantastisch niveau. Iedere dag weer een verrassing wat de chef kok met zijn team nu weer voor lekkers zou hebben gemaakt. De beide zoons zijn m.n. zeer servicegericht en spreken zowel duits als engels, vader en moeder echter slechts italiaans. De kamers zijn keurig en iedere dag netjes schoon. Door de zoon naar het treinstation gebracht en gehaald voor een dagtrip naar Milaan, fantastisch relaxt! Met de auto kun je dagelijks heerlijke Italiaanse dorpjes en stadjes bezoeken en voor weinig geld(auto en 2 personen € 15) met de auto op de ferrie. De drukke weg voor het hotel is het enige minpuntje.

Prettig Hotel

Jeroen
27-8-2011

Hotel Le Torrette is een mooi en rustig hotel gelegen aan het meer. De kamers zijn netjes en schoon. Het hotel wordt gerund door aardige en een behulpzame familie. Het eten is er erg lekker. Het is er niet massaal en dat maakt het verblijf wel zo prettig.

De omgeving is er schitterend,er zijn verschillende leuke plaatsen te bezoeken.

Het hotel leent zich er niet voor om er de hele dag te vertoeven,je moet er echt op uit.

Gezien de prijs kwaliteit verhouding verdiend het hotel een dikke voldoende.

Het was voor ons een aangename verrassing die zeker is aan te bevelen aan alleenstaande of stellen. Er is geen zwembad of strand gelegen aan het hotel. Zoals gezegd je moet erop uit willen.

Le Torrette is echt een aanrader.

Prima hotel met mooie ligging

D en R
20-8-2011

Wij zijn net terug van 9 dagen halfpension in Hotel Le Torette. Is ons prima bevallen. Heerlijk eten. Nette kamer. Een aardige familie die het de mensen naar hun zin wil maken. Goede service. Hotel ligt wel aan een drukke weg, maar heeft een mooi uitzicht op het meer. Dat maakt alles goed. Altijd toegang tot internet (gratis). Voldoende parkeergelegenheid. Goede ligging voor diverse tripjes met de auto. Kortom een aanrader voor een relaxte vakantie. Is minder druk dan het Gardameer. Wat ons prima is bevallen. Mooie omgeving.

Uiterst vriendelijk, rustige plaats.

Molenaar
19-8-2011

Hotel heeft een fantastisch uitzicht, ligt op een rustige plaats aan het meer. Heeft parkeerplaatse in de schaduw. Is minder druk dan Lecco, maar daar ben je met de fiets of auto wel vlot. Fietsen en motoren kunnen droog en afgesloten gestald worden. Traditioneel italiaans restaurant waar je zowel á la carte of, indien geboekt het pension menu kunt eten. Wij zaten 12 dagen half pension en hebben nooit de behoefte gehad om hier van af te wijken. Echt prima.

relaxed en goede sfeer

Yehudi Arnold
17-8-2011

Gerund door een bijzonder aardige Italiaanse familie.

Service is uitmuntend. erg hulpvaardig. Ze maken het er erg naar je zin.

Als je half pension boekt is aan te raden, erg goede smaak en gerechten.

Minpunten is wellicht de drukke weg, maar het hotel heeft een rustige sfeer,

zeker direct aan het mooie meer.

goede schone kamers, niet riant maar prima om te verblijven.

Oud omaatje elke dag op bezoek in haar auto bianci ( haar eerste auto)

Een waar schouwspel! Italie op en top!

Zeer vriendelijk personeel

Linda en Damian
6-8-2011

Het hotel is gelegen aan een prachtig meer. Het ligt wel aan een redelijk drukke weg. Het hotel ziet er goed verzorgd uit. Helaas zijn de kamers iets minder. Onze badkamer was behoorlijk gedateerd. De familie is zeer vriendelijk. In het hotel is zowel wifi als airconditioning aanwezig.

Goede plek voor uitstapjes naar Bergamo, Lugano, Bellagio en Milaan. Ook het plaatsje Lecco is erg gezellig.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Torrette in Pescate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Torrette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.