ItaliëLombardijePerledoVakantiehuizen PerledoVakantiehuis Farmhouse Castello di Vezio

Vakantiehuis Farmhouse Castello di Vezio

ItaliëLombardijePerledo

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Farmhouse Castello di Vezio voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Farmhouse Castello di Vezio

• 9darkyduck10-06-2009

Schitterend landgoed en huisjes

Afgelopen juni is mijn zus hier getrouwd. Zij en haar man hadden alle huisjes afgehuurd voor een lang weekend, we hebben dus alle huisjes etc. kunnen bekijken.

De weg naar het landgoed gaat steil omhoog via smalle, bochtige wegen. Op de fiets/wandelen naar Varenna kan, maar dat is een pittige tocht.

Varenna zelf is een leuk plaatsje om te vertoeven maar niet al te groot, je bent hier betrekkelijk snel uitgekeken. Met de boot kan je echter makkelijk andere plekken rond het comomeer bekijken.

Het uitzicht en ruimte op het landgoed is subliem maar voor kleine kinderen is er niet heel veel te doen, ook niet in Varenna. Het is er wel heel rustig en relaxed. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam maar verwacht geen 5 sterren service, als je echter zaken vraagt (handdoeken/wc papier) is dat geen probleem maar het is niet het hilton. De huisjes zelf zijn wel heel volledig en mooi ingericht. Vaatwasser, wasmachine etc. is allemaal aanwezig.

Vakantiehuis Farmhouse Castello di Vezio info

Veilig betalen met