Sorteren

Reviews over Pavia

Prima camping

Anouk
    15-8-2017

Prima camping voor een paar nachten. Mooi groen, veel schaduw. Vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair en leuk zwembad. Leuke speeltuintje voor de allerkleinsten. Wel erg veel muggen!

ruime plaatsen, toffe eigenaar, maar die muggen

Marco
    2-8-2017

Overal werden wij gestoken, door onze kleding heen zelfs, vooral 's-avonds. Per persoon 100 bulten. Zwembad tof, sanitair ook. Vooral doorgangscamping. Omgeving niet bijzonder, wel centraal tov Venetië (300 km) of Genua (120 km) of Comomeer (60 km).

stadscamping

Rian van Meel
    23-7-2017

Vriendelijk ontvangst maar wel rekening houden met de siesta van 14 tot 16.30 uur, dan is de poort dicht. Beschrijving sanitair is al beschreven in vorige recensies en klopt wel.Camping ligt vlak bij rivier met strandje (paar honderd meter lopen evenals de bakker). Voor degene die willen hardlopen er ligt een ideaal parcour langs de rivier km lang, wij zijn na 5 km omgekeerd. Bezoek Milaan is ideaal met de trein, het was wel even puzzelen welk perron en trein terug. Pavia is een gezellige studentenstad met 2 grote pleinen met terrassen

Fijne plek

Leontine
    10-7-2017

Omdat onze reis voorspoedig verliep waren we vlakbij Milaan. Dat leek ons geen geschikte camping en dus kwamen we hierop uit. We hebben 2 nachten gestaan en het was lekker bijkomen. Rustige camping, vriendelijke eigenaar, comfortabel en schoon sanitair. Ook eetgelegenheden genoeg vlakbij de camping voor als je niet wil koken. Van de stad hebben we niets gezien omdat we lekker wilden bijkomen. Wel zijn we naar de dichtbij gegelegen Decathlon en het winkelcentrum geweest.

Tip: neem muggen spul mee je wordt lekgeprikt! Echt een fijne stek verder!!

Zeer centraal en luxe hotel

Roy
    2-10-2016

Het hotel heeft een zeer luxe uitstraling en ook de kamers zijn prachtig en stijlvol ingericht.

De kamer is ruim maar staat wel vol. De badkamer is zeer groot met een prachtige douche. De kamer is een genot. Internet op de kamer werkt goed.

Het hotel ligt naast het station en op loopafstand van het centrum. Aan de balie zijn ze zeer vriendelijk!

Het ontbijt is redelijk. De ontbijtruimte is niet de meest gezellige ruimte van het hotel, en de keuze is beperkt.

Parkeren kan voor het hotel - dit wel op tijd aangeven want er is slechts een beperkt aantal plaatsen.

Door de mooie kamer en de uitstraling van het hotel, is dit hotel helemaal super en ik zou er zo weer naartoe gaan.

Pavia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews