Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Franciacorta Golf voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Franciacorta Golf in het Nederlands

Hotel 3*** ; moet zijn 2**

GERRIT
20-12-2015

Het hotel dateert uit de jaren ´70/´80. Daarna is er niets meer aan onderhoud gedaan. Vieze vlekken op de vloerbedekking ; gaten in de bekleding van de fauteuils ; douchen kan alleen in het ligbad ( levensgevaarlijk ) met gedateerde douchekop. Heel klein zakje doucheschuim. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen redelijk.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WifiGratis
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Franciacorta Golf in Paratico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Franciacorta Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.