Paratico

We hebben een aantal aanbieders voor Paratico voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Paratico voor je op een rij gezet:

Reviews over Paratico

Niet geschikt om met kinderen te gaan

J. Burgers,
    3-9-2010

Het hotel is een mooi hotel. Echter de kamers en dan met name de badkamers zijn aan renovatie toe. Bij het hotel is een mooi zwembad gelegen. Echter de badmeester heeft m.i. smetvrees. Als je naar het zwembad loopt wordt gekeken of je met 2 voeten door een voetenbadje loopt met e.e.a. ontsmettingsmiddel. Een paar keer per dag wordt dit ook gepoetst en ververst. Voor iedere zwembeurt moet je douchen. Als de badmeester dit niet heeft gezien, wordt je geacht opnieuw een douchebeurt te nemen alvorens in het zwembad te springen. Zwembad wordt ook gebruikt door bewoners van residence-complex. Dit zijn allen Italianen. Zij geven je een ongewenst gevoel aan het zwembad. Kinderen mogen alleen in het zwembad met een plasticbal gooien als ze "slowly" gooien. Het grasveld in de tuin mag niet betreden worden. Echter e.e.a. staat alleen in Italiaans vermeld! Personeel van hotel in behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt wordt echter maar mondjesmaat bijgevuld. Op de kamers zijn geen hotelregels aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Rustig hotel met prima ligging en zwembad

Heijkamp,
    9-8-2009

Net terug van een week in Ulivi. Een prima adres voor een korte vakantie of op doorreis. Heerlijk zwembad, goede kamers met stille airco. Ook de kamers aan de wegzijde zijn prima hoewel geen zwembadzicht. Heerlijk rustig adres, alleen in het weekeinde meer bezoekers, maar niet storend, voornamelijk Italianen die het grootste gedeelte van het hotel (het Residence-deel) als weekeindverblijf hebben. Doordeweeks amper mensen (1e week augustus!). Supermarkt tegenover het hotel, gratis parkeergarage eronder, dorp Sarnico met diverse restaurants op 200 m. Ontbijten kun je prima in bars aan het meer op ca. 150 m.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009