ItaliëLombardijePalazzagoPensions PalazzagoPension Agriturismo Cascina Ronchi

Pension Agriturismo Cascina Ronchi

ItaliëLombardijePalazzago

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Agriturismo Cascina Ronchi voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 3 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 3 reviews

Pension info

Meer pension infoTonen op kaart

3 Reviews over Agriturismo Cascina Ronchi

• 5Dees21-04-2012

We hadden beter verwacht en gehoopt. Viel tegen.

Mooie locatie. Aardige mensen. Prima kamer (wel zonder zeep, douchegel of shampoo). Boerderij met dieren.

Het eten viel tegen. We hebben 4 dagen half-pension gedaan (gemakkelijk met kind). 55 euro per dag extra, maar het eten was nauwelijks geschikt voor ons kind en daar werd ook geen rekening mee gehouden. We hebben vier avonden min of meer hetzelfde gegeten. Worst als antipasti (dat was prima), pasta uit een pak met matige saus (mwah), stoofvlees (daar heb je de derde keer echt héél erg genoeg van). We kregen geen groente, geen verse salade, geen vers brood, dus hebben we uiteindelijk om groente gevraagd en toen kregen we twee avonden een gestoofde venkelknol. Tja...

Voor het ontbijt geen vers brood, geen verse jus, geen fruit, geen fantastische Italiaanse koffie.

Het is vervelend om te zeggen want de mensen waren heel aardig, maar we hadden het gevoel dat overal op beknibbeld werd en dat er geen waar voor je geld geleverd werd.

Wij gaan er niet nog een keer heen.

• 10Stefania G.02-11-2011

Besser geht nicht!

Im Agriturismo Cascina Ronchi haben wir vier wunderschöne Tage verbracht. Wir sind sehr freundlich empfangen worden, obwohl wir sehr spät am Abend angekommen sind. Das Abendessen hat super geschmeckt. Die Räume waren sehr gemütlich und mit Geschmack eingerichtet. Alles passte zu einer alten traditionellen Cascina. 1+ auch für die Sauberkeit. Gastgeberin Giovanna ist nett, freundlich und unkompliziert. Mein 9 jähriger Sohn wurde jeden Tag am frühen Morgen zu "Ihrem Schatten". Er half beim Tierefüttern und hat viel über Ziege, Hühner und Hunde gelernt. Viel zu Schade, dass wir dort so kurze Zeit geblieben sind. Aber wir werden sicherlich wieder mal Urlaub bei der Caschina Ronchi machen. Grazie.

• 7Michel18-05-2010

Fijne plek om een paar dagen te verblijven

Wij hebben een paar dagen doorgebracht op agriturismo Cascina Ronchi, tijdens onze motorvakantie. Deze agriturismo ligt op een mooie plek net buiten Palazzago (ca 17km van Bergamo) aan het uiterste eind van een weg. Een prettige plek om een paar dagen door te brengen. De kamers zijn voorzien van privé douche en toilet, in ons geval ook met bidet. Er is voldoende kastruimte om spullen op te bergen, de kamers zijn ruim en schoon en de bedden zijn redelijk/goed. Het ontbijt is, zeker naar Italiaanse maatstaven, uitgebreid, met zoetigheden en een aantal hartige dingen als zelfgemaakte geitenkaas en zelfgemaakte worst. Daarnaast verse zelfgemaakte broodjes, koffie of thee naar wens en tijdens de maaltijd veel aandacht van Giovanna, de pensionhoudster. Buiten is het er mooi groen, er is een kleine plek voor kinderen om te spelen met enige speeltoestellen. Eigenaresse spreekt Italiaans, Duits, beetje Engels. Het is mogelijk om er warm te eten, maar alleen in het weekend.

Pension Agriturismo Cascina Ronchi info

Building information