Appartement Letizia

ItaliëLombardijeOssuccio

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Letizia voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 29 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 29 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

29 Reviews over Letizia

• 8R.05-09-2016

Mooi appartement met schitterend uitzicht

Mooi schoon en compleet appartement, met schitterend uitzicht op het meer. Leuk zwembad, zeker voor de kids. Nadeel was wel dat het zwembad maar tot 18.00 uur open is.

• 8Bouwman06-08-2015

Heerlijke plek

Wij hebben hier in juli 1 week verbleven. Ontzettend fijne plek. Kleinschalig wat door Nederlanders graag bezocht wordt. Schoon en ruim appartement met heerlijk terras. Klein zwembad met genoeg ligbedden, maar prima voor ons. Eigen parkeerplaats. In tegenstelling tot wat de touroperator aanbiedt....er zitten geen airco's in de appartementen (alleen als je een appartement op zolder hebt), dat was een teleurstelling voor ons omdat het wel in de folder aangeboden werd. Straat naast appartement kan door auto's en motoren rumoerig zijn. Winkels ed te bereiken door een steile straat naar beneden. Tip: neem anti-muggen crème mee.

• 9Brigit01-08-2015

Zeker een aanrader!

Wij hadden een prachtig groot appartement op de eerste verdieping met 2 grote terrassen. Zilverschoon! Leuk zwembadje. Mooi uitzicht op het Comomeer. Naar het meer toe ongeveer 15 min lopen. Aardige eigenaren. Omdat het bloedheet was (ook 's nachts) misten wij een airco, maar verder is dit complex zeer zeker de moeite waard!

• 8Frank20-09-2014

Mooie view, maar wel pittige kim

Een mooi ruim en schoon app dat mooi is gelegen (mooie view). Lopen naar het dorp is qua afstand niet ver, maar het het wel een redelijk stijle weg naar boven. Prima verblijf gehad.

• 9Chantal15-07-2014

Aanrader!

Erg mooi en ruim appartement wat erg mooi gelegen is met uitzicht op het Comomeer. Ruime goed ingerichte keuken met oven en magnetron. Ontzettend vriendelijke eigenaar! Nog nooit eerder zo vriendelijk ontvangen bij aankomst in een appartement. Hij gaf direct allerlei tips over leuke restaurantjes/uitjes in de buurt. Mooi zwembad met ligstoelen.

• 2Van der werff26-12-2013

Nooit meer

Appartement Letizia in Ossuccio. Wij dachten 2 weken te hebben geboekt in het nieuwe complex,via touroperator. Echter kwamen we in het oude huis tegenover het nieuwe complex. De ouders wonen boven dit appartement. 's Morgens vroeg al herrie (7 uur). Inrichting dramatisch, slechte bedden, te weinig stoelen op het balkon, schimmel op de muren in de badkamer, kapotte vloeren. Touroperator onwaardig. Check goed wat je boekt.

• 8Frank14-08-2013

Fantastische plek, rustig gelegen.

Fantastisch mooie appartementen, ruim en met zwembad. Ook een mooi uitzicht over het meer, maar wel ca 15-20 min lopen naar de supermarkt en kleine half uur naar het dorp Lenno (restaurants, ijsje, ed). Terugweg is een stijlen klim. App. is zeer mooi ingericht, luxe keuken en badkamer, met veel ruimte. Heel rustig gelegen. Keuken is geschikt om zelf te koken. Auto kan je in de garage parkeren. Gastvrouw/eigenaresse is er niet altijd, maar wij hebben hier geen last van gehad. Ze zijn zeer gastvrij. Tevens is er gratis wifi. App was zeer schoon en rustig gelegen. Geen airco maar je kan prima met deuren open slapen. Meer is leuk, boottocht aan te bevelen.

• 7Serrure Paul10-07-2013

Te mijden indien je een rustige vakantie wenst

Residence Letizia biedt werkelijk alle comfort met ruime, goed ingerichte appartementen én een niet te versmaden uitzicht op het Comomeer. De ligging is evenwel niet éénvoudig bereikbaar (zeer stijl en nauwe straten), "leve de GPS" :-) De Residence is absoluut niet geschikt voor personen die de rust opzoeken,doch uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen. Wij, alsook een ander ouder koppel,hadden weliswaar de pech met luidruchtige buren met zéér zéér luidruchtige kinderen en dit tot in de late uren. Gezellig op terras genieten, na een daguitstap, was dus zeker geen optie. De vernoemde afstanden tot a.o. de "supermercado" en Lenno zijn zwaar onderschat de afstanden van 300m zijn eerder 1500m (enkel)

• 10van der gun04-09-2012

fantatische plek

het appartement is heel netjes en modern

• 8Familie Markus07-08-2012

Prima!

Wij hebben een week doorgebracht in een appartement type C (op de begane grond) en die week is prima bevallen. Het appartement is ruim, schoon en is keurig ingericht. Het uitzicht is prachtig. Het complex heeft een - voor ons - groot genoeg en lekker zwembad. Helaas is er verder geen "vermaak" voor kinderen (een trampoline zou bijvoorbeeld al voldoende zijn). Ander nadeel is dat je bijna overal de auto voor nodig hebt omdat de weg maar het complex nogal steil is. Dus even het dorp inlopen is er helaas niet bij...

Appartement Letizia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij