Appartement Letizia

Kleine hotels
Appartement Letizia
8,2

29 reviews over Appartement Letizia in het Nederlands

Mooi schoon en compleet appartement, met schitterend uitzicht op het meer. Leuk zwembad, zeker voor de kids. Nadeel was wel dat het zwembad maar tot 18.00 uur open is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke plek

Bouwman
6-8-2015

Wij hebben hier in juli 1 week verbleven. Ontzettend fijne plek. Kleinschalig wat door Nederlanders graag bezocht wordt. Schoon en ruim appartement met heerlijk terras. Klein zwembad met genoeg ligbedden, maar prima voor ons. Eigen parkeerplaats. In tegenstelling tot wat de touroperator aanbiedt....er zitten geen airco's in de appartementen (alleen als je een appartement op zolder hebt), dat was een teleurstelling voor ons omdat het wel in de folder aangeboden werd. Straat naast appartement kan door auto's en motoren rumoerig zijn. Winkels ed te bereiken door een steile straat naar beneden. Tip: neem anti-muggen crème mee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zeker een aanrader!

Brigit
1-8-2015

Wij hadden een prachtig groot appartement op de eerste verdieping met 2 grote terrassen. Zilverschoon! Leuk zwembadje. Mooi uitzicht op het Comomeer. Naar het meer toe ongeveer 15 min lopen. Aardige eigenaren. Omdat het bloedheet was (ook 's nachts) misten wij een airco, maar verder is dit complex zeer zeker de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Letizia voor je op een rij gezet:

Mooie view, maar wel pittige kim

Frank
20-9-2014

Een mooi ruim en schoon app dat mooi is gelegen (mooie view). Lopen naar het dorp is qua afstand niet ver, maar het het wel een redelijk stijle weg naar boven. Prima verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Aanrader!

Chantal
15-7-2014

Erg mooi en ruim appartement wat erg mooi gelegen is met uitzicht op het Comomeer. Ruime goed ingerichte keuken met oven en magnetron. Ontzettend vriendelijke eigenaar! Nog nooit eerder zo vriendelijk ontvangen bij aankomst in een appartement. Hij gaf direct allerlei tips over leuke restaurantjes/uitjes in de buurt. Mooi zwembad met ligstoelen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Nooit meer

Van der werff
26-12-2013

Appartement Letizia in Ossuccio.

Wij dachten 2 weken te hebben geboekt in het nieuwe complex,via touroperator.

Echter kwamen we in het oude huis tegenover het nieuwe complex. De ouders wonen boven dit appartement. 's Morgens vroeg al herrie (7 uur). Inrichting dramatisch, slechte bedden, te weinig stoelen op het balkon, schimmel op de muren in de badkamer, kapotte vloeren.

Touroperator onwaardig. Check goed wat je boekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastische plek, rustig gelegen.

Frank
14-8-2013

Fantastisch mooie appartementen, ruim en met zwembad. Ook een mooi uitzicht over het meer, maar wel ca 15-20 min lopen naar de supermarkt en kleine half uur naar het dorp Lenno (restaurants, ijsje, ed). Terugweg is een stijlen klim. App. is zeer mooi ingericht, luxe keuken en badkamer, met veel ruimte. Heel rustig gelegen. Keuken is geschikt om zelf te koken. Auto kan je in de garage parkeren. Gastvrouw/eigenaresse is er niet altijd, maar wij hebben hier geen last van gehad. Ze zijn zeer gastvrij. Tevens is er gratis wifi. App was zeer schoon en rustig gelegen. Geen airco maar je kan prima met deuren open slapen. Meer is leuk, boottocht aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Te mijden indien je een rustige vakantie wenst

Serrure Paul
10-7-2013

Residence Letizia biedt werkelijk alle comfort met ruime, goed ingerichte appartementen én een niet te versmaden uitzicht op het Comomeer.

De ligging is evenwel niet éénvoudig bereikbaar (zeer stijl en nauwe straten), "leve de GPS" :-)

De Residence is absoluut niet geschikt voor personen die de rust opzoeken,doch uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen.

Wij, alsook een ander ouder koppel,hadden weliswaar de pech met luidruchtige buren met zéér zéér luidruchtige kinderen en dit tot in de late uren.

Gezellig op terras genieten, na een daguitstap, was dus zeker geen optie.

De vernoemde afstanden tot a.o. de "supermercado" en Lenno zijn zwaar onderschat de afstanden van 300m zijn eerder 1500m (enkel)

Gereisd met partner in juni 2013

fantatische plek

van der gun
4-9-2012

het appartement is heel netjes en modern

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prima!

Familie Markus
7-8-2012

Wij hebben een week doorgebracht in een appartement type C (op de begane grond) en die week is prima bevallen. Het appartement is ruim, schoon en is keurig ingericht. Het uitzicht is prachtig.

Het complex heeft een - voor ons - groot genoeg en lekker zwembad. Helaas is er verder geen "vermaak" voor kinderen (een trampoline zou bijvoorbeeld al voldoende zijn).

Ander nadeel is dat je bijna overal de auto voor nodig hebt omdat de weg maar het complex nogal steil is. Dus even het dorp inlopen is er helaas niet bij...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Letizia in Ossuccio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Letizia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.