Sorteren

Reviews over Ossuccio

Mooi appartement met schitterend uitzicht

R.
    5-9-2016

Mooi schoon en compleet appartement, met schitterend uitzicht op het meer. Leuk zwembad, zeker voor de kids. Nadeel was wel dat het zwembad maar tot 18.00 uur open is.

Heerlijke plek

Bouwman
    6-8-2015

Wij hebben hier in juli 1 week verbleven. Ontzettend fijne plek. Kleinschalig wat door Nederlanders graag bezocht wordt. Schoon en ruim appartement met heerlijk terras. Klein zwembad met genoeg ligbedden, maar prima voor ons. Eigen parkeerplaats. In tegenstelling tot wat de touroperator aanbiedt....er zitten geen airco's in de appartementen (alleen als je een appartement op zolder hebt), dat was een teleurstelling voor ons omdat het wel in de folder aangeboden werd. Straat naast appartement kan door auto's en motoren rumoerig zijn. Winkels ed te bereiken door een steile straat naar beneden. Tip: neem anti-muggen crème mee.

Zeker een aanrader!

Brigit
    1-8-2015

Wij hadden een prachtig groot appartement op de eerste verdieping met 2 grote terrassen. Zilverschoon! Leuk zwembadje. Mooi uitzicht op het Comomeer. Naar het meer toe ongeveer 15 min lopen. Aardige eigenaren. Omdat het bloedheet was (ook 's nachts) misten wij een airco, maar verder is dit complex zeer zeker de moeite waard!

Mooie view, maar wel pittige kim

Frank
    20-9-2014

Een mooi ruim en schoon app dat mooi is gelegen (mooie view). Lopen naar het dorp is qua afstand niet ver, maar het het wel een redelijk stijle weg naar boven. Prima verblijf gehad.

Aanrader!

Chantal
    15-7-2014

Erg mooi en ruim appartement wat erg mooi gelegen is met uitzicht op het Comomeer. Ruime goed ingerichte keuken met oven en magnetron. Ontzettend vriendelijke eigenaar! Nog nooit eerder zo vriendelijk ontvangen bij aankomst in een appartement. Hij gaf direct allerlei tips over leuke restaurantjes/uitjes in de buurt. Mooi zwembad met ligstoelen.

Ossuccio scoort een 7 uit 10, op basis van 8 reviews