Bed and Breakfast Cassinazza

We hebben een aantal aanbieders voor Cassinazza voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Cassinazza in het Nederlands

Mooi gelegen agriturismo

Jolanda, 3-8-2012

Rustig in de natuur gelegen agriturismo, waar we hebben overnacht op doorreis naar midden Italie. Mooi kamer, perfect voor ons gezin met 5.

fijne plek met kleine kinderen, we zijn er drie dagen gebleven. Heerlijk koffie drinken op het terras terwijl de kinderen spelen in de speeltuin. Een aanrader!

Geweldige agriturismo!

Linda Verkooij, 4-9-2009

Wij zijn hier half juli voor 1 dag en nacht geweest op doorreis naar Toscane en dat is ons zeer goed bevallen, we wilden nog wel een paar dagen blijven! Prachtig oude boerderij omgebouwd tot B&B, zeer klantvriendelijk en zalig eten.

De ligging is ook heel mooi, een kilometer of 6 van het Comomeer vandaan, erg leuk. De B&B is bereikbaar via een prachtig bospad, een belevenis op zich.

Om de B&B is heel veel ruimte om te spelen, een prachtig landgoed met paarden, een ezel en geitjes en een leuke speeltuin voor de kinderen.

Ze hebben erg goede familiekamers met 7 bedden en een grote badkamer. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Cassinazza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cassinazza in Orsenigo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cassinazza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cassinazza scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.