Camping Lido di Monvalle

Met oudere kinderen

Heerlijk gehad!!

Jacqueline Post
4-9-2018

Prima camping, klein niet zo druk .

Stacaravan is prima maar mag wel een update gebruiken. Het restaurant vonden wij wel erg lekker lekkere pizza maar ook vis en vlees. Het personeel op de camping en in het restaurant was erg vriendelijk! Zag in een vorig verslag dat ze onbeschoft waren, nou, sorry bij ons echt niet!

Vrijdag , zaterdag en zondag heel druk in de bar met mooie dansvloer. De dorpen er omheen lopen echt uit! Iedereen komt dansen op de camping. Salsadansen, linedance en stijldansen, met de eerste noot en de grote dansvloer staat helemaal vol.Wij vonden het super leuk om te zien en het is echt gezellig. En dan de dames van de kidsclub deden het ook leuk. Ze waten overdag druk met spelletjes en in de avond met de vrolijke dansjes.. dus wij vonden het er heerlijk..

Jammer, teveel lawaai !

Sonja
13-8-2018

Ik ben t helemaal eens met de vorige schrijvers die ook in aug zijn gegaan.

Meer is O.K, stacaravan ook. Wel hutje mutje maar redelijk gezellig straatje van sta caravans.

Maar er is vanaf 21 uur enorm veel onrust, lawaai tot vaak 0.30 uur. Van alle locals uit de diverse dorpen die gezellig naar het campingtestaurant gaan en uiteindelijk vertrekken met veel lawaai, geschreeuw en getoeter. Is bijna elke avond. Echt veel te onrustig. Dus lawaai tot 1 uur s nachts minstens.

Jammer, de omgeving is prachtig.

Geen aanrader dus !

Wat een herrie !!!!

Ihs
12-8-2018

Kleine simpele camping

Direct aan het meer

Weinig in omgeving te doen

Prima stacaravan

Maar wat een herrie!!!! Tot ,s avonds diep in de nacht, mega harde muziek wat werkelijk niet te dien is.

Las hier veel klachten over maar camping doet er blijkbaar niets aan!

We hadden om een rustige plaats gevraagd, staan naast de parkeerplaats met grind waar de mensen na sluitingstijd, van het restaurant, 2.00 uur met veel kabaal wegrijden.

Enorm jammer dat de camping zich niet wat meer aantrekt van deze klachten, voor je rust moet je hier niet zijn, we zitten er nu en wordt de vijfde avond/nacht met ergernis door het lawaai

Geen aanrader maar afrader

Anoniem
8-8-2018

Geen aanrader. Veel locals en ontzettend onbeschoft personeel. Verouderde stacaravans. Veel muggen, geen animatie voor pubers en volwassenen. Vuil meer hebben er een gebroken glas uitgehaald. Geen campingwinkel. Spreken alleen Italiaans.

Touroperator geen aanrader. Geen communicatie over hoe en wat. Bij uitchecken ineens nog allerlei kosten betalen die van de borg werden afgehaald zodat we zelfs na moesten betalen. Hadden flink schoon gemaakt maar moesten gewoon €30 schoonmaakkosten betalen. Slecht gevoel aan overgehouden.

kleine camping, prachtig aan het meer

Christa
5-1-2018

Het is een kleine camping met een eigen 'strandje' naar het Lago Maggiore. Hier heb je alle ruimte met een prachtig uitzicht. Wij zaten 5 dgn in de zomervakantie in een stacaravan. Prima caravan, netjes ingericht, airco tegen betaling, schoon. Veel NL op de camping te vinden. Iedere avond is er gezelligheid bij het restaurant/ cafe. Wij hoorden de gezelligheid (muziek vooral) tot omstreeks 23 uur. De kinderen vonden het fantastisch, maar konden daardoor vaak niet eerder naar bed.

De speeltoestellen zijn niet veel waard (onze kinderen zijn 6 en 8)

Helaas geen zwembad.

Voor ons was 5 dgn voldoende, maar het is een mooie plek en wellicht een tweede bezoek waard.

Authentiek Italiaans met mooi grasveld aan meer

Frits Hoff
25-9-2017

Gezellige camping met schaduw en zon, gratis ligbedden op grasveld aan het meer. Openbaar strandje met zand iets verderop (betaald?) maar bij het grasveld kun je ook zwemmen.

's Ochtends brood halen bij receptie (na bestelling), 's avonds lekker en betaalbaar eten in het restaurant. Reserveer een tafel bij het raam, prachtig uitzicht op ondergaande zon boven de bergen aan overkant meer. Vriendelijke bediening.

Sanitair sterk verouderd, deuren van douches die niet dicht gaan etc, maar schoon. De vele vaste Italiaanse bewoners van de camping zal het niet veel uitmaken.

Dorpje flink verderop waar niet veel te doen is. Mooi wandelpad naar het strandje door de natuur.

Oud, slecht en niet voor herhaling vatbaar

anoniem
4-9-2017

Erg verouderde stacarvan. De bedden waren doorgezakt en provisorisch gemaakt. Inrichting oudbollig en muf. Slecht schoongemaakt. Het vriesvak was een brok ijs. Verder waren de meeste speeltoestellen van de kinderen op het terrein kapot of in erg slechte staat. Geen aanrader. Zonde van je geld.

Wij hadden een caravan gehuurd bij een touroperator. Deze was comfortabel en zeer schoon. De camping op zich zelf is klein, maar zeer gezellig. Het heeft geen zwembad, maar vanaf het grote terras kan je zo (via zandstrand) het heldere meer in. Het restaurant is zeer aan te bevelen. Goed eten voor een redelijke prijs. Personeel zeer vriendelijk (voornamelijk bij de receptie). We waren hier 7 dagen, maar heb spijt dat ik niet voor een langere periode geboekt heb. Denk er aan om hier weer terug te komen. Deze camping is een echte aanrader.

fantastisch

Fam. Relou
17-8-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een heerlijke tussenstop

Maaike
10-8-2016

Vanaf de camping spring je zo het meer in. Zicht over het meer geweldig, zeker als het helder is en je ziet de Alpen in de verte. Iets verder van de camping loop je in 10 minuten naar een aardig strandje waar je prima een dag kunt toeven. Het restaurant heeft geweldige pizza's. Ook maken ze zelf brood, welke je avond er voor kunt bestellen.

In het weekend 's avonds wat lawaai vanwege de locals die feest vieren in het restaurant. Wel sfeervol en je bent dan echt in Italië!

Door de week lekker rustig.

Caravan prima, airco goed en bedden lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido di Monvalle in Monvalle (Lago Maggiore) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido di Monvalle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.