Hotel Eden

ItaliëLombardijeMontichiari

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Eden voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Eden

• 8Philip09-08-2009

Aanrader

2 tal dagen verbleven in hotel Eden. Rustig kleinschalig hotel dicht tegen het centrum van Salo, prima service en vriendelijke ontvangst. Afwisselend en goed ontbijt.

• 8Thea29-07-2009

Leuk hotel voor weinig geld

We zijn 4 dagen in dit hotel geweest, prima uitvalsbasis voor onze ontdekkingsreis rond het gardameer. Vanuit Salo kun je alle kanten uit. Onze kinderen stonden op de camping in San Felice del Bernaco wat maar een klein stukje rijden was. Hotel kamer prima, Alles geregeld via internet, zelfs parkeerplek. Kortom een aanrader voor een prima prijs.

• 8Herman en Karla07-06-2009

absolute aanrader!!

Prima hotel, hartje salo! Je steekt de weg over en bent in het gezellige centrum van het stadje, 50 meter van het busstation en 100 meter van de gezellige 4,5 km lange boulevard! Royale kamers, sommige met balkon, en goede badkamers. Vraag wel een kamer aan de achterzijde, heerlijk rustig en geen hinder van het verkeerslawaai aan de voorzijde. Keurig ontbijt, verse broodjes, roggebrood, beschuit, vleeswaren, kaas, muesli, fruit, toetjes, enz. Zeer vriendelijke mensen. Geen nederlandse t.v. zenders. Kortom een echte aanrader!!

• 8Fam Velthuis23-09-2008

Zeer goed stadshotel

Prima hotel, ligging midden in het gezellige Salò. Het Gardameer ligt maar 100 meter van het hotel. De eigenaren waren hele gastvrije vriendelijke mensen. de kamers zagen er netjes uit, het ontbijt was gewoon perfekt! ( niet Italiaans)Je kon het zo gek niet bedenken wat er allemaal was, van cakes, tot verse croissantjes, verse melkprodukten en allerlei soorten drinken. Een echte aanrader!

• 8Jos en Astrid Velthuis22-09-2008

Een prima stads en/of overnachtingshotel

een prima overnachtingshotel, midden in de stad, niet ver van het meer. De kamers zien er verzorgd en schoon uit. De ontvangst was warm, en correct. Het ontbijt was super goed en uitgebreid met klasse produkten. Als de gelegenheid zich voordoet zullen we dit hotel, met de vriendelijke eigenaren, zeker weer aandoen. Salò is overigens een gezellige stad .

Hotel Eden info

Facilities