Appartement Borgo Franciacorta (Villa Gradoni)

Appartement Borgo Franciacorta (Villa Gradoni)

8.2Fantastisch

Italië, Lombardije, Monticelli Brusati

8.2Fantastisch

• 7.4Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

29 reviews over Appartement Borgo Franciacorta (Villa Gradoni)

• 10Maagdenberg03-08-2017

Fantastische plek voor een fijne vakantie!

Bijna is onze 7e keer vakantie bij franciacorta voorbij. Weer hebben we erg genoten en de kids willen volgend jaar weer terug! Wat een vriendelijke italiaanse mensen. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om je een fijne vakantie te bezorgen. In de omgeving zijn veel leuke dingen om te doen en voldoende eetgelegenheden om naar toe te gaan. Het iseomeer, de outlet en de ijssalon in Ome. Prima appartementen om een leuke vakantie in de hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Bello13-08-2015

Lekker onthaasten

Drukte en animatieteams vind je hier niet. Wel altijd plek op een bedje bij het zwembad. Het 4-persoonsappartement waar wij verbleven was op de 2e verdieping. Groot balkon, genoeg privacy. Koffiekopjes leken van een poppenserviers en op een 2-pitskookplaat is het wat behelpen, maar verder prima. We hebben genoten. Winkel op paar minuten rijden van de Borgo. Meer dan genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Ivo Poll15-07-2015

top resort en omgeving

We hebben een heerlijke vakantie gehad in de gerestaureerde Villa. Sporen van eeuwen geleden, maar compleet gerestaureerd met moderne appartementen.

Iets weinig ruimte in de keuken en bedbank is vooral geschikt voor de kinderen.

Heerlijk bij het zwembad gelegen en op het eigen terras aan de achterkant van het huis. Met uitzicht op de dorpsbewoners die ook elke avond voor het huis zaten.

Genoten van de champagne (onze favoriet is de Diamont en de rose brut) en merlot. Heerlijk geluncht in het restaurant; voor de kinderen hoef je niet apart te bestellen - vraag extra borden en ze kunnen heerlijk mee eten van wat ze lekker vinden. Je hoeft dus niet weg en met het warme weer was dat ideaal. Dagje naar Monte Isola, Brescia en Iseo. Onze zoon heeft lekker twee dagen gevoetbald met jongens uit het dorp (groot kunstgras veld in Monticelli - ook een heerlijke ijssalon en prima super).

Echt een prachtig complex!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Angela van Reem27-06-2015

Topper!!!!

wij hadden 6 pers verdieping, wat oud ingericht maar alles aanwezig, vrienden van ons hadden een 2 pers, gloednieuw licht ingericht ! Ligging grandioos erg schoon, super zwembad, resataurant prima! Erg aardig,En fantastisch dat onze Afghaanse windhonden mee mochten!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Harry10-08-2014

Geweldige vakantie! Echte aanrader.

Wij hebben hier een geweldige week gehad. Gezin met 2 kinderen (5 en 8 jaar). Het was volgeboekt, maar er was altijd voldoende plek bij het zwembad. Wij zijn er helemaal tot rust gekomen. De mensen bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken ook Engels. Inrichting was prima. Bij sommige ramen waren er zelfs horren. Konden we 's nachts de ramen open houden. Wij hadden buren, maar deze helemaal niet gehoord.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10familie U18-06-2014

wat een geweldige en heerlijke ervaring!

Wij die altijd hardop roepen nooit terug te gaan naar een eerder vakantieverblijf gaan inmiddels voor het 4e jaar naar Villa gradoni wat een heerlijk gevoel van thuis komen elk jaar weer, prachtige schone ruime appartementen met een heerlijk terras, elke dinsdagmiddag heerlijke franciacorte wijn proeven in de eigen wijnkelders , de kinderen willen niet anders dan terug naar Christina onze mooie en lieve receptioniste ... Wat is er veel te zien in de omgeving heerlijke klautertochten in de omgeving , en varen op het Iseomeer, een zelfgemaakte pizza eten bij de plaatselijke pizzeria en tot s -avond laat heerlijk "chillen" met de andere Kids !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Thomas A.31-01-2013

Heerlijk rustige vakantie

Afgelopen zomer hebben wij met het gezin en een aantal vrienden twee appartementen op dit terrein gehuurd. Zowel wij, onze vrienden, als de kids hebben het erg naar ons zin gehad. De appartementen waren erg netjes en schoon. De kinderen vermaakten zich prima bij het zwembad en in de speeltuin. Als volwassenen kregen we o.a. een rondleiding door de wijnkelders en hebben daarna met de eigenaar een lekker glaasje wijn gedronken. Daarnaast is het huren van een speedboot op het Iseomeer een aanrader. Hier hoef je zelfs geen vaarbewijs voor te hebben!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 3jan bouman27-07-2012

VINEXwijkturismo geen Agriturismo

Heeft niks met Agriturismo te maken door elektrisch hekwerken, ikea inrichting en alles tot in detail bestemd en ontworpen. Geen binding met agrarische omgeving, geen persoonlijke binding met eigenaar. Ligt langs rondweg die je hoort ipv de krekels. Geen gras tussen de tenen maar tegels en weinig privacy

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 9yvonne06-08-2011

heerlijk verblijf

mooi verblijf.prima onderhouden en erg schoon. wij hadden een appartement op de boven verdieping. geen eigen terras of balkon maar onderaan de trap om de hoek een groot overkapt zit gedeelte.het complex is erg mooi en er is genoeg te doen voor kinderen.wifi alleen bij de receptie .broodjes service prima geregeld en niet duur. wij hebben in ieder geval genoten van ons verblijf daar!verona op een uurtje,venetie twee uur met de auto.milaan met de trein gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9L en A18-07-2011

Geweldige plek

Appartementen zo goed als nieuw, groot, koel en luxe. Bijna allemaal hebben ze een overdekt terras of een hele grote parasol. Je waant je in de middeleeuwen qua locatie maar dan wel met alle gemakken van nu. Er wonen in het complex ook gewoon Italianen wat de sfeer ten goede komt, uiteraard zijn Italianen nou eenmaal luidruchtig 's avonds. Nadeel: geen horren en internet alleen op de laptop van de receptie (9-12 en 14-18u). Wandelmogelijkheden vanaf het terrein beperkt, met de auto 8 minuten naar Iseo.

Gereisd met partner in juni 2011

2 tips over Appartement Borgo Franciacorta (Villa Gradoni)

• Harry, 10-08-2014

Op maandagmiddag hebben wij een rondleiding gekregen door de wijnmakerij, met wijn proeven. Een echte aanrader. Je kunt een dagkaart kopen voor de boot op het Iseomeer.

• Ivo Poll, 15-07-2015

Champagne en het restaurant van Villa Gradoni

0 vragen over Appartement Borgo Franciacorta (Villa Gradoni)

Appartement Borgo Franciacorta (Villa Gradoni) info

• Aantal personen2 tot 4