Sorteren

Reviews over Monticelli Brusati

Fantastische plek voor een fijne vakantie!

Maagdenberg
    3-8-2017

Bijna is onze 7e keer vakantie bij franciacorta voorbij. Weer hebben we erg genoten en de kids willen volgend jaar weer terug! Wat een vriendelijke italiaanse mensen. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om je een fijne vakantie te bezorgen. In de omgeving zijn veel leuke dingen om te doen en voldoende eetgelegenheden om naar toe te gaan. Het iseomeer, de outlet en de ijssalon in Ome. Prima appartementen om een leuke vakantie in de hebben.

Lekker onthaasten

Bello
    13-8-2015

Drukte en animatieteams vind je hier niet. Wel altijd plek op een bedje bij het zwembad. Het 4-persoonsappartement waar wij verbleven was op de 2e verdieping. Groot balkon, genoeg privacy. Koffiekopjes leken van een poppenserviers en op een 2-pitskookplaat is het wat behelpen, maar verder prima. We hebben genoten. Winkel op paar minuten rijden van de Borgo. Meer dan genoeg te doen in de omgeving.

top resort en omgeving

Ivo Poll
    15-7-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad in de gerestaureerde Villa. Sporen van eeuwen geleden, maar compleet gerestaureerd met moderne appartementen.

Iets weinig ruimte in de keuken en bedbank is vooral geschikt voor de kinderen.

Heerlijk bij het zwembad gelegen en op het eigen terras aan de achterkant van het huis. Met uitzicht op de dorpsbewoners die ook elke avond voor het huis zaten.

Genoten van de champagne (onze favoriet is de Diamont en de rose brut) en merlot. Heerlijk geluncht in het restaurant; voor de kinderen hoef je niet apart te bestellen - vraag extra borden en ze kunnen heerlijk mee eten van wat ze lekker vinden.

Je hoeft dus niet weg en met het warme weer was dat ideaal. Dagje naar Monte Isola, Brescia en Iseo. Onze zoon heeft lekker twee dagen gevoetbald met jongens uit het dorp (groot kunstgras veld in Monticelli - ook een heerlijke ijssalon en prima super).

Echt een prachtig complex!

Topper!!!!

Angela van Reem
    27-6-2015

wij hadden 6 pers verdieping, wat oud ingericht maar alles aanwezig, vrienden van ons hadden een 2 pers, gloednieuw licht ingericht ! Ligging grandioos erg schoon, super zwembad, resataurant prima! Erg aardig,En fantastisch dat onze Afghaanse windhonden mee mochten!

Geweldige vakantie! Echte aanrader.

Harry
    10-8-2014

Wij hebben hier een geweldige week gehad. Gezin met 2 kinderen (5 en 8 jaar). Het was volgeboekt, maar er was altijd voldoende plek bij het zwembad. Wij zijn er helemaal tot rust gekomen. De mensen bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken ook Engels.

Inrichting was prima. Bij sommige ramen waren er zelfs horren. Konden we 's nachts de ramen open houden. Wij hadden buren, maar deze helemaal niet gehoord.

Monticelli Brusati scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews