Kleine hotelsWeer vandaag18°15°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Zurigo voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Zurigo in het Nederlands

Prima locatie en een aangename service.

GJ
20-2-2017

Voor een stadsbezoek is dit hotel uitstekend: vlakbij de metro en op ca. 400 meter van het domplein. Vriendelijke service door medewerkers die je herkennen. De hotelkamer is schoon, ook het sanitair en de ligging aan de achterzijde is heerlijk rustig. Het ontbijt is voldoende gevarieerd.

Wat beter kan? dat is de slechte WiFi.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed gelegen hotel

amajo
25-2-2012

De ligging van het hotel is uitstekend, midden in het centrum op wandelafstand van de dom van Milaan en andere bezienswaardigheden, je kan ook tram 16 naar de dom of andere bestemmingen nemen of vlakbij naar het metro-station Missori gaan. Het hotel bevindt zich in een veilige en rustige omgeving : vooral kantoorgebouwen en winkels in de buurt. We kregen een kamer toegewezen op de tweede verdieping maar die vonden we niet zo goed, we kregen zonder problemen een kamer op het gelijkvloers toegewezen die ruim was met een heel ruime badkamer (douche). Kamer werd dagelijks schoongemaakt en handdoeken dagelijks vervangen (indien gewenst). Het ontbijt was uitgebreid zeker naar Italiaanse normen. We zijn heel tevreden over het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zurigo in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zurigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.