Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Zurigo voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Zurigo in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis voor een citytrip in Milaan

Peter
9-4-2012

Hotel Zurigo ligt op wandelafstand van de Dom en de winkelstraten. Op 100m ligt een metrohalte (Missori). Mensen aan het onthaal zijn vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was niet zo groot, maar wel elke dag netjes gepoetst. De badkamer was heel netjes. Ontbijt is ook in orde. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2012

Uitstekend hotel

wouter
3-1-2011

Perfect hotel voor een stedentripje Milaan. Vlakbij gelegen metro station. Service aan de balie is uitstekend. Ze kunnen je van goede informatie voorzien hoe je het best de stad kunt bekijken en hoe je overal komt. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel goed geregeld. Warm eten is niet mogelijk. Kamers worden uitstekend schoongemaakt. Gewoon een prettig hotel.

Gereisd Met partner in Thu Dec 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zurigo in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zurigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.