Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
7,3

8 reviews over Hotel Zurigo in het Nederlands

Prima locatie en een aangename service.

GJ
20-2-2017

Voor een stadsbezoek is dit hotel uitstekend: vlakbij de metro en op ca. 400 meter van het domplein. Vriendelijke service door medewerkers die je herkennen. De hotelkamer is schoon, ook het sanitair en de ligging aan de achterzijde is heerlijk rustig. Het ontbijt is voldoende gevarieerd.

Wat beter kan? dat is de slechte WiFi.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bestolen !

Nicole
8-9-2015

Portemonee op kamer laten liggen en na terugkomst van de ontbijtruimte was hij verdwenen . Verder is het Hotel oké , maar je mag niks van waarde op de kamer laten liggen .

Gereisd Met vrienden in september 2015

Aanrader

Rene
25-11-2013

Hotel Zurigo ligt op enkele minuten wandelen van het grote San Marco Plein. In de omgevimng niet al te veel restaurants. Dat is even zoeken. Ontbijt is meer dan prima. Kamers ruim en schoon. Personeel vriendelijk. Prima voor een stedentrip. Met WIFI.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Ideale uitvalsbasis voor een citytrip in Milaan

Peter
9-4-2012

Hotel Zurigo ligt op wandelafstand van de Dom en de winkelstraten. Op 100m ligt een metrohalte (Missori). Mensen aan het onthaal zijn vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was niet zo groot, maar wel elke dag netjes gepoetst. De badkamer was heel netjes. Ontbijt is ook in orde. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2012

Goed gelegen hotel

amajo
25-2-2012

De ligging van het hotel is uitstekend, midden in het centrum op wandelafstand van de dom van Milaan en andere bezienswaardigheden, je kan ook tram 16 naar de dom of andere bestemmingen nemen of vlakbij naar het metro-station Missori gaan. Het hotel bevindt zich in een veilige en rustige omgeving : vooral kantoorgebouwen en winkels in de buurt. We kregen een kamer toegewezen op de tweede verdieping maar die vonden we niet zo goed, we kregen zonder problemen een kamer op het gelijkvloers toegewezen die ruim was met een heel ruime badkamer (douche). Kamer werd dagelijks schoongemaakt en handdoeken dagelijks vervangen (indien gewenst). Het ontbijt was uitgebreid zeker naar Italiaanse normen. We zijn heel tevreden over het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel

wouter
3-1-2011

Perfect hotel voor een stedentripje Milaan. Vlakbij gelegen metro station. Service aan de balie is uitstekend. Ze kunnen je van goede informatie voorzien hoe je het best de stad kunt bekijken en hoe je overal komt. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel goed geregeld. Warm eten is niet mogelijk. Kamers worden uitstekend schoongemaakt. Gewoon een prettig hotel.

Gereisd Met partner in Thu Dec 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

goede ligging, je moet alleen niet teveel tijd in de

MH
7-9-2006

goede ligging, je moet alleen niet teveel tijd in de kamers doorbrengen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2006
2005

Goed klein hotel voor een weekendje Milaan

Paul Aarts
20-6-2005

Goed klein hotel voor een weekendje Milaan. Zeer centraal gelegen, vlakbij de Dom.

Gereisd Anders in juni 2005

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zurigo in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zurigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.