Hotel Una Maison

We hebben een aantal aanbieders voor Una Maison voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Una Maison in het Nederlands

Fantastisch hotel voor shoppen+bekijken van Milaan

J. Rasing
31-12-2010

Hotel is vlakbij de Dom en winkelstraten - hartje centrum dus (voor mensen met eigen vervoer dus geen aanrader). Wij kwamen via luchthaven Malpensa binnen en gingen via Linate. Door ligging vlak bij metro, was dit met openbaar vervoer prima te doen. Kamers zien er nieuw, keurig, schoon en verzorgd (wit design) uit. De kamers zijn relatief groot. De badkamer is top! Hotel kent slechts ca. 25 kamers, maar is hierdoor zeer sfeervol. Personeel is zeer correct en behulpzaam. Een restaurant of bar ontbreekt helaas. Wel is ontbijt op bed Eur 15,- p.p. een prima alternatief.

Gereisd Met partner in Thu Dec 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Una Maison in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Una Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.