Hotel Una Hotel Tocq

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Una Hotel Tocq voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 7 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Una Hotel Tocq

• 8Marloes23-05-2017

Super

Prima ligging van hotel Tocq. Dicht bij Metro en Hop on Hop off bus, ideaal dus. Ook restaurants rond de deur. Zeer goede, schone kamers (en bedden) en heerlijke badkamer. Ontbijt ook zeer uitgebreid. Behulpzame mensen bij de receptie. Een aanrader dus. Het ideale hotel voor een stedentrip naar Milaan.

• 10C.04-08-2016

Een aanrader!

Mijn vriend en ik verbleven 2 nachten in dit hotel. We werden zeer vriendelijk onthaald bij aankomst. Het personeel sprak heel goed Engels. De kamers waren zeer netjes. Alles was ook aanwezig. Fijn dat de minibar bij aankomst goed gevuld was. Alles stond lekker fris na een vlucht was dit wel welkom. In het hotel kregen we ook wat extra uitleg over hoe we met de metro naar het centrum konden. Dit was heel makkelijk! Metro ligt op 2 minuten wandelen van het hotel. Het ontbijtbuffet was zeer lekker. Alles was aanwezig behalve verse fruitsap... Het hotel ligt in een hele leuke maar drukke buurt. desondanks de drukte hebben wij geen last gehad van nachtlawaai. Dit hotel is zeker en vast een aanrader om te verblijven voor een leuke citytrip in Milaan!!

• 4em20-08-2007

Geen oog dichtgedaan!! broodjeskar dat heel de nacht staat te draaien en brommen, disco voor de deur, smerige entree met allemala plakkerige peuken e.d. als je richting centrum wilt. Metro station wel dichtbij maar je moet 1x overstappen als je naar centrum wilt. Het pleintje ernaast met restaurantjes is wel aardig, maar als je naar het centrum wilt lopen ben je zeker 30 minuten kwijt!! ik vind t absoluut geen aanrader!! personeel niet vriendelijk, ongeinteresseerd! Er zijn veel leukere hotels dichter bij het centrum voor lagere prijs! dat corso como is ook ontzettend overrated! omdat het in een paar modebladen heeft gestaan is het ineens hot! Nou, je kan daar leuk op het binnenpleintje drinken, winkel is wel mooi maar ontzettend duur, enige bezienswaardigheid de fashionistas die zichzelf toegetakeld hebben. Tip, zorg dat je in de lijn van CS naar Dom hotel vindt, heb je altijd een leuk trammetje waar je op kan stappen richting centrum, leuker dan die gore metro!

• 9Ellen12-04-2007

Enorm genoten van onze uitstap naar Milaan en dan een heerlijk hotel om 'thuis' te komen en te ontspannen na een dagje zwaar stappen! Zeker een aanrader; heel mooi verzorgd, vriendelijke service, heerlijk mooi verzorgd ontbijt en vlakbij de Corso Como waar vanalles te beleven valt! Zeker een aanrader!

• 8els06-11-2006

Heel mooi hotel, goede ligging (keuze tram of metreo naar centrum) goed ontbijt, vriendelijk personeel. Enige nadeel is de nachtclub er rechtegenover. Als je zelf wil uitgaan geen probleem maar als je tracht te slapen aan de voorkant van het hotel moet je rekening houden met wat overlast op vrijdagavond en zaterdagavond.

• 8Didier13-08-2006

Verzorgd en stijlvol hotel, op kwartiertje wandelen van het centrum. Vriendelijke bediening, propere kamers. Enige minpuntje, geen vers fruitsap bij het ontbijt en weinig keuze qua broodjes.

• 9Tamara De Gelas23-12-2004

Zeer knap, modern hotel. Ideale ligging aan de Corso Como. Bereikbaarheid zeer goed via metro is men overal snel ter plaatse. Echte aanrader!!

Hotel Una Hotel Tocq info

Building information