Hotel The Hub

ItaliëLombardijeMilaan

6.4VoldoendeScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over The Hub

• 6Jeantine Geelhoed12-01-2022

Hub Hotel te ver uit het centrum

Het hotel is schoon, vriendelijk personeel, maar door corona en weinig gasten had het wel beperkingen. Ontbijt was magertjes, niet veel bijzonders. Werd met de dag iets beter. Shuttlebus reed alleen 's morgens tot 11.30 en 's avonds tussen 18.00-22.00 uur. Dus bij aankomst 's middags op het metrostation moesten we met de bus en toen nog een stuk lopen op een industrieterrein. Dat viel even tegen.

• 10Anneke 27-07-2015

Beste hotel ever

Ik heb nog nooit zo'n mooi hotel meegemaakt. Alles wat tip top in orde en ik heb de leukste huwelijksnacht met mijn partner gehad

• 8nicole snoek02-02-2014

Erg mooi!

Samen met mijn dochter in hotel geweest. De service is prima, niets is te veel. Er is een goede shuttlebus die je kan bellen en die brengt je gratis naar het dichtstbijzijnde station. Je bent met 15 min in hartje Milaan! Ontbijt was ook top!

• 9Jasper23-09-2013

Prima hotel

The Hub is een hotel die buiten het centrum van Milaan ligt. Er rijdt een gratis busje op en neer naar het dichtsbijzijnde treinstation (paar minutrn) en vanaf daar in een minuut of 15 midden in Milaan. Bij de receptie kun je een gratis stadsplattegrond vragen en kaartjes kopen voor de trein (€1,50, 90 minuten geldig). De auto kan voor €15,- per nacht in een parkeergarage onder het hotel of gratis voor het hotel worden geparkeerd, dit hebben wij gedaan, helemaal prima. Kamers zien er top uit, erg vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Tip: boek vanuit Nederland vast kaarten voor een voetbalwedstrijd, wat ontzettend gaaf.

• 8Mr. Bounelas25-10-2012

not something extraordinary, good for conventions

very friendly but unconvinient for tourists need car for the city

• 8anina6307-05-2012

Mooi design hotel

The Hub is een prima hotel, mooi design ingericht, met vriendelijke medewerk(st)ers en een heerlijk ontbijt. Op de bovenste verdieping een klein zwembad en sauna, aardige fitnessruimte. Je gaat met openbaar vervoer vanaf station Certosa naar het centrum van Milaan, een gratis shuttlebus van het hotel zet je daar af. Hotel staat op een industrieterrein, geen fraai uitzicht dus, maar dat wisten we vooraf. Prijs was gunstig....

• 8jeroen22-11-2011

heerlijk modern hotel

Heerlijk hotel met schitterend zwembad op bovenste verdieping waar in zomer dak gedeeltelijk open kan. uitzicht vanaf daar over de stad is geweldig. chuttle service naar treinstation ook goed en snel en je kunt bij de recepte kaartje kopen. voor ons gevoel was het enige minpunt dat voor ons gevoel de etage niet helemaal waterpas was. liep best vreemd.

• 8Helena13-10-2011

prima hotel voor onderweg

The Hub in Milaan tweemaal gebruikt als eerste overnachtingshotel op weg naar vakantiebestemming. Hotel was in 2010 erg nieuw, niet alles was klaar, deze zomer was er meer af. Goede kamers met prettig sanitair. Je kunt dineren in het hotel, wij hebben gegeten in een pizzeria op wandelafstand (1 km). Uitstekend ontbijt. In de parkeergarage mag je ook je aanhangwagen parkeren.

• 7Lichtje5331-07-2011

't Kan nog veel beter!!

Een vrij nieuw hotel (18 maanden oud) buiten Milaan. Ligt aan de snelweg, maar kan me voorstellen dat mensen met openbaar vervoer moeite hebben met de rit naar dit hotel. Goede kamer, over het algemeen vriendelijk personeel, goede (gratis) shuttlebus naar station Certoza. Gasten worden 's avonds gratis naar cenrum van Milaan gebracht. Jammer dat er toch (te) veel zaken in het hotel fout gaan. Een kleine opsomming: * kom je 's nachts om 02.00 uur inchecken is de boodschap: helaas hebben we maar 1 kamer. Graag drie personen op een kamer. We hebben overboekingen; * kamer niet schoongemaakt, geen toiletpapier, geen handdoeken, de beloofde badjassen zijn er niet, de airco maakt 's nachts geluidjes. * op de monitor staat een aanbieding voor een menu in het restaurant. Bij aankomst wordt meegedeeld dat de aankondiging niet goed is. Kortom: er valt veel te verbeteren! Gelukkig is men zich daar van bewust en maakte men aan het eind van ons verblijf alles prima in orde!

Hotel The Hub info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV