Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
Hotel Stazione

We hebben een aantal aanbieders voor Stazione voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stazione in het Nederlands

Prima voor een bezoek aan Milaan

Paul
30-5-2009

Het hotel ligt vlak bij het centraal station van Milaan, waar onderandere de bussen vanuit de luchthavens stoppen. Hierna nog 5 minuten lopen. Het hotel is dus erg goed bereikbaar. Geldt overigens ook voor de andere hotels in deze buurt. In het station is een kleine supermarkt, makkelijk voor flesjes water e.d.

De kamer was schoon maar niet heel groot. Met name de badkamer was klein. De niet verstelbare douchekop zat veel te laag. Prima bed en airco. Helaas zit op de verdieping boven de hotelkamer de ontbijtzaal van een ander hotel (New York), waardoor je vanaf zeven uur wakker wordt van schuivende stoelen. Erg vervelend. Ondanks dat toch een aanrader.

Internet is in de lobby aanwezig, wifi in de kamers tegen betaling (5 euro per dag). Ontbijtbufet is inclusief.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stazione in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stazione zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.