ItaliëLombardijeMilaanHotels MilaanHotel Starhotels Rosa Grand

ItaliëLombardijeMilaan

7.9GoedScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Starhotels Rosa Grand

• 1Fumst07-04-2015

business only

Une erreur s'est glissée sur le formulaire online. Nous avons appelé juste après pour rectifier, mais l'hôtel a refusé d'entrer en matière. Aucune proposition! Nous devons payer la chambre entièrement à une date pourtant éloignée où nous n'y serons pas et en payer une deuxième à la date souhaitée. Nous avons écrit plusieurs e-mail y compris à la société mère, mais nous n'avons reçu aucune réponse. Même pas un accusé de réception... Bref, autant vous dire que pour un hôtel qui prétend un certain standing, c'est plutôt raté. Il semble que la notion de service n'existe simplement pas. Seul le prix du standing est bien présent.

• 8reggyhoffmann03-02-2012

Aan het ontbijt konden we niet wennen

Hotel is erg modern, onze kamer was ruim en mooi. Bed was heerlijk en belachelijk groot. De ligging is super, vanaf dit hotel waren alle winkels te voet goed te doen. We waren daar om nieuwjaar te vieren en moet zeggen dat de congierge van het hotel er alles aan heeft gedaan om het voor ons een geweldige avond te laten worden.

• 9brasem6912-01-2011

Centraal in Milaan

Starhotel Rosa is prima centraal gelegen, vlak achter de Duomo. Daardoor een ideale uitvalbasis voor een winkeltrip. Het restaurant vonden wij niet heel gezellig, het eten en de wijn daarentegen waren van prima kwaliteit. De standaard kamers waren niet erg groot maar wel prima. Op onze volgende reis naar Milaan overnachten wij hier zeker weer.

• 10cynthia31-07-2010

Super Locatie!!

Starhotel rosa ligt midden in het centrum, achter de dom. Makkelijk te bereiken met de metro. Wij hadden een drie persoonskamer. Deze was enorm ruim. De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien. Zelfs een gratis minibar. Het ontbijt was prima. Mooie ruime eetzaal ingericht als een soort van loungeruimte.

• 9Hilde Leten18-05-2010

prijs/kwalliteit= zeer goed

Zeer mooi hotel, prachtig gelegen aan de duomo. Lekker uitgebreid ontbijt. Zeer gezellig restaurant met vriendelijke professionele bediening.

• 8Annemie en Paul31-12-2009

smaakvol hotel

Wij verbleven van 27 tot 30 december in dit hotel. Het hotel is zeer smaakvol ingericht waar zowel modern als oud een geweldige uitstraling heeft. De prijzen voor drankjes hapjes en het diner zijn aan de royale kant, maar dat weet je als je in milaan verblijft, zeker als je in dit hotel verblijft wat midden in het centrum van Milaan ligt, op nog geen 100 meter van de Duomo. Het diner in het smaakvolle restaurant was minder en naar onze mening ver beneden peil (we zijn wel wat gewend) Voor het overige, goed hotel 4 sterren waard en ligging uitstekend voor het bezoeken van alle bezienswaardigheden.

• 9nol en monique22-03-2009

super hotel perfecte ligging.

menig hotel verbleven maar deze was top. mooi naast de catadraal van duomo. met alle winkels en terrasjes om de hoek. ontbijt van alles en genoeg. en erg lekker. hotelkamer een schoon en een superbed. met badjassen en badslippers. alles spik en span. echt toevallig hier terecht gekomen maar zeker geen spijt van gehad.

• 9van zon30-01-2009

super en zeker weer

Starhotel Rosa in Milaan is het best bewaarde geheim van Milaan: direkt achter de Duomo gelegen, SUPERVRIENDELIJK personeel , rolstoeltoegangkelijk. Kamer klein qua oppervlakte maar keurig netjes en SCHOON. Ontbijt uitgebreid , brood, eieren, fruit, melk, yoghurt you name it.

Hotel Starhotels Rosa Grand info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

Distances in meters

• Openbaar vervoer0.1 km