Hotel Starhotels Echo

7.6Goed

• Sauna

8 reviews over Hotel Starhotels Echo

• 8John Verhoek06-12-2011

Mooi en stijlvol hotel na de renovatie

Dit hotel is recentelijk weer geopend na een grondige renovatie. Het hotel is zeer stijlvol ingericht. De kamers zijn niet bijzonder groot maar van alle luxe voorzien en met een fraaie aankleding. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een hotel met een goede prijskwaliteit verhouding waar we zeker terug zouden komen. Als er al een minpuntje te noemen is, dan is dat het het Amerikaanse ontbijt. Het buffet is sober en de organistie laat te wensen over. Hte hotel is zeer gunstig gelegen, tegenover het Centraal station. Van hieruit zijn alle bezienswaardigheden van Milaan perfect te bereiken

Gereisd met partner in december 2011

• 9Peeters16-11-2011

perfecte plaats

Hotel is in oktober na renovatie heropend onder andere naam. nl. Starshotel Echo. Is zijn 4 sterren zeker waard! Perfecte ligging bij het centraal station vanwaar je met metro binnen enkele minuten in hartje Milaan bent. Hotel is van kelder waar toiletten en vergaderzalen zijn tot boven bij de gym vernieuwd. Muren, vloeren en kamers zeer modern en comfortabel. Ontbijt is super. Zeer uitgebreid buffet. Zou dit zo weer doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 6alfisti04-07-2010

80er jaren

back tot the 80's: radiomeubel, systeemplafond en vloerbedekking zijn aan vervanging toe. Ligging en dienstverlening medewerkers compenseren wel wat

Alleen gereisd in juli 2010

• 9s van herk05-05-2010

tegenover centraal station

Starhotel Splendido ligt vlakbij het centraal station en de metro. Een hele geschikte uitvalsbasis voor alle mooie plekjes in milaan. Kamers netjes en goede badkamer met elke dag nieuwe handdoeken en zeepjes. Uitgebreid ontbijtbuffet met eieren met spek, taarten, fruit en diverse broodjes en ontbijten tot 10.30 uur. Mooie fitnesruimte en sauna. Voor 3 nachten een tweepersoonskamer betaalden we 270 euro voor een viersterrenhotel in het centrum van milaan. Slechts 1 minpuntje. We kwamen aan op zaterdag en volgens de receptie konden ze misschien nog voetbalkaartjes voor ons regelen voor minimaal 120 euro. Hebben we niet gedaan. We zijn nar het stadion gegaan en daar bleken alle kaartjes voor alle vakken nog beschikbaar te zijn. Wij hebben in het blauwe vak 1e ring gezeten onder deharde kern van milan. Indrukwekkend.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Tessa15-08-2009

prima!

Dit hotel is ons prima bevallen. Fijne ruime kamers. ik lees hier boven dat de temperatuur niet te regelen viel.. ik denk dan dat jullie net pech hadden gehad want in onze 2 kamers kon je de temperatuur zowat tegen het vriespunt aankrijgen met de airco. ontbijtbuffet was goed, vriendelijk personeel. alles werd op tijd aangevuld. mooie lobby en eetgedeelte, alleen de minicactussen in de eetzaal begreep ik niet zo.

enige nadeel dat het inchecken ontzettend lang duurde, terwijl al onze gegevens al bekend waren via booking.com

je bent zo in de stad met de metro.

Milaan zelf vond ik alleen niet zo'n geweldige stad. Gelukkig dat we er maar 3 dagen zaten, precies lang genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Mike16-02-2009

Prima hotel

Goed hotel (vier sterren), direct nabij station (nog géén 5 minuten lopen). Uitstekend ontbijt, engels sprekend personeel. Beetje warm in hotel en op kamers, dat wel. En temparatuur is in kamers niet regelbaar, maar raampje open werkt ook altijd.

Gereisd met partner in februari 2009

• 6Ineke Braat08-11-2007

Oude kamers, stinkende vloerbedekking en een receptie die zegt dat als zij 50 euro krijgen de kamerprijs ongeveer gehalveerd kan worden. Geen hotel waar ik nog trerug kom.

Zakelijk gereisd in oktober 2007

• 8Lisa04-01-2007

Ligt aan het centraal station van Milaan. Op 10 minuten verwijderd van het centrum. Directe verbinding met trein, metro en rechtover de parking voor de shuttlebussen van/naar de luchthavens. Mooie,nette kamers en een uitstekend ontbijtbuffet. Receptiepersoneel is klantgericht en engelstalig. Vriendelijke barkeeper; flexibel met sluitingstijd.

Gereisd in januari 2007

Hotel Starhotels Echo info