Hotel Starhotels Business Palace

Hotel Starhotels Business Palace
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Starhotels Business Palace voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Starhotels Business Palace in het Nederlands

Oerdegelijk hotel

Jacqueline Moor
30-4-2015

Bussiness Palace is een oerdegelijk hotel, niet hip of trendy maar ouderwets goed. Prima kamers, brandschoon, rustig, goed ontbijt, De ligging in een weinig aansprekende buitenwijk van Milaan is niet geweldig maar door het metrostation om de hoek is dat normaliter geen probleem. Helaas was er tijdens ons verblijf een staking als gevolg waarvan de metro een deel van de dag niet reed. Dat schijnt nogal eens voor te komen en dan zit je wel ver weg van alle bezienswaardigheden.

De prijs/kwaliteitverhouding is meer dan uitstekend. In het centrum betaal je voor veel mindere kwaliteit veel meer geld.

De plek is super

Rianederend
6-4-2015

hotel ziet er goed uit, wij hadden een suite met 2 slaapkamers geboekt voor 4 volwassenen, we kregen 1 slaapkamer met groot bed en wat de suite moest zijn daar werd van de bank een bedje gemaakt. het spiraal zakte door en het matrasje was niet meer dan een topper!! Wij hebben om een dikker matras gevraag en gekregen. Echter de kamer en badkamer waren te klein voor 4 volwassenen. De kamer was duidelijk voor 2 personen bedoeld, er waren van alles maar 2 dingen zelfs het toiletpapier werd maar aangevuld voor 2 personen. Ook hebben we om 2 extra stoelen gevraagd maar we konden er maar 1 krijgen wat in onze ogen belachelijk was!! De ligging is super maar we gaan hier nooit meer heen!

Hotel ligt vlakbij een metro station waar vandaan iedere 5 min een metro richting centrum gaat. verder ligt het dichtbij de snelweg. service en ontbijt meer dan prima.

Gunstige locatie

Aardbolverkenners
26-8-2014

Prima (zakelijk) hotel voor een kort bezoek aan Milaan op doorreis naar het zuiden. Je kan je auto onder het hotel parkeren. Metrostation om de hoek, met 10 minuten in hartje centrum. Schone, moderne kamers met bedienbare airco. Prima ontbijt, diner nodigde voor ons niet uit. Op de hoek hebben wij bij een pizzeria gegeten en de volgende dag een bezoek aan de stad gebracht. Daarna door naar Toscane. Echt een aanrader!

Prima, net en schoon hotel, ruim opgezet, lijkt te zijn gericht op zakenreiziger, maar ook de toerist krijgt waar voor zijn/haar geld. Ligt ver buiten het centrum maar de metro is 50 meter en daarmee ben je snel in het centrum. Het ontbijt is ook ruim qua keuze en wordt regelmatig aangevuld. De ontbijtzaal is erg groot.

Prijs/kwaliteit zeer hoog

Roel
3-6-2014

Tijdens onze reis naar Toscane even een middag en avond Milaan verkennen. Door dit hotel is dat geweldig gelukt. Zeer vriendelijk personeel, nette kamers en een zeer schappelijke prijs. Een aanrader dus.

Binnen 15 min. In hartje Milaan

Bianca
14-6-2013

Wij hebben hier 2 nachten geslapen schone kamer met koffie/thee faciliteiten hotel ligt afgelegen maar met 15 min. Ben je met de metro in hartje Milaan.

Ontbijt buffet erg goed!

Alleen jammer dat je in de middag niet iets kunt eten in het hotel.

Parkeren in garage bij hotel 15 euro per dag!

Aanrader, pal naast metrolijn 3

Rob Hoeboer
28-9-2012

Voor hetzelfde geld zit je in dit vier sterren hotel. Neem een executive kamer.

In juli één nacht in dit hotel overnacht met onze twee jongens van 8 en 9 jaar. De familiekamer was zeer ruim, waarbij de kamer in twee gedeeltes was opgedeeld met een tussendeur. Bed was groot en goed. Ontbijtbuffet is uitgebreid en met extra aandacht voor de kinderen erg prettig. Hotel is dicht bij metro, waardoor je inderdaad binnen tien minuten in hartje Milaan staat. Parkeergarage is fijn (15 euro per nacht), entree erin en eruit wel erg krap!

In 1 woord fantastisch

Lore
19-12-2011

Schitterend hotel voor deze prijs. Wij hebben 35 euro de nacht betaald inclusief ontbijt. Kamers zeer proper en iedere dag gepoetst. Goed gevulde minibar. (niet onbelangrijk). Vriendelijk personeel en een gezellige bar waar je op je gemak ´s avonds na een drukke dag kan uitblazen met een lekker glaasje. Met de metro (gele lijn) ben je op 10 minuten in het centrum van de stad. (metrostop duomo) Wij hadden dit hotel geboekt omdat we Inter - Fiorentina zijn komen kijken, maar we gaan hier in dit hotel zeker en vast nog eens terug komen. Ergens waar je je goed voelt, daar ga je terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Starhotels Business Palace in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Starhotels Business Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Starhotels Business Palace scoort een 8.32 uit 10 op basis van 26 reviews.