ItaliëLombardijeMilaanHotels MilaanHotel Starhotels Anderson Milaan

ItaliëLombardijeMilaan

8.4FantastischScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

10 Reviews over Starhotels Anderson Milaan

• 9Inge Holtermans15-08-2017

Luxe hotel, met mooie familiekamers

Auto kun je tegen extra betaling, parkeren in een parkeergarage bij het hotel. Ontbijt is uitstekend, voldoende keuze.

Mooie familiekamers, met grote bedden. Alles keurig schoon. dichtbij de snelweg. Treinstation ligt net achter het hotel.

• 9Nathalie29-08-2011

Ligt centraal

Ligt tegenover Centraal Station. Van vliegveld Linate is het nog geen kwartier met de shuttlebus naar het hotel. Super! Schoon hotel en mooi van binnen. Zalige bedden. Ontbijt ook heel erg goed, afwisselend klein buffet. Ongeveer een half uur lopen naar de Dom. Allemaal zeer goed te doen. Je kan alle kanten op vanaf CS. Fietsen huren is ook een optie....zie je tinminste wat van Milaan ipv met de metro.

• 8anoniem05-07-2011

heel mooi

de ligging is echt heel goed want je zit in de stad en vlak bij het centrum, daar kan je de mooie kathedraal bezichtigen.

• 8Hanny19-03-2011

mooi

geweldig is dit hotel we hadden een leuke tijd en we willen er nog wel een keer heen

• 8Lex Peek02-06-2010

Prima hotel op uitstekende locatie

Goed ligging t.o station en Shuttlebus Malpensa. Ruime en moderne (bad)kamers. Lijkt wel een design hotel. Goede service en uitstekend ontbijt. Jammer dat en geen terras is. Prima uitgangspunt voor bezoek aan Milaan.

• 8Mevr. M.M. Spek-Kerkhoven03-09-2009

Geweldig

Met 7 personen dit Hotel bezocht voor 4 nachten en dat was fantastisch. Het ontbijtbuffet was erg goed, ook voor de persoon die een gluten alergie heeft dat was ook zeer verrassend. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. 2 minuten van de Metro en binnen 10 minuten in het centrum van Milaan. Een top lokatie en een top hotel. Wij komen er zeker nog eens terug.

• 9Kelly Habets14-08-2009

Super Hotel! Een Aanrader!!!!!!

Super Hotel! Een Aanrader!!!!!

Wat een mooi hotel! Van de buitenkant oogt het niet zo geweldig, maar van binnen is het erg goed verzorgt. Kamers zijn netjes ingerigd, heel hygienisch, ruim en de bedden liggen heerlijk. Personeel erg vriendelijk en helpen je zoveel het kan. Wij kwamen al om 8.30 aan terwijl we eigenlijk pas om 14.00 konden inchecken, maar dit was geen probleem en konden direct een kamer krijgen. Het ontbijt was iets minder dan we verwacht hadden, maar dat mag de pret niet drukken. De metro loopt onder het hotel door waardoor je iets van geluid hoort, maar wij hebben er geen last van gehad. Ik zou zo nog eens terug gaan naar dit hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 6Theresa25-06-2009

Starhotel Anderson

Great Value for the money. Location is good if you dont mind a little travel into the heart of the city. Its close to the metro stop and its right by the train station so its great if you are taking a train out of milan. The hotel is clean and the staff is helpful.

• 10Elisabeth25-06-2009

ottimo albergo con dettagli e servizio di un 4 stelle superiore. Strano per un hotel italiano ma mettono anche bollitore e bustine di té e caffé. Design molto bello. Attaccato alla Stazione Centrale davanti al Air Terminal.

• 8Peter en Marjan17-07-2008

Goed hotel vlakbij het centraal station. Dus alle bezienswaardigheden in deze erg leuke stad gemakkelijk te bereiken. Prima luxe kamers, schoon en voorzien van alle gemakken.

Hotel Starhotels Anderson Milaan info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar