Hotel Siena

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Siena voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Siena in het Nederlands

Gunstig gelegen maar erg verouderd en klein

Mark
4-5-2011

Hotel is gunstig gelegen in het centrum van Milaan en de receptie is 24/7 geopend. De kamers zijn echter klein en verouderd, vooral de douche: een wasbak, toilet, bidet én douche op 3 m2! De kamers werden wel dagelijks schoongemaakt, alleen de handdoeken stonken naar azijn en het bed werd - ondanks een bloedvlek - niet verschoond en slechts opgedekt.

Gereisd Met partner in Tue Apr 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siena in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.