Hotel Serena

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Serena voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 22 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 22 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Serena

• 9Stephan11-09-2015

Heel goed

Hotel Serena is een mooi klein hotel. kamers zijn erg schoon en verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is prima, verder is er gratis wifi en vanaf het hotel loop je binnen 10 minuten naar het centrum. voor deze prijs kun je bijna niet beter zitten. Je kunt gebruik maken van private parking, je moet hierbij wel je sleutel inleveren..lijkt heel eng maar iedereen doet het. Kortom echt een aanrader.

• 8Rianne ijkhout18-01-2014

Prima hotel

Het hotel ligt 25 meter van corso buenos Aires, een lange winkelstraat. Prima ligging bij metro. De entree is zeer modern en strak. Onze kamer op de verdieping had 3 bedden en was onlangs gerenoveerd, prachtig nieuw sanitair, een perfecte regendouche. Goede bedden. Geen geluidsoverlast. Ontbijt was ook een aangename verrassing, niet super uitgebreid maar gewoon goed, pistolets, croissants, eitje, fruit, yoghurt, sapjes en echte Italiaanse cappuccino of lipton thee. Onze koffers konden we na uitchecken in het hotel laten staan en later op halen. Allemaal heel goed geregeld, ook bij de receptie werden we prettig geholpen. Als ik weer naar Milaan ga, boek ik dit hotel weer!

• 8Wouter14-12-2013

Uitstekend hotel voor paar dagen Milaan

Uitstekend hotel. Vriendelijk personeel. Zeer acceptabele kamers met zelfs een balkon (stond niet eens vermeld bij het boeken). Gelegen op 200 meter van metrostation Lima. Met 5 minuten sta je in hartje centrum bij de Dom. Zeker een aanrader.

• 7Ruben03-08-2013

Prima voor een stedentrip.

Prima ligging, zeker voor mensen die van plan zijn om te shoppen. Metro en City sightseeing bus om de hoek om zo de rest van de stad eenvoudig te verkennen. Entree van het hotel is modern, de rest wat verouderd met eenvoudige niet al te grote kamers, maar wel prima voor een aantal dagen. Ontbijt 's morgens is ook goed. Al met al een aardig hotelletje voor een aantal dagen met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 8tanjaschilder21-07-2013

Toplocatie in Milaan

Wij hebben twee nachten inclusief ontbijt overnacht in dit hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is oke. Wij zaten op de vierde etage, mooi uitzicht over Corso Buenos Aires! Airco op de kamer deed het goed. Alles was schoon en netjes. Ontbijt is ietwat beperkt, keuze uit mini pistolets, croissants en chocoladebroodjes. Koffie wordt naar keus door het personeel voor je bereid. Parkeren bij het hotel kan voor de deur tegen betaling bij de parkeerautomaat (weekend gratis) mits er plek is. Anders kun je voor €20,00 per dag gebruik maken van een parkeergarage iets verderop. Hotel zit in een zijstraat van de grote winkelstraat met een metrostation om de hoek. Zeker gaan eten bij restaurant Salernitano!

• 9kelly30-12-2012

Italiaans hotel

Voor een shopweekendje zijn wij met het vliegtuig naar dit hotel geweest. Heel mooi en leuk hotel op de hoek van een drukke winkelstraat. Goede verbinding met metro, je kan overal heen. Maar lopen is ook mogelijk naar het centrum Kamers waren schoon

• 8priscilla ramp02-02-2012

mooi, goed hotel met een ideale ligging

Dit hotel heeft een uitstekende ligging, op de hoek van Corso Buenos Aires...de winkelstraat! De Duomo is 15/20 min loopafstand prima te bereiken. Het centraal station is 10 min lopen. Om de hoek bevindt zich metrohalte Lima. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. We waren met 4 pers. maar per ongeluk hadden we een kamer met 3 bedden gekregen. Zonder moeite konden we naar een andere, veel duurdere kamer waar we mochten blijven. Elke dag schone handhoeken, en bedden opgemaakt. Ik zou zo weer naar dit hotel toegaan.

• 4Ramon19-06-2011

Unfriendly personel

Hotel Serena has the potential to be a nice hotel for a city trip to Milan, nevertheless the people running this hotel are the unfriendliest people i have ever seen in a Hotel.

According to them you should be happy that you can stay in their hotel and should be glad that you can pay them money for the room.

So change the people and the hotel is fine ( prefered that you take rooms on the first floor ) these rooms are renovated.

• 8Patrick15-03-2011

Prima voor een citytrip

Hotel is een prima uitvalbasis voor een paar leuke dagen milaan. De kamer is behoorlijk basic, maar daar is de prijs dan ook naar. Kamer en badkamer werden wel prima schoongemaakt! Prima locatie vlakbij metrostation en genoeg winkels. Ook een supermarkt is dichtbij. In de wijk rondom het hotel zijn her en der al voldoende restaurantjes en barretjes te vinden, zoals eigenlijk wel overal in de wijken van milaan.

De rest van de binnenstad met de dom, brera museum, winkels etc is gewoon prima aan te lopen vanaf het hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 8ingeborg197423-01-2011

goede verblijfsplaats voor Milaan

Eenvoudig hotel, maar goede ligging. Prima voor een paar dagen Milaan. Metro op 5 minuten lopen. Eenvoudige kamers, maar als je s avonds toch nog de deur uit ben, en s ochtends weer op tijd de stad in, dan is er niets mis mee. Alle waar naar zijn geld, je betaalt niet veel, en daar krijg je dus logisch iets basics voor terug. Niets mis mee.

Hotel Serena info

Building information