Hotel Sempione

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sempione voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 12 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.2MatigScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Sempione

• 3Luberrha05-05-2016

Centrale ligging.vlakbij station en winkelstraat

Vreselijk personeel.Dit hadden we nog nooit zo erg meegemaakt. De portier is echt onbeschoft.De rekening en je creditcard wordt op de balie gesmeten.Ontbijt slechts 1 kop koffie pp.en op is op.wij ontbeten rond 8.45.Hoewel je tot half tien ontbijten mocht werd er toch niets meer bijgevuld.Pech dus.Kamer was netjes en schoon.Badkamer ook prima.Bedden echter keihard.Maar dat is maar net wat je gewend bent.

• 5Rob04-08-2015

Tegenvaller

Locatie is prima, verder een simpel hotel met een heel matig ontbijt en ongezellig personeel. Parkeren in de garage is wel ideaal voor mensen met de auto.

• 3B04-03-2015

Vreselijk personeel

Wij hebben er een overnachting gehad, de ligging is perfect. Ook de kamer viel ons niet tegen. Het personeel hiertegen was echt verschrikkelijk. Bij het inchecken werd er vrijwel niets gezegd, ook bij het uitchecken was dit het geval. Wij moesten nog betalen, er werd geen bedrag genoemd maar het bonnetje werd op de balie 'gesmeten' ditzelfde gebeurde met het wisselgeld. Tijdens het ontbijt liep er een dame rond die naar ons idee liever niet werkte. Toen ik haar niet kon verstaan (omdat er niet de moeite werd genomen engels te praten) en haar vroeg wat ze zei zuchtte ze behoorlijk diep en zei ze het nogmaals. Kortom, het hotel opzich is erg goed maar het personeel heeft het ernaar gemaakt dat wij er nooit meer terug hoeven!

• 5Wereldsteden28-12-2012

Tegenvaller

Niet het goedkoopste hotel van Milaan, maar zeker niet het duurste. Daar hadden we onze verwachtingen op afgestemd. De kamers waren al niet geweldig, de afwezigheid van warm water in de douche is nog wel het meest storend. Matige voorzieningen, wel een goed ontbijt en goede ligging dichtbij het Centraal Station.

• 8aimyikkersheim28-09-2012

Fijn hotel voor een weekend Milaan!

Het hotel is ongeveer 10 minuten loopafstand van het Centraal station. Metrostation en de grote winkelstraat Buenos Aires ligt op nog geen 10 minuten lopen! De kamer is simpel, maar wel schoon. De airco is gratis en het gebruik van de koelkast is ook fijn. Het ontbijt is Italiaans en erg lekker (cappuchino, koffie, thee, fris, verschillende croissants, yoghurts etc).

Milaan zelf is ook een leuke stad. Leuke winkels, het beklimmen van de Duomo is een aanrader, het San Siro stadion is erg leuk en de markt op zaterdag is erg gezellig. De mensen in Milaan zijn wel wat stug en je moet goed zoeken naar restaurantjes.

Al met al een heel fijn weekend in Milaan gehad!

• 6Elisa14-08-2012

Slechte prijs-kwaliteitsverhouding

Dit hotel heeft een goede ligging t.o.v. de metro en het centrum. Wel hebben te veel betaald voor wat we hebben gekregen. De marmere receptie bij binnenkomst creeërt hoge verwachtingen, maar onze kamer daarentegen was zeer verouderd. De douche was te klein net als de rest van de kamer. Wij hebben speciaal iets meer uitgegeven aan een luxe hotel en hadden niet zo'n kamer verwacht. Wij zijn geinformeerd over wel/niet gerenoveerde kamers, die schijnen veel mooier te zijn. Tevens hadden wij geluidsoverlast van de verwarmingsinstallatie, dit hadden alle kamers op de eerste verdieping.

• 0Vollenberg09-05-2012

Goed hotel

Goed hotel met een prima ligging. Dichtbij metro station Ontbijt in het hotel is best uitgebreid. Personeel is niet vriendelijk, maar dat waren ze bijna nergens. De kamers waren schoon; niet erg groot, maar groot genoeg. Er was alleen weinig te doen in de buurt van het hotel. Tegenover het hotel ligt wel een bar.

• 8dieuwertje26-04-2012

Leuk hotel voor een city tripje in Milaan!!

Ik snap de negatieve reacties niet! Het is een heel leuk hotelletje, leuk personeel, prima ontbijt en mooie gerenoveerde kamers. Metro station ligt om de hoek. Om de hoek zit ook een super goed Sushi restaurant!

• 1Melissa23-10-2011

NOOIT meer !!! Vreselijk hotel !!!

Het hotel geeft je eerst een goede indruk als je de hal in komt lopen. Dit is geheel gerenoveerd. Tot je naar je kamer wordt gebracht en je werkelijk in een hok wordt gestopt. Het is vies oud vol schimmel aan het plafond, de gootjes van de douche zien bruin/oranje van de viezigheid en schimmel. Om over het uitzicht nog maar niet te spreken je kijkt tegen een grote koelinstalatie aan. De kamer is zo klein dat je amper je kont kan keren en dan kun je naar een grotere kamer voor 100 euro die er werkelijk net zo uit ziet en dan heel iets beter. Het personeel is zeer onvriendelijk toen wij bij de balie kwamen om te praten over onze kamer wilde ze niks horen of weten over wat wij te melden hadden over de kamer. Wij wilden weg uit dit hotel om al deze redenen maar moesten 100 euro betalen voor de 1e dag. Nu wij thuis zijn hebben wij via touroperator een mail gekregen dat wij nooit zijn aangekomen in dit hotel dus nu nog 300 euro mogen betalen. Het hotel heeft ons dus nooit uitgeboekt! Genoeg?

• 0sofie23-08-2011

net stadshotel

Het hotel is goed gelegen voor een stadsbezoek. Ontbijt uitgebreid voor Italië te zijn... Kamers piepklein en zeker de badkamer... had wat claustrophobie! Bij het inchecken niet soepel. Hoewel het hotel niet vol zat, toch niet mogelijk om wat vroeger in te checken. Het hotel is wel heel netjes en de gemeenschappelijke ruimten vernieuwd. De kamers zouden ook wat mogen opgefrist worden.

Hotel Sempione info

• VerzorgingLogies-ontbijt