Hotel Sanpi

33 reviews over Hotel Sanpi in het Nederlands

mooi hotel

joyce
1-5-2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was voor Italiaanse begrippen erg uitgebreid.

Om de hoek ligt de langste winkelstraat van Milaan, Corso Buenos Aires, daar zitten ook diverse metrohaltes.

Naar de Duomo was het ongeveer een klein half uurtje lopen!

Zeer vriendelijk Hotel

P.Kashyap
30-9-2014

Hotel Sanpi is een prima Hotel voor een stedentrip naar Milaan. Vooral de vriendelijkheid was een welkom verrassing. Nadat wij een diamant van een ring waren kwijt geraakt, hielpen alle medewerkers met zoeken, en vonden de diamant ook nog ! De manager, Mauro Triosi, is goed bezig.

Prima hotel voor een citytrip

Johan
23-1-2014

Het hotel ligt 20 minuten lopen van het centrum van Milaan. In de omgeving van het hotel zijn een aantal restaurants met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het straatje waarin het hotel ligt past eigenlijk niet met de status van het hotel. De basiskamers zijn schoon en net groot genoeg. Een ander verhaal is de afmeting van de badkamer. In een kleine ruimte zijn wasbak, douche en toilet en bidet bijeengebracht. Het gevolg waar een absoluut te kleine doucheruimte het gevolg van is. De ruimte is zo klein dat ik er letterlijk niet in paste. Kon je er wel in komen dan moest je met één hand je haar wassen, want twee armen optillen is echt onmogelijk. Maar na klagen bij de receptie werd dit probleem keurig opgelost door toekenning van een grotere en luxere kamer. Het moet gezegd worden dat het uitstekend is opgelost en wij in een luxere kamer met ruime douche de vakantie konden voortzetten. Het ontbijt is van grote klasse; veel verse spullen en veel keuzemogelijkheden.

mooie uitvalbasis voor milaan

sponga raymond
14-10-2012

goed gelegen kort bij metro winkels restaurants prijs kwaliteit prima. afstand centraal station hotel makelijk te voet . vriendelijk personeel .spreekt ook engels .kortom een aanrader

Tophotel

M.Bruno
31-7-2012

Super hotel ben van 6 juli tot 9 juli 2012 met mijn vriendin hier geweest

En wij waren erg tevreden over dit hotel

Aardige mensen goede locatie goede bedden en kussens en schone

Badkamer allemaal tip top in orde een echte aanrader

Prima hotel voor een stedentrip.

Karli
27-6-2012

Een prima hotel met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. De kamer was ruim, netjes en schoon evenals de badkamer.

Leuk hotel en goede ligging!

Marissa
11-6-2012

Afgelopen weekend zijn wij naar Milaan geweest. Hotel Sanpi ligt op 150 m lopen van de Buenos Aires, de grootste winkelstraat van Europa. Tevens is er een metro station op 300 m. Hiermee is heel Milaan goed te bereiken. Een kaartje koop je voor 4.50 euro bij de kiosk en daarmee reis je de hele dag.

Het hotel is schoon en het personeel is vriendelijk. Onze tv deed het in eerste instantie niet, maar in zeer korte tijd kwam er iemand langs om dit te regelen. Het ontbijt is redelijk uitgebreid en lekker. Het personeel spreekt goed Engels.

Prima hotel voor weekendje Milaan

Marja
16-4-2012

Net hotel, kamer prima, badkamer aan de kleine kant alles wel heel schoon. Straatje waarin het hotel ligt is erg lelijk. Ca. 5 min lopen naar de metro Pte Venetia. Ontbijt voor italiaanse begrippen vrij uitgebreid, wel warm en benauwd in de ontbijtzaal. Personeel spreekt goed engels en is vriendelijk. Milaan centrum is leuk, buiten het centrum vonden wij het vreselijk. 3 dagen Milaan is lang genoeg!

Prima voor een weekendje weg

idepiede
14-4-2012

Behulpzaam, vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Dit in tegenstelling tot de rest van de Italianen in Milaan .. pfff .. erg onvriendelijk hoor en men spreekt nauwelijks Engels. Heel vervelend. Het was dus een soort van thuiskomen 's avonds in het hotel. Wij waren met drie dames en hadden kamer 124 .. een ruime kamer met twee 1-persoons bedden en een slaapbank. Voldoende kastruimte, een kluisje, minibars ect. Wel een beetje gedateerd, maar schoon. Het ontbijt is een eenvoudig buffet wat in een muf hok in de kelder geserveerd word. Je mag echter ook in de lobby of in de tuin eten.

Niet echt een vier sterrenhotel

Eduard A.C. Bijl
16-10-2011

Kleine kamers, zeer gehorig, tot diep in de nacht veel lawaai van buiten. Vriendelijk personeel. Redelijk gunstig gelegen ten opzichte van het oude centrum. Buurt is een beetje vervallen. Prijs/kwaliteitverhouding in onze ogen niet reeel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanpi in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.