Hotel Sanpi

8Fantastisch

Italië, Lombardije, Milaan

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 426p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

35 reviews over Hotel Sanpi

• 2019
    8Mirjam28-02-2019

Heerlijk...

Fijn hotel op een goeie lokatie...

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8joyce01-05-2017

mooi hotel

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was voor Italiaanse begrippen erg uitgebreid. Om de hoek ligt de langste winkelstraat van Milaan, Corso Buenos Aires, daar zitten ook diverse metrohaltes. Naar de Duomo was het ongeveer een klein half uurtje lopen!

Gereisd met partner in maart 2017

• 9P.Kashyap30-09-2014

Zeer vriendelijk Hotel

Hotel Sanpi is een prima Hotel voor een stedentrip naar Milaan. Vooral de vriendelijkheid was een welkom verrassing. Nadat wij een diamant van een ring waren kwijt geraakt, hielpen alle medewerkers met zoeken, en vonden de diamant ook nog ! De manager, Mauro Triosi, is goed bezig.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Johan23-01-2014

Prima hotel voor een citytrip

Het hotel ligt 20 minuten lopen van het centrum van Milaan. In de omgeving van het hotel zijn een aantal restaurants met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het straatje waarin het hotel ligt past eigenlijk niet met de status van het hotel. De basiskamers zijn schoon en net groot genoeg. Een ander verhaal is de afmeting van de badkamer. In een kleine ruimte zijn wasbak, douche en toilet en bidet bijeengebracht. Het gevolg waar een absoluut te kleine doucheruimte het gevolg van is. De ruimte is zo klein dat ik er letterlijk niet in paste. Kon je er wel in komen dan moest je met één hand je haar wassen, want twee armen optillen is echt onmogelijk. Maar na klagen bij de receptie werd dit probleem keurig opgelost door toekenning van een grotere en luxere kamer. Het moet gezegd worden dat het uitstekend is opgelost en wij in een luxere kamer met ruime douche de vakantie konden voortzetten. Het ontbijt is van grote klasse; veel verse spullen en veel keuzemogelijkheden.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9sponga raymond14-10-2012

mooie uitvalbasis voor milaan

goed gelegen kort bij metro winkels restaurants prijs kwaliteit prima. afstand centraal station hotel makelijk te voet . vriendelijk personeel .spreekt ook engels .kortom een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9M.Bruno31-07-2012

Tophotel

Super hotel ben van 6 juli tot 9 juli 2012 met mijn vriendin hier geweest En wij waren erg tevreden over dit hotel Aardige mensen goede locatie goede bedden en kussens en schone Badkamer allemaal tip top in orde een echte aanrader

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Karli27-06-2012

Prima hotel voor een stedentrip.

Een prima hotel met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. De kamer was ruim, netjes en schoon evenals de badkamer.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Marissa11-06-2012

Leuk hotel en goede ligging!

Afgelopen weekend zijn wij naar Milaan geweest. Hotel Sanpi ligt op 150 m lopen van de Buenos Aires, de grootste winkelstraat van Europa. Tevens is er een metro station op 300 m. Hiermee is heel Milaan goed te bereiken. Een kaartje koop je voor 4.50 euro bij de kiosk en daarmee reis je de hele dag. Het hotel is schoon en het personeel is vriendelijk. Onze tv deed het in eerste instantie niet, maar in zeer korte tijd kwam er iemand langs om dit te regelen. Het ontbijt is redelijk uitgebreid en lekker. Het personeel spreekt goed Engels.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Marja16-04-2012

Prima hotel voor weekendje Milaan

Net hotel, kamer prima, badkamer aan de kleine kant alles wel heel schoon. Straatje waarin het hotel ligt is erg lelijk. Ca. 5 min lopen naar de metro Pte Venetia. Ontbijt voor italiaanse begrippen vrij uitgebreid, wel warm en benauwd in de ontbijtzaal. Personeel spreekt goed engels en is vriendelijk. Milaan centrum is leuk, buiten het centrum vonden wij het vreselijk. 3 dagen Milaan is lang genoeg!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7idepiede14-04-2012

Prima voor een weekendje weg

Behulpzaam, vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Dit in tegenstelling tot de rest van de Italianen in Milaan .. pfff .. erg onvriendelijk hoor en men spreekt nauwelijks Engels. Heel vervelend. Het was dus een soort van thuiskomen 's avonds in het hotel. Wij waren met drie dames en hadden kamer 124 .. een ruime kamer met twee 1-persoons bedden en een slaapbank. Voldoende kastruimte, een kluisje, minibars ect. Wel een beetje gedateerd, maar schoon. Het ontbijt is een eenvoudig buffet wat in een muf hok in de kelder geserveerd word. Je mag echter ook in de lobby of in de tuin eten.

Gereisd met vrienden in april 2012

Hotel Sanpi info